SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 
emeklilikuzman@gmail.com

TBMM’ye sunulan yaşını bekleyenlerin emekli edilmesi teklifi kabul edilir mi?

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için tıklayın
gaxxi, 10 Ekim 2010, No comments
Categories: Ali ÖZTÜRK
Tags: , , ,

Bir milletvekili tarafından TBMM’ye sunulan yaşını bekleyenlerin emekli edilmesi teklifi kabul edilir mi?




SORU:

Bir milletvekili tarafından TBMM’ye sunulan sadece yaşını bekleyenlerin emekli edilmesi teklifi kabul edilir mi?



CEVAP:



Devamı »



Gönderen SSK VE BAĞKUR EMEKLİLİK UZMANI


Etiketler: , , , ,

TBMM'ye sunulan yaşını bekleyenlerin emekli edilmesi teklifi kabul edilir mi?

Comments

No Responses, Leave a Reply
  1. Kahraman Aker
    28 Ekim 2010, 01:18

    Merhabalar Tüm yasini bekleyen prim gün sayisi dolan,25 senesi dolan yasi birkac sene gectigi halde hala yasi bekleyen emekli olacak tüm vefakar cefakar calisan arkadaslarima Allah 'dan güc kuvvet diliyorum.Helede 25 yili doldu diye isten cikarilanlarin durumu ne olacak kimse yasdan dolayi isede almiyor.TBMM MHP grubunun vermis oldugu tasariya insallah olumlu bir cevap verirde yüzbinlerce magdur ve ailelerinin sesini duyarlar.Saygilarimla. 28/10/2010

  2. sedat ayyıldız.
    10 Kasım 2010, 22:17

    tayyip baba kimsesizlerin kimsesidir.bu kanunu çıkarttırır.allah yar ve yardımcımız olsun.

  3. Yaşar Pelit
    11 Kasım 2010, 14:07

    Biz kisesizlerin kimiyiz diye seçim meydanlarında çok bağırdı tayyib bey herhalde böyle bir kanun teklifine hayır demiyecektir zaten bizlere çok büyüğk haksızlık yapıldı bana 4 yıl vurdu 2012 martı bekliyorum ve tayyib beyden bu kanun teklifine olumlu cevab bekliyorum işte ozaman kimsesizlerin kimi olduğuna inanacağız,

    saygılarımla

  4. Mustafa GÜL
    15 Kasım 2010, 02:32

    Silahlı kuvvetler personeli hani AKP’ ye oy vermez derlerya öyle bir kanı vardır. Bunu açık yüreklilikle söylüyorum oy verme işlemim esnasında Konya/Karatay/ Yarma Belediye Başkanı Mustafa SARICA yanımdaydı, o şahidimdir,hangi partiye oy verdiğime, Her iki seçimde de Adalet ve kalkınma partisine ailece oy verdim.

    Oy verme sebebimde Sayın Başbakanı aşırı derece sevmemden kaynaklanmaktadır. Şu an yaşı bekleme koşulu ile emekliye ayrıldım. Eğer ki bu hükümet seçime yeni bir düzenleme yapmadan ve benim gibi binlerce vatandaşı emekli etmez ise yeminle söylüyorum bu bir yılgeçer ama bu partiyede bir daha oy verirsem ellerim kırılsın hatta kopsun, aynı şartları taşıyan arkadaşlarında oy vereceğini sanmıyorum. Ama yeni bir düzenleme yapıp bir defaya mahsus bu mağduriyetimiz giderilir ise başım gözüm üstüne…… Saygılarımla

  5. fedakar
    18 Kasım 2010, 17:26

    Ben tsk mensubuyum 20 yılımı doldurdum.Emeklilik beklerken 1999 yasası ile yaş sebebi ile 3 yıl daha çalışmam gerekiyor.Allah rızası için söylüyorum 20 yılda 12 tayin gördüm yıllardır çocuklarımdan uzak doğu ve güney doğuda çalıştım.Ben bundan sonraki hayatımı allah ömür verirse artık eşimle ve çocuklarımla emekli olarak geçirmek istiyorum.Çocuklarımız eğitim alamadı 2 yılda bir hem yer değiştirdik hemde öğretmen artık şu saatten sonrada olsa onlara babalık görevimi yapmak istiyorum.Biz bu mesleğe başlarken 20 yıl çalışıp emeklili olmak taahhüdü ile başladık o zaman kanun bşyleydi kabul ettik ve başladık şimdi değiştirildi soruyorum sizlere Ankaraya kadar yakıtı olan ucak istanbula kadar uçurmaya kalkarsanız ne olur. Binlerce insan hukümetten yasanın eski haline gelmesi için düzenleme yapılmasını istiyor.Binlerce üniversteli ii bulabilmek için sırada yaşlanırken insanları mezarda emekliliğe zorlamak kime fayda sağlayacak.Ülkemizde erkek yaş ortalaması 66 kadın yaş ortalaması 71 ama ben şahsen bu ortalamaya dahil olduğumu düşünmüyorum.mesleğimin onca zorluğu sıkıntısı ve sitresi var bu iş şu anki yasa kapsamında yapılamaz saygılar sunuyorum.

  6. Yaşar Pelit
    18 Kasım 2010, 23:08

    Mustafa Gül kardeşime katılıyorum hele hele bukadar vergi affı prim affı çıkarıpta bizler gibi 25 yıl bir fiil çalışıp vergi ve primlerini eksiksiz yatırmış insanları madur bırakırlarsa sayılı gün çabuk geçer hazirana ne kaldıki çok yakında bizlerde onları madur edriz bundan emin olsunlar daha öncede belirtmiştim ben bu konuda başbakana güveniyorum inşaallah yanılmam saygılarımla

  7. İSİMSİZ
    23 Kasım 2010, 13:23

    ARKADAŞLAR BU YASA SEÇİMDEN ÖNCE ÇIKMAZSA BİRAZ OY SOR ALIRLAR.GELİN HEPBİRLİK OLALIM.HAKKIMIZI ÇIKMAZSA MAHKEME YOLUYLA ALALIM.AMA TAYİB BABANIN BUN YASAYI ÇIKARTIR EMİNİM BEN.

  8. mehpare akdemir
    24 Kasım 2010, 13:29

    inşallah bu kanun onaylanır. ben 18 yaşında 29/03/1989 yılında işe başladım, 20 yolu doldurdum ama daha emeklilik için 7 yıl daha beklemem gerekiyor .bu hakksızlık benim işe girdiğimde 20 yıl geçerli idi

  9. necmi kalıntaş
    28 Kasım 2010, 14:07

    bende 25 yılımı doldurdum ailevi nedenle işimden ayrıldım sayın başbakınm lütfen bizlere yardımcı olunuz cocuklarımızı okutuyoruz yaşınız gecmiş diye daha başka işede almıyorlarcocuklarımızın ve sizinde evladınız var sizde bir babayısınız okumanın ne demek oldugunu iyi bilirsiniz başka calışanımızada yok bir sefere mahsuz lütfen bizlere yardımcı olunuz saygılarımla size güvenimiz sonsuzdur sayın başbakanım

  10. bedri savaşkurt
    28 Kasım 2010, 19:55

    ben 27 senemi doldurdum 7900 pirimim var yaşım 42 lütfen yetkililer magduriyetimizi görün 6 sene daha beklicem bu allahtan revamı millet vekili yaşar okuyan beyefendi kendisi 39 yaşında emekli oluyo bize gelince hakkımız elimizden alınıyo hakkımızı verin

  11. ibrahim
    01 Aralık 2010, 20:54

    25 yılımı dolduralı 3 yıl oldu 1 yıl 3 ay prim günüm eksik yaşım 52 şu yasayı kabul etseler ne olur beni bu yaştan sonra kim çalıştırır allah aşkına saygılarımla

  12. kadir akbaş
    01 Aralık 2010, 23:30

    ben bir hastanede taşaron işçisi olarak çalışmaktaydım.her yıl yapılan ihalede 40 yaşının üstündeki işçileri sigorta süresi dolanları işten çıkartıyorlar.benimde sigota sürem ve 25 yıl doldurdum benide işten çıkarttılar emekli olamıyorum.yaşını doldurmamışsın daha 4 senen var diyorlar.10 aydır işsiz ve sigortasız kadık şimdi ne yapmalıyım.tek umudumuz önce allah sonra devletimiziin meclisidir.bunu kanunu getirenden ve çıkarsa.çıkartanlardan allah razı olsun diyorum.verilecek hak .hak edenin elinden alınan haktır.buna kimsenin karşı çıkması düşünülemez.benim gibi bu durumda olan tüm kardeşlerime sabır allahdan yardım diliyorum.allah yardımcımız olsun.

  13. tarık zafer
    02 Aralık 2010, 10:02

    27yıllıksigortalıyım gün veprim doldu 7500sigortamvar yaşgereği işedealmıyorlar AKP BU KONUDA LÜTFEN BİRÇAREbulsun yaşım43 47ibekleyicem çolukçocuk ne yiyecek

  14. kazım besler
    03 Aralık 2010, 09:26

    ben de prim gün sayımı doldurdum yaşımı bekliyorum.verilen yasa teklifi kabul edilir inşallah.milletvekilleri 4-5 yılda emekli oluyor millet 20-25 yılda emekli olamıyor.bu yorumlardan başbakanın haberi olsada, bizi de düşünerek yasayı onaylasa.

  15. halil tortop
    05 Aralık 2010, 18:38

    inşallah çıkarda bir oh deriz.çünkü sene seneyi arattırıyor.bende 25 yılını tamamlamış 7500 pirim günüm var. bende yaşı bekliyorum.seçimlerden önce erken emeklilikçıkar bizleride kapsar bende emekliolacağım. 1985 sigorta başlangıcı merakla bekliyorum.hükümet bizleride unutmaz durumu hallederler inşallah.

  16. vecide uysal
    05 Aralık 2010, 21:32

    Benim beklentimde 60 yaşına gelmiş fakat yılı ve günü dolmamış SGK' dan emekli olabilmek için o yaşına ragmen çalışan analarımızıda unutmamaları, tıpkı yurt dışındaki ev hanımlarına nasıl ayrımcılık, yapılıyorda geriye dönük günlerini satın alma hakkı verliyor ise lütfen bizim analarımızda bu haklardan yararlansın, kanun koyucu büyüklerime sesleniyorum, vekillerimize sesleniyorum, ne olur duyun bu sesiz feryatlarımızı, 60 yaşını görmüş büyüklerimizide kimselere muhtaç etmeyin. TC vatandaşları arasındaki eşitliği ve pozitif ayrıcılığı görmek istiyoruz zira gurbetçi vatandaşlarımızda TC vatandaşı, Türkiyede yaşayanlarda TC vatandaşı.

  17. vecide uysal
    05 Aralık 2010, 21:47

    Sayın başbakanım 50 yaşını geçmiş annelerimizede, dogum borçlanması hakkı verin. SGK'lı veya degil, Askerlik borçlanması gibi.

  18. BEHSAT GÜRKALE
    10 Aralık 2010, 00:09

    eğer bu yasa çıkarsa hak yerini bulmuş olacak umarım, çünkü ben pirimlerimi doldurdum 25 seneyide tamamladım, ama tam 12 sene daha bekleyeceğim allah tan revamı bu bende tayip erdoğanın bu yasayı onaylayacağına inanıyorum, inşallah bizlere öyle bir güzellik yapar.

  19. Mağdur.
    11 Aralık 2010, 16:05

    Hakkımızı verin. Sayın Başbakanımız , Recep Tayyip Erdoğana sesleniyorum. Bu yasayı çıkararak bizi sevindirmesini istiyoruz. Şimdiden Çok teşekkür ediyorum….

  20. erzincanlı
    12 Aralık 2010, 03:15

    selamlar ; öncelikle bu sayfayı acanları tebrik eder iki mısarada ben yazmak isterim, bilindigi gibi işsizlik çok bir tafsiye olarak derimki hiç degilse bu kadar emekliye ayrılmak isteyen kişiler var gelin duyun bu sözleride işsizlerede bir fayda bizim olsun emekli edin de bir rahat üç beş senede biz yaşayalım zaten geldik gidiyoruz saygılarımla

  21. şenol çimen
    22 Aralık 2010, 14:41

    arkadaşlar sadece kendi aramızda konuşmayalım bu yazılanları akp chp mhp dahill heryere yazın binlerce kişi var hepimiz yazarsak sesimizi çkarırsak dikkate alırlar yoksa debelenir dururuz eşim hasta doktora gidemiyorum iş yok garsonluk yapıyordum yaşım 43 gittigim her yerden red cevabı alıyorum şevkim kırıldı şi aramaya bile gidemiyorum artık en azından saglık tan faydanalalım degilmi ….

  22. GAMZE
    22 Aralık 2010, 17:21

    1971 doğumlu , kadın ve 16.11.1987 itibari ile stajyerlikle sigorta başlangıcı olmuş, 05.10.1998 itibari ile prim ödemeye başlamış SSK lıyım. Yaklaşık 8000 primi olmuş halen çalışmakta olan bir mağdurum.

    1971 doğumlu olmak erken yaşta çalışmaya başlamış olmak 1999 yasası ile resmen ceza oldu.

    Aynı şirkette mesai arkadaşım 11.01.1965 doğumlu mayıs 1987 de çalışmaya ve prim ödemeye başlamış olan bayan arkadaşım 2 yıldır emekli maaşı alıyor.. Primse prim yılsa yıl. Daha genç yaşta çalışmaya başlamış olmak ceza mı şimdi ? Hani adalet ? Devlet bana diyor ki senin 1987 den başlamış sigortanı da saymıyorum 45 yaşını doldurana kadar çalış sonra gel emeklilik iste . Daha senden gelecek vergi ve SGK kesintilerine ihtiyacım var. Resmen kullanılıyoruz. Adalet istiyorum.

    Bundan tam 23 yıl önce işe başlarken “ 5250 primi doldur, hizmet yılında da 20 yılını doldur gel emekli edeyim seni ..” derken tek taraflı fesh. Hani insan hakları ? Belki biz tüm hayatımızı buna göre planladık. İşimizi, gücümüzü, evimizi , yurdumuzu ? Bunun hesabını kim verecek.

    Hadi şanslıyız , çalışkanız şirket bizden vazgeçmiyor. Ya birde “ hadi kapıya ” deseydi … 6 yıl para yok, pul yok, iş yok açsın. 39 – 40 yaşında ki insan kim alır işe ? Dışarıda o kadar LİSANS , LİSANS ÜSTÜ genç varken .. Peki ne yapacak bu kadar insan.. 5 yıl 8 yıl aç susuz mu yaşayacak.. İnsaf !?

  23. cemalettin özçelik
    23 Aralık 2010, 20:04

    bende yaş sınırına takılanlardanım akp bu kanunu çıkarmazsa kesinlikle oy vermeyeceğim tanıdıklarımada verdirmeyeceğim mobilyacı olarak küçük işyerlerinde 1980 den beri çalışıyorum bel fıtığı oldum işim hamallık iş bulmak zor ama ne yapalım bu milleti düşünen yok bizim elimizden gelen seçim zamanı oy vermeyiz olur biter bizim durumumuzda 5milyon insan olduğu söyleniyor artık uyanmamız lazım 5 milyon demek 10 milyon oy demek yasa çıkmazsa seçimde cevabını verelim arkadaşlar ağlamyan çocuğa meme vermezler

  24. hasan içel
    24 Aralık 2010, 23:54

    sayın başbakanım birbilsen uzaklarda kimler ağlıyor 25 yılını dolduranlara nolursun yaş bekleyen kardeşlerim evine ekmek alamayan meslekdaşlarımız inan çok duva alın senin için ölürüm kalbim yüregim dalagım böbregim sana feda olsun allah yardımcın olsun 25 yılını dolduranlara emeklilik hakları helal olsun istiyoruz.

  25. saffet gezgen
    25 Aralık 2010, 01:18

    bende yaş sınıfına takılanlardanım ben 26 sene hiç takıntısız bağkur pirimi ödedim hiçte cezalı pirim ödemedim halde bize 3,5 sene yaş sınırı vurdu şu an 8 ay kaldı günüm dolmasına bekliyoruz kanun çıkacak diye inşallah çıkarda bizde memnun oluruz siyasetçilerde memnun kalırlar biz kalabalık aileyiz onların işlerine yararız tabiki onlar pirim borçarı olanlara af çıkarırlar tabiiki biz peşin ve cezasız ödeyenler keriz olarak bizi emekli veya bize göre kanun çıkarmazlar herkese teşekkürler inşallah sesimizi duyarlar

  26. yıldıray ılıkhan
    28 Aralık 2010, 01:16

    bende katılıyorum ve buyazıyı yazana teşekkür ediyorum buyasanın birb keremasus çıkıcana inanıyorum ateş olmayan yerden duman çıkmaz çünkü hakkımız allah büyüktür.

  27. leyla güroymak
    29 Aralık 2010, 11:33

    bu yasa 1999 yılından sonra işe başlayanları kapsamalı.zaten çok saçmaydı.verilmiş olan hakkımızı elimizden alıyorlar.düşünün devlet memuru için sorun yok 60 yaşına kadar oturur alır maaşını peki ya işçi 40 yaşından sonra hali harap daha dinamik daha genç beyinler aranıyor.lütfen bizi avrupa ülkeleri ile bir tutmayın onların şartları çok gelişmiş.insanlar işsizlik parası ev yardımı çocuk parası tatil parası vs…..vs alıyorlar seçim üstü bence oy patlaması istiyorsa hükümet kim bunu vaad edip gerçekleştirirse oylar ona 1999 yılı öncesi bayanlarda20-erkeklerde25 yılı dolduran emekli edilsin ki boşta kalan üniversite mezunu çocuklarımıza iş sahaları açılsın

  28. Ayhan COŞKUN
    14 Ocak 2011, 17:19

    Ben de 25 yılımı özel sektörde çalışarak doldurdum.Ancak çalıştığım sektördeki kadro azsltılması nedeniyle artık işsizim.Yaşım kemale erdiği için artık sektörde de iş bulamıyorum.Asıl sıkıntı 8 yıl yaş beklemek zorunda olmam ve dolayırıyla bu süre zarfında eğer bir yerde iş bulamazsam ki öyle görünüyor kendim gibi eşim ve çocuğumun da sağlık harcamalarımı karşılayacak bir sosyal güvencem artık yok.Bu sizce haksızlık deyil midir?

  29. nazan sevgi
    14 Ocak 2011, 19:03

    evet ben 1988 senesinde sigortali oldum gunlerim doldu ve 9 sene beklemek zorundayim bende size katiliyorum yas beklemeden bende emekli olmak istiyorum bunun icin bir acik kapi varmi merak ediyorum

  30. mehmet gürkaş
    01 Şubat 2011, 00:12

    bence bu yasa çıkmalı ne olursunuz bu yasayı çıkarın artık da boşuna daha fazla beklemeyelim. ben 2012 haziranda emekli olmam gerekio ama yasa çıkarsa hemen bugün emekliyim.bu arada 4 senedir bekliyorum sanki bu bekleyiş bana 14 sene gibi geldi.bu kanunun bi şekilde çıkması lazım hem bu kanunun çıkması ak partinin lehine oy almak için iyi bir fırsat olur..

  31. tuncay ÇANCI
    08 Şubat 2011, 23:25

    hak deyip oy alanlar bizlerin hakkını yiyorlar 86 dabağkurlu oldum 25 sene sonra emeklisin dediler hop oldu 30 sene vergi veren ben askere giden ben gaz da suda ekmekte vergi ödeyen ben emlak vergisi çöp vergisi tabela vergisi spotaş vergisi kdv vergisi olmadı peşin vergisi yıldık vallahi 25 sene esnaflık nasıl yapılıyor bilmiyor lar bizlere sununlan hak kölelik bizlerin onlara verdihimiz hak oylarımızla millet vekillihi ve krallık acaba helal olsun mu desem yoksa haram zehirmi yok yok haklarımız toprak altında alırız

  32. MEHMET CEMİL ÖRTER
    11 Şubat 2011, 16:09

    mermabalar ben 1983 yılından 2009 yılına kadar ssk ya pirim ödeyerek bir fiil çalıştım.2009 yılında işten çıkartıldım.2 yıldır işsizim.yaşım geçtiği için ve ilkokul mezunu olduğum için bana kimse iş vermiyor. ama böyle bir yasa çıkarsa bende emekli maaşımı alıp kimseye muhtaç olmadan yaşayabilirim ki beklentimizde o yönde.inşallah yasa çıkacak ben ümitliyim sabırla beklemeliyiz saygılarımla.

  33. niyazi altıkulaç
    11 Ekim 2011, 10:26

    Sayın başbakanım bizi artık süründürme yaşım 43 26 yıllık sigortalıyım 7500 primim var ne olur bizi emekli et kimse bize iş vermiyor yaşlıyız diye sayın başbakanım herşeyi düzelttiniz bizi unuttunuz gerçekden zor durumdayız teşşekürler.

  34. selçuk gençer
    17 Ekim 2011, 23:07

    2009 da toplu olarak işten çıkartıldık. 4/c ye de gidemedik zira hem çalışma yılımız hem de sigorta primimiz oldukça fazla idi. yaşlarımız 45 in üzerinde ve İŞSİZİZ. Bugüne kadar aldığımız tazminatlarla geçindik. Halbuki bu tazminatlarla ev alacaktık, araba alacaktık bir çok hayalimiz vardı. Ama bu paralar bizlere geçim ve hayatta kalma nafakası oldu. Sayın başbakanım dah fazla dayanacak gücümüzde kalmadı paramızda. çocuklarımız isyan ediyor hepsi büyüdler ve genç insan oldular gerek okul harcamalrı gerekse gençliğin verdiği harcamalara yetişemiyoruz tıkandık kaldık. Biz yaştan dolayı emekli olamayan işsizlere acil bir çözüm bulunuz artık tükendik.

  35. gülten kızılay
    29 Ekim 2011, 08:49

    yalvarırım başbakanım eşim 46 yaşında nerde iş bulursa orda çalışıyor.3 çocuğumda okuyor evim kira bu yasa çıkarsa ömrüm boyunca duacınızım.

  36. Fatma Turgut
    10 Kasım 2011, 15:32

    başkanım bu emeklilik yasasını çıkarırsanız çok memnun olacağım çalışıyordum ama trafik kazası geçirdim şu an çalışamıyor durumdayım eşimide yaşı dolayısıyla işe almıyorlar 2 çocuğum var biri üniversite bi de lise okuyor . şu an yaş bekleyenler içinde bende varım . umarım bu yorumları ciddiye alırsınız. yasayı çabuk çıkarırsınızz .. saygılarr

  37. dogan dede
    10 Kasım 2011, 22:59

    seçimyok geçimde yok boşuna başkanin diyerek bunlara yalvarmayin tümyaşi dolupda işbulamiyan dostlar gelsinler toplu halde hakimizi ariyalim başkanin maaşivar parasida var bizim derdimizde kimse anlamaz oyzamani gelirse ozamanda oyyerine boş zarfiver tepkinolarak saygilarrr

  38. Ramazan GÜRKAN
    22 Kasım 2011, 21:38

    EMEKLİLİK HAKKINDA TEK BİR YORUMUM VAR ONLARIN KARNI TOK SIRTLARI PEK BOŞA UMUTLANMAYIN ARKADAŞLAR ÖBÜR TARAFTA BULUŞURUZ.

  39. ali şahin beşkaya
    14 Aralık 2011, 21:19

    Emeklilim doldu halde yaştan takılıyorum bu arada işim de ozelleşme başladı satılıyor başka satılmaya yere yollanıyorum ora satılıyor başka yere corcocuk perişan ben emeklı olsam kurtulacam ilgililere duyrulur.

  40. semra taşcı
    20 Aralık 2011, 11:35

    ben de mağdurlandanım 17 yaşımdan beri ssk olarak çalışıyorum.yalvarıyorum şu yasayı çıkarsınlar
    her gün dualar ediyorum.saygılar

  41. mustafa tekın
    21 Aralık 2011, 16:14

    bende 29 yıllık sikortalıyım yaşa takıldım ozelleştirme maduruyum şu an işim yok benden az çalışanlar emekli maaşı alıyor biz yaşı bekliyoruz haksıslık degilmi bu yasanın çıkması şart dua ediyorum herkes ilgılensin lutfen

  42. NURİ AKTAŞ
    21 Aralık 2011, 17:11

    YASA CIKMAZ ÇOK ZOR EN İYİSİ KABRİSTANLARA ATM CİHAZLARI KONSA FAYDASI OLURMU DİYECEM AMA O DA OLMAZ NE DEMİŞLER KEFENİN CEBİ YOKTUR HAKIMIZI GÖZ GÖRE GÖRE GASP EDENLERİ ALLAHA HAVALE ETTİM SİZDE ÖYLE YAPIN İLAHİ ADALETE GÜVENİYORUM

  43. emekli olmak istiyorum
    23 Aralık 2011, 20:17

    benimde emeklilik sürem doldu ama yaşı bekliyorum bir gecede milletvekilinin maaşını 8 milyar yapan devlete sesleniyorum. bu emekliliğede bir çözüm getirin mağdur olduk iyice yaş beklemek istemiyoruz.

  44. dogan can
    24 Aralık 2011, 10:20

    emeklilik yasasi çıkmıyorsa bizlere iş bulsunlar o kırmızı koltuklarda oturupda vatandaşın durumunuda düşünsünler buyasta kimlerbizi işealacak biz bunu haketmişik buyasayi çikarin çikar miyolarsa bizler yaşi bekleyenler toplanan mezlise gidelim olmazmi

  45. Cemil Güven
    05 Ocak 2012, 20:01

    Evet Bu milleti Böyle Oyuna Getirdiler Krizlerdi Krizledi Develiyoslardı Depremlerdi Derken Hakedilmiş Olan Haklar Elimizden Alındı 3lü Kovalisyon Döneminde Ama Bu İktidarın Bu Haksızlığı Düzelteceğine İnanıyorum 2012 Yılı Bizim İçin Gasbedilen Haklarımızın Geri Verileceği Yıl Olmasınada İnanıyorum …

  46. İLHAN ÇAPLI
    02 Şubat 2012, 23:38

    VERİLEN HAKLAR GERİ ALINMAZ.DİYORLAR AMA HAKKIMIZI ELİMİZDEN ALDILAR HAKKIMIZIN GERİ VERİLMESİNİ İSTİYORUM 8500 İŞ GÜNÜ SSK YA PRİM ÖDEMEM VAR 28 SENE ÇALIŞMAKTAYIM ŞU AN İŞSİZİM MAĞDURUM KİMSE İŞE ALMIYOR 4 ÇOCUK SAHİBİYİM

  47. mustafa gecgel
    05 Şubat 2012, 00:21

    1986 sigorta girişim 6500 gün pirimim var neymiş kademeli geçişmiş sesimizi neden yükseltmiyoruz bu bizim hakkımız hükümetler tarafından gasp edilmiştir yeni anayasa çıkıyor sgk reformları yeniden yapılandırılmalı ve eski yasaya göre bizler yani magdur olanların hakları verilmeli teşekkürler saygılarımla

  48. WWHakan BİLGİ
    08 Şubat 2012, 22:45

    Ben 1990 yılı mezunu 22 yıllık TSK çalışanıyım emekliliğe kademeli geçişten dolayı emekliliğim 4 yıl uzadı 2014 yılına kadar çalışacağım dilekçeler yazdık olmadı kanun böyle dediler hak buysa aynı yıl mezun 1972 doğumlular 2014 de emekli olacak aynı yıl 1968 doğumlu arkadaşlar 2 yıl önce emekli haklarını aldılar aynı yıl mezunu 1975 doğumlu arkadaşlarımda 2017 de emekli olacaklar hani adalet mezuniyet yılımız aynı meslek aynı okul aynı görev aynı biz 20 yıl üzerinden emekli olacağız ümidiyle memur olduk ama hak falan kalmadı canları nasıl isterse öyle diyorlar ne yapmak lazım bilemiyoruz ümidle TBMM yeni yasayı bekliyorum hayırlısı.

  49. TÜRKELİ TÜRKMENİ YAŞAR
    18 Mayıs 2012, 12:26

    1986 SSK GİRİŞİM VAR 1994 İŞYERİ AÇTIM 1998 KRİZLERDEN DOLAYI KAPATMAK ZORUNDA KALDIM İSTEĞE BAĞLI YILLARCA ÖDEDİM YAPMADIĞIM İŞ KALMADI ÇAYCILIK TAKSİ ŞÖFÖRLÜĞÜ İŞPORTACILIK PAZAR KÖŞELERİNDE ZABİTLERDEN KAÇA KAÇA 2010 YILINDA PES ETTİM BİR İŞE GİRİYİM ÇALIŞIYIM DEDİM ASGARİ ÜCRETLE İŞE BAŞLADI HALADA ASGARİ ÜCRET ALMAKTAYIM 2 ÇOCUK TOPLAM 5 NUFUS YAHU ALLAHTAN REVAMI BU ÇİLE ARTIK YETTİ GIRTLAĞIMIZA KADAR BORÇ ELDEN ALARAK NEREYE KADAR BU GÜN EMEKLİ OLSAM ENAZ 5 YIL BORÇLARIMA GİDECEK EMEKLİ MAAŞI YETER YAHUUU HAKKIMIZI GASP EDEN DSP MHP ANAP TIR HAKKIMI BUNLARA HELAL ETMİYOR AHİRETTE DAVACIYIM BU HÜKÜMET 9 YILDIR HEP KENDİNİ VE YANDAŞLARINI DÜŞÜNDÜĞÜ KANATİNDEYİM BURADANDA BİR İŞ ÇIKMAYACAK YİNEDE DEVLETİNE MİLLETİNE BAĞLI BİRİSİ OLARAK DİYORUMKİ ALLAH AŞKI İÇİN ŞU EMEKLİLİK YAŞINI DÜZENLEYİN….