SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 
emeklilikuzman@gmail.com

SSK prim gün sayısının fazla olması emekli maaşını ne kadar etkiler?

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için tıklayın
gaxxi, 22 Mart 2011, No comments
Categories: SSK Emeklilik
Tags: , , ,

Yüksek kazanç üstünden fazla prim ödeme emekli aylığını yükseltir

Soru: SSK primlerinin fazla olması emekli maşını ne kadar etkiler?
Fazıl TÜYÜBOZ

Cevap: SSK primlerinin fazla olmasının emekli aylığını ne kadar etkilediği, prime esas kazancın tutarına göre değişir. Örneğin, fazla prim ödeme asgari ücretten prim ödeyenin emekli aylığına hiçbir faydası yokken, prime esas kazancın üst sınırı üstünden prim ödeyenin, her 360 gün fazla prim ödemesi aylık bağlama oranını yüzde 2 artıracağından, emekli aylığı da bu oranda artar.

Ekrem SARISU – POSTA

SSK prim gün sayısının fazla olması emekli maaşını ne kadar etkiler?

Comments

No Responses, Leave a Reply
  1. Hasan YAMAN
    15 Nisan 2011, 22:53

    fazla pirim ödemenin emekli aylığına faydası yoksa ozaman yaşı beklemeden emekli etmeleri gerekir veyavutta yaşı bekleyene kadar en azından sağlıktan yararlanmalı eee bunlarda olmuyor ozaman ancak mahşerde hesaplaşıcaz

  2. TAHİR BİNGÜL
    21 Nisan 2011, 03:59

    1986 dan bu yana çalışıyorum 25 yıl olmasına 6 ayım kaldı 6000 gün prim var çok maaş alamayacagımıza göre emekli etsinler bizleriiiii

  3. Sessiz Çığlık
    21 Nisan 2011, 13:51

    Ortalama yaşam sürecinin belli olduğu ülkemizde, dengesiz bir gelir dağılımı var iken, mezarda emekliliği yürürlüğe koyan zihniyetlere halen şaşkınlık içinde bakıyor ve YAZIKLAR OLSUN diyorum …

  4. durmuş karabacak
    23 Nisan 2011, 14:09

    selamlar benim sigorta pirimi 1986 yılında ödenmiş
    fakat.sigorta girişim 14.10.1981yılında sigorta giriş bildirgemvar ama pirim yok onun icin ben ssk yı ve ilk iş verni mahkemeye verdim ve şahidimin 1.tanesini hakem dinledi ve 2.ci şahidimi yeni dinletecegim şu anda kartal iş mahkemesinde 3.cü duruşmaya önümüzdeki ayda girecegim ve ilk iş veren hala faliyetlerine devam ediyor.
    bu durumda ben ne zaman emekli olurum ve makkemenin kararı ne olabilir.bilgilendirirseniz minnettar olurum saygılarımla
    durmuş karabacak

  5. tülin alaybeyi
    07 Ekim 2011, 11:43

    doğum tarihim 10 11 1958 işe giriş tarihim 02 1985 çalıştığım pirim günüm 6369 daha çalışmak istiyorum emekli olduğum zaman maaşımı nekadar etkiler.

  6. KASIM AŞNAS
    11 Ekim 2011, 09:48

    18.12.1956 doğumluyum.sigorta başlangıç tarihim 1993/02
    toplam primim 5529 gündür.en erken ne zaman ve nasıl emekli olabilirim.askerlik borçlanması yapabilir miyim.yaparsam ne gibi faydası olur.
    yardımlarınızı beklerim.teşekkür ederim.
    KASIM AŞNAS

  7. eyüp ırmak
    25 Ocak 2012, 00:02

    ssk 9200 prim gün sayım var asgari üçretten yatırılmış (bağkur dan ssk geçişliyim) gün sayım maaşı etkilermi iyyi günler

  8. orhan altındaş
    27 Ocak 2012, 21:05

    adaletmi yani ben asgaridende olsa bir dünya prim ödiyeyim maaşıma 1 kuruş katkıısı olmasın. o kadar prim demek para demek verirken alıyolarda geri neden ödemiyorlar? hak yiyene haram olsun hakkımı helal etmiyorum yetkililere
    herkes a.e.olsun.

  9. yusuf satıcı
    28 Ocak 2012, 13:59