SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 
emeklilikuzman@gmail.com

Ne kadar intibak zammı alabilirim?

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için tıklayın

İntibak zammınız yaklaşık 240 lira

Soru: SSK’dan 1993 yılında emekli oldum. Emekliliğime esas prim gün sayım 10.600 gün ve göstergem 15.125′tir. Ne kadar intibak zammı alabilirim? Vedat O.

Cevap: Vedat Bey, şu an TBMM’ye sevk edilmek üzere olan intibak çalışması aynen yasalaşırsa, yaklaşık olarak 240 lira intibak zammı alacaksınız.

Sadettin ORHAN – BUGÜN
Ne kadar intibak zammı alabilirim?
Ne kadar intibak zammı alabilirim?

Comments

8 Responses, Leave a Reply
  1. Kazım Haydar
    31 Ocak 2012, 17:21

    Benim de bir sorum olacaktı. 9200 gün prim ödedim. Ayrıca süper emeklilik primini ödedim. 1987 yılında emekli oldum. Ne kadar zam alırım?

  2. ersin can
    01 Şubat 2012, 18:00

    1991 de 7074 gün prim leemekli oldum.göstergem 12725.aylık bağlama oranı yüzde 66.90.intibak.zammım ne olur

  3. Figen Önder Bilgin
    02 Şubat 2012, 16:50

    Ben 31. 01.2000 emeklisiyim. İntibak yasasında yararlanamıyorum. 2000 yılı için gerçekten korkunç bir haksızlık var, bu durum atlanmış olabilir mi? Ben refah payından kesinlikle yararlanmadım. Bu yasa ile refah payını 2000 öncesine veriyor, 2000 sonrasına zaten verdi. 1186 TL maaş alıyorum.İntibak yasası ile 1999 öncesi benimle aynı aynı prim günden emekli olanlar bende daha fazla maaş alacaklar. İkinci bir durum da tüm açıklamalarda aynı primi ödeyenler aynı maaşı alacak dediler Prim günüm: 7.592 Arkadaşım 2004 emeklisi ve prim günü 6.668. Ben ondan 922 gün yaklaşık 2 yıl 6 ay fazla prim ödemişim, üstelik benim ödediğim prim tutarı çok daha yüksek. Maalesef onun maaşı benden 252 TL fazla. Tabi bu arkadaşım 2011’de emekli emekli olsaydı aramızdaki maaş farkı çok çok daha fazla olacaktı. Arkadaşım da söz konusu prim tutarı ile ondan sonra emekli olanlara göre mağdur. Bu durumu düzeltmek için ne yapmamaızı önerirsiniz? Düzeltilme olasılığı olabilir mi? İyi çalşmalar dileklerimle…(ben bu durumu Bakanın sitesine ve mailine yazdım yasa çıkmadan ama dönenolmadı)

  4. HALIL YILDIRIM
    06 Şubat 2012, 21:20

    benimde bir sorum olcak 08/09/1999 .yilinda .5900.gunden emekli yaslilik emeklisi oldum yeni yasadan ne kadar fark alabilirim su an maasim 865 TL tesekkurler

  5. mahmut
    05 Mart 2012, 21:38

    Soru: 5900 günüm var Derecem 10 Oranım %61,4 Kademem 6 Gösterge 9210 1997 de emekli oldum intibak zmmım nekadar olur ?

  6. Mahmut
    05 Mart 2012, 21:41

    Benimde bir sorum var,
    Derecem 10
    KADEMEM 6
    GÖSTERGE 9210
    1997 DE EMEKLİ OLDUM
    5900 GÜNÜM VAR
    NEKADAR İNTİBAK ZAMMI ALIRIM ?

  7. ahmet ermiş
    05 Ocak 2013, 19:24

    6 821 gün iş günü ne kadar intibak zammı alırım

  8. hülya