SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 
emeklilikuzman@gmail.com

Malulen emekli olabilirsem ne kadar maaş bağlanır?

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için tıklayın
gaxxi, 07 Şubat 2011, 68 comments
Categories: Malülen Emeklilik
Tags: , , ,

Rapor alırsanız emekli olursunuz

Soru: Sadettin Bey, 1986 yılında sigorta girişim ve toplam 3.200 gün primim var. Son 4 yıldır astım hastası olarak tedavi görüyorum. Son 1 yıldır da hastalığım nedeniyle çalışamıyorum. Ben malulen emekli olabilir miyim? Eğer malulen emekli olabilirsem ne kadar maaş bağlanması gerekir? Tunahan Yıldız

Cevap: Değerli okurum öncelikle geçmiş olsun, Allah şifalar versin. En az %60 oranında iş göremez raporu alabilirseniz malulen, %40 ve üzeri rapor alırsanız engelli olarak emekli olursunuz. Her iki durumda da yaklaşık 700 lira civarında aylık bağlanır.

Sadettin ORHAN – BUGÜN
Malulen emekli olabilirsem ne kadar maaş bağlanır?

Comments

68 Responses, Leave a Reply
  1. zekeriya eroglu
    16 Şubat 2011, 18:18

    1986 yılında sigorta girişim ve toplam 8000 primim var bide ben 1987 de kaza gecirdim ayagım da özür var emekli ola bilirmiyim ve ne kadar maaş ala bilirim

  2. yavuz savaş kayhan
    15 Nisan 2011, 18:52

    merhaba; 36 yaşında 7 yıllık parkinson hastasıyım.TOplam 2600 iş günüm var.Şu anda çalışamaycak durumdayım.Yaklaşık 6 ay önce malülen emeklilik başvurusunda bulundum.Rize Araştırma hastanesinden bir üst hastane olan trabzon Farabi hastanesine gönderildim, fakat malüliyet hakkı alamadım.Bu arada %52 oranında özürlülük raporu aldım.Şimdi tekrar Hastalığımın hızlı ilerlemesi nedeniyle malüliyet hakkımı kullanmak istedim.Rize Araştırma hastanesi % 80 oranında malüliyet raporu verdi.Şimdi sonuç bekliyorum.Emekli olursam ne kadar maaş alırım , engeli raporumun bana ne gibi faydaları olabilir?

  3. NİHAT KAHRAMAN
    27 Nisan 2011, 00:18

    sadettin bey 1986 girişim 6300 günüm var 20 ay önce iş kazası geçirdim en son 40 gün daha rapor aldım. 40 gün sonra mamuliyetini ankaraya yazacağım dedi doktorum 2 kalça kırık sol kalça protez sol diz altı sağ diz üstü kırık şimdi tek bastonla yürüyorum haklarım nedir emekli olabilirmiyim

  4. esat erdogrul
    29 Nisan 2011, 23:16

    ben yüzde 71 mersin devlet hastanesinden malülen emeklilik için heyet raporu aldım acaba ben emekli olabilirmiyim sgk dan 1834 ğünüm var artı emekli sandıgındanda 1050 günüm var ve askerlik borclanmasıda yaptırdım .şeker,astım akdeniz anemisi alfa media hastasıyım acaba emekliligim olurmu ve 2. bir kontrole çagırırlarmı acaba.

  5. ayhan kılınç
    01 Temmuz 2011, 16:32

    1988 yılında sigorta girişim war topla 5400 primim war % 100 iş göremez raporu verdiler acaba ne kadr maaş alırım

  6. murat eser
    12 Temmuz 2011, 00:01

    ben muratyedikule gögüsde akciger ameliyatı oldum sonraaskerlik muyyaenne kagıdım geldi bende yedikuleye gittim fakat raporları 5senedebir yakıyorlarmış ordaki arşivden bulamadım sonra bakırköy sadi konoktan aldım /40ama az verdiler çünkü benim akcigerimin biri yok şu an çalişıyorum toplam 1050gün sigortam var nasıl malulen emekli olabilirim teşekürler

  7. İSMAİL ÖZYİĞİT
    11 Ağustos 2011, 18:15

    ben dılaız hastasıyım sigorta pirimim yok %90 is goremez rapaorum varmalulen emekli olmak ıcın ne yabmam gerekır sımdıden tsk ettımm

  8. mevlüt ilday
    03 Ekim 2011, 21:46

    bn 1986 yılınd işe baişadım 84 sene çalışmışlığım var 5000 günüm var %40 çalışamaz roparum var ne kadar maaş bağlanır lütfen yardım edin

  9. emre küskü
    22 Ekim 2011, 14:44

    %90 raporum var2223 gün pirim ödemem var malülen emekli maaşım nekadar olur

  10. Menderes TÜRKOĞLU
    11 Kasım 2011, 22:32

    Ben 01.07.1991 tarihinde SSk ya girişim var. Bunun yanısıra
    2500 gün primim var. Ağır sanayii de çalışmaktayım. Boyun ve belde olmak üzere 9 tane fıtık oluşmuştur. Bunların birisi için 2.ayda ameliyat oldum ve 1 yıl ağırkaldıramaz raporum olmasına rağmen bu süre dolmadan tekrar aynı yerden fıtık oldum. Bu süreler zarfında konuyu yöneticilere bildirdim fakat hiç oralı olmadılar. Ve bu sebepten dolayı başka bir yerde de iş vermiyorlar. Bu fıtıkların çoğu ameliyat yapılacak pozisyonda olmadığından vede hayati riks taşıdığından ameliyat yapılamıyor. Ben bu konular çercevesinde malülen emekli olabilirmiyim vede nekadar maaş bağlanır.. saygılarımla…

  11. lale demir
    14 Kasım 2011, 15:48

    benim 10 yıl hizmetim var yüzde 80 rapor aldım ne kadar maaş alırım.

  12. mustafa
    21 Kasım 2011, 19:45

    ben astım hastasıyım 5.475 pirimim var emekli olsam malülen nekadar alabilirim maaş teşekkurler..

  13. ergün yaman
    22 Kasım 2011, 18:17

    slm kardeşim ben yeni üye ergünx ben 1984 ssk girişli çalışanım 2007 senesinde malülen emekli oldum kalp yetmezliğinden %70 oran la şu an malülen emekliyim günüm fazla oldugu için 800 tl civarında maaş alıyorum yeni emekli olanlar 900 tl civarında alıyor 80,100 tl fark var ama çıkacak olan yeni yasayla bu farkında düzeliceğini ümit edyorum
    umarım faydalı olmuşumdur .esenkslın.

  14. burak kargı
    25 Kasım 2011, 21:28

    slm ben belımden rapor aldım askerlik flan yapmadım şuanda çiftçilik yapıyorum normalde 2 3 kg dahi kaldırmam yasak öncelerı ıyıydm fkt smdı epey arttı sigorta yatrmaya askerden snra başladım 5 yıl yatrdm acaba malülen emekli olabilirmiyim

  15. şenol hal
    26 Kasım 2011, 16:18

    merhaba ben gözlerimden rahatsızım malülen emeklilik için başvuru yaptım evraklar ankaraya gideceğini söylediler ne kadar zamanda bilgi alırım sigorta giriş 1997 3900 günüm var ne kadar maaş alırım

  16. ahmet döner
    04 Aralık 2011, 20:12

    merhaba ben ahmet 5522 günüm var %60 raporum war malülen emekli olursam nekdar Ücret alıRım.. TsekkürLer.

  17. mehmet aktı
    06 Aralık 2011, 13:50

    ben 19.08.2005 tarihinden beri bağkur yatırıyorum vücudumun çeşitli yerlerinden özürlüyüm artık çalışamıyorum doktora gittim rapor aldım %70 rapor verdiler malulen emekli olabilirmiyim olursam kaç para maaş alabilirim bana sölerseniz çok mutlu olurum şimdiden tşkelr saygılar

  18. ahmet kılıç
    08 Aralık 2011, 23:19

    merhaba ssk da 1612 bağkurdada 6 yıl 7 ay günüm var. 12 ay önce ssksız dönemimde kaza geçirdim bacağım kırıldı ve sol kolumda sinirlerim koptu kazadan 2 ay sonra sağlıktan yaralanmak için akrabamın iş yerinde ssklı çalışan olarak gösterildim.Şu an sskdan ayrıldım.Ve kolum tutmuyo tutma ihtimalide çok zayıf,bacağımda da yeni iyileşme var.malulen emekli olabilir miyim bilgi verirseniz sevinirim.

  19. abdulhakim cihangir
    16 Aralık 2011, 19:48

    24 aralık 2003 sgk lı işe giriş tarıhi ve şuan itibarıyle 2886 işgünüm var %60 raporum var ,ne zaman malulen emeklı olabilirim ve ne kadar maaş alırım prim:1150 tl üzerinden yatırılıyor.en yakın zamanda yanıt alabilirsem çok sevınırım teşekkürler…

  20. turan balcı
    17 Aralık 2011, 16:44

    iyi günler 5yıl 1850 pirimimvar malulen emekli olmak için ne yapmalıyım

  21. burak senlim
    21 Aralık 2011, 18:57

    1650 gunum var 1980 dogumluyum ssk gırısım 2002 lakın 1650 gunum son yıllarda yatırılmıs prımlerdır tam gun olarak malulen emeklı olursam maasın dısında tazmınat ssk tarafındanda verılıormu

    tesekkurler

  22. aziz sayın
    01 Ocak 2012, 15:44

    slm sadetin mey ben inşat ustasıyım 1989 buyanı ssk lıyım gecen yıl calıştım inşata bel fıtıgı olan diks kayması oldu belimde vve belden amaliyat oldum 3 sonra calışmaya başladım ama 1 ay bile calışamadan belim yüzünden calışamıyomurum oturmak kalkmaktan yürüyemiyorum yani anlıyacan benim calışma hayatım biti ama napaabilirim evimi gecindirmek zorundayım ama olmuyo girdimyerlerde randıman veremiyor cıkarıyorlar benim malülen emekli olma şansım yok mu eşim ve cocuklarıma nafaka vermem lazım napmam lazım bana yol versenizz…. aziz sayın adanadan yazıyorum..

  23. asiye boran
    03 Ocak 2012, 21:45

    1983 aralık ayında halk eğitimde usta öğretici olarak çalışmaya başladım.1999 haziran ayından beri çalışmıyorum.yeni çıkan yasadan yararlanarak aradaki sigorta ödenmemiş günlerimi ödeyerek emekli olmak istiyorum.(bunun için SGK ya başvurdum 15 gün oldu fakat henüz cevap gelmedi.) Ne kadar ödeme yapmam gerekecek. Ödenmiş primim 1730 gün.Ben 07-1965 doğumluyum.Bu arada emekli olmak için günüm yetmezse 2000 yılında bir doğum yaptım gerekirse doğum borçlanmasından da yararlanmak isterim.Ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olursanız, yol gösterirseniz sevinirim.Teşekkürler.

  24. murat özer
    11 Ocak 2012, 20:10

    saadettin bey… benim 18.06.1999 tarihli sigorta girişim var..benim %60 oranında raporum var. toplam günüm 3300 . ben 3600 günden malülen emekli olabilirmiyim. 1800 günden olursam maaşım ne kadar olur.

  25. Harun korkmaz
    14 Ocak 2012, 04:37

    2006 yılından beri TSK'da subay olarak görevliyim.emekli sandığı kesintisi Eylül 2002 den beri yapılıyor.yani harp okuluna giristen itibaren. Aşırı kilo yüzünden malülen emekliliğim gündemde. Eğer; ocak 2013ye kadar belirledikleri kiloya düşemezsem malülen emekli olacakmışım.Derece kademem 6-1 aldığım maaş 2600tl

    Bu durumda;
    1-hizmet süresi olarak harp okuluna giriş yani 2002 den beri em.snd. Kesintisi yapıldığından mı hesapplanicak?2006 yilindan itibaren mı hesaplanicak.kurumumun sisteminde bugünkü hizmet sûrem tahminim yıpranma dahil edilmiş 10 yıl 8 ay gözüküyor.kürüm yanlış mı hesapliyor.Yoksa doğru mü 10 yılı gectiysem malulen emekli olablilr miyim
    2- Emekli maaşı alabilir miyim? Alırsam tahmini ne ka olur.ikramiye ne kadar olur
    3- 2013 Ocak gibi zayıflayamayıp emekli edilirsem ortalama ne kadar prim ödenir?
    4- Eğer emekli maaşı bağlanırsa sivil sektörde çalışabilir miyim?
    5-memuriyete geçebilir miyim? Teşekkürler

  26. FERİHA ELİBOL
    15 Ocak 2012, 20:53

    Merhabalar
    Ben 1972 doğumluyum ;22 yıl çalışma yılım ve 5600 iş günüm var.% 61 birlik gözlerimden dolayı raporum var. Malulen emeklilik için başvurdum.Kurul Sağlık raporundan sonra işten ayrıldım Annemin YETİM MAAŞINI alıyordum yaklaşık 3 aydır bu maaşı SGK 'DAN almamam söylendi ve ben bu maaşı almıyorum.Kendim için MALULEN EMEKLİLİĞE başvurdum.Acaba bu malulen emekliliğim olur mu? olursa ne kadar MAAŞ alırım.
    Bu sırada annemin maaşını almaya devam etsem sorun çıkar mı?

  27. osman ardıç
    19 Ocak 2012, 22:33

    1988 sıgorta baslangıcım son 1 yıldır calısamıyorm %46 rapor aldımm raporu ankaraya gonderdm orda raporda kesntı olur mu malulen emekli olablr mıyımm 6000 gun prımm var emeklı olursam maasım ne kdr olur bilgılendrrsenz sevınırmm

  28. osman ardıç
    30 Ocak 2012, 23:07

    1988 sıgorta baslangıcım son 1 yıldır calısamıyorm %46 rapor aldımm raporu ankaraya gonderdm orda raporda kesntı olur mu malulen emekli olablr mıyımm 6000 gun prımm var emeklı olursam maasım ne kdr olur bilgılendrrsenz sevınırmm

  29. hamza b.tas
    31 Ocak 2012, 19:22

    Babam 1956 doğumlu.SGK girişi 1992 yılı olup 487 gün primi -.01.10.2008 BAĞ-KUR olup 1.113.gün primi var.Babamın sağ gözü görmüyor,sol gözünde de görme yitimi var.Son aşamalarda olan varisten dolayı 10.2008 de acil amaliyat oldu ve doktorlar kendini yormamasını-ayakta kalmamasını söylüyorlar..Biraz çalışacak olsa ayakları şişiyor ve morarıyor,basamayıyor.Bu nedenlerden dolayı babamı malulen emekli edebilir miyiz ya da sürekli işsizlik maaşı alabilir mi?Bana lütfen bir yol gösterin.

  30. Cihan Yılmaz
    06 Şubat 2012, 13:34

    Merhabalar
    Babam 01.01.1969 doğumlu işe başlama tarihi 1991 primi 6900 rahatsızlığından dolayı %60 oranında iş göremezlik raporu aldı.Hemen emekli olabilirmi olursa ne kadar alır acaba beni bilgilendirirseniz sevinirim . Saygılar.

  31. Hatice ŞAHİN
    09 Şubat 2012, 15:18

    Merhabalar;
    Ben Hatice Şahin 3 Mayıs 1999 tarihinde özürlü kadrosunda işçi olarak işe başladım.2002 yılında ikinci bir rapor aldım şuan vergi indiriminden faydalanıyorum.İşe girdikten sonra iki tane doğum yaptım.Ancak benim raporum kalça çıkıklığındandı 2007 yılında ameliyat oldum ve düzeldim .Halen çalışmaktayım aceba ne zaman emekli olabilirim.ilk raporum %42 İkinci raporum ise %45 ti

  32. Hatice ŞAHİN
    09 Şubat 2012, 15:22

    Ben Hatice Şahin 3 Mayıs 1999 tarihinde özürlü kadrosunda işçi olarak işe başladım.2002 yılında ikinci bir rapor aldım şuan vergi indiriminden faydalanıyorum.İşe girdikten sonra iki tane doğum yaptım.Ancak benim raporum kalça çıkıklığındandı 2007 yılında ameliyat oldum ve düzeldim .Halen çalışmaktayım aceba ne zaman emekli olabilirim.ilk raporum %42 İkinci raporum ise %45 ti Emekli olabilirmiyim olursam ne zaman emekli olabilirim.Ben 1976 doğumluyum

  33. muammer kalçaoğlu
    09 Şubat 2012, 21:47

    sağtarafım felç oldu tedavi gördüm deynekle gezebiliyorum sgs ye başvurdum olumlu drdiler 3600den malulen b aşvurdum fizik ve noroloji ye sefk ettiler fizikten 3. 2 çoğunlukla işaretlediler noroloji ikidefa beyin flmi çektıler temiz gözüküyo ben beyinde damar tıkanıklğından fel oldum şuanda deyneklen zorla geziyorum mesleğim otobus şoferliğiyapiyordum.

  34. ahmet doğanay
    18 Şubat 2012, 00:10

    sene 1992 den girişiyim var ssk 'ya 4000 iş günüm var. Ve bypass ameliyatı oldum ve 2 damar değişti. ameliyattan sonra 2 kere anju oldum ve stent takıldı.malulen emekli olmak istiyorum % kaç rapor alabilirim oto boyacısı olarak çalışmaktayım. lürfen bilgilendiriniz.

  35. ALİ ÖZCAN
    25 Şubat 2012, 21:25

    mrb benım sıgorta gırıs tarıhım 1990 yılı na aıt baslancıs 5700 prım gün sayısına sahıbım fakat mamulen emeklı olmak ıcın basvurdum görme sorunu yasadıgım ıçın eger mamülen emeklı olabılırsen maas durumum ne olur sıgortadan emeklı oldugundakı kadar mı maaş alırım arada maaş farkı olur mu ?

  36. osman orman
    26 Şubat 2012, 18:29

    1972 doğumluyum 1993 de sigorta girişim var 728 gün son olarak da 2yıl 5 ay dır bağkurluyum halen davam ediyor 18 ay askerlik yaptım sol kulağımda yüzde 65 işitme kaybım var ayrıca tansiyon ve şeker hastasıyım malulen emekli olabilirmiyim tşk ler saygılar

  37. nehir çağla
    05 Mart 2012, 10:01

    merhabalar …1980 doğumluyım 2008 de kalp kapak ameliyatı oldum iki kapağım metalik ve bir kapağımda tamir oldu 2008 de ameliyat oldum…2700 ssk günü doldurmuş bulunmaktayım..Bu durumda malülen emekli olabilir miyim ve olursam ne kadar maaş alabilirim…Teşekkürler…

  38. Canan coskun
    21 Nisan 2012, 10:59

    Merhaba 1982 dogumluyum %41 isgoremez raporum var malulen emekliligim mumkunmu? Ve olursam nekadar ve nezaman baglanir?

  39. filiz darıcıoglu
    26 Nisan 2012, 18:39

    mrb 1995 ssk girişim var 2800 günüm var dogum borçlanması yaparsam malülen emekli olabilirmiyim

  40. farukcanlı
    26 Nisan 2012, 20:40

    merhabalar ben astım hastasıyım 1966 doğumluyum 1984 berlı sıgortalıyım malulen emeklı olursam nekadar maaş alabılırım prımım tavandan odendı 8700 gun pırımım var

  41. hidayet çınar
    27 Nisan 2012, 16:51

    ben 1958 dogumluyum1975 desikortalı oldum 3010 gün sikortam var akciyer hastasıyım iş göremez raporum var malünen emekli olabilirmiyim

  42. selim yılmaz
    06 Mayıs 2012, 18:49

    slm ben selim.2006 yılında özürlü kadrosundan diyanette kadrolu olarak göreve başladım.diyaliz hastasıyım ama suanda nakıl oldum.sağlığım açısından malulen emeklilik için başvurmak istiyorum.raporum diyalizde iken yüzde 90 dı.ama şimdi yüzde 80 cıvarı veriliyor emekli olabiliirmiyim.emekli olursam maaşım kaçliara olur.teşekkür ederim.

  43. Zahide Yıldırım
    09 Haziran 2012, 02:02

    Merhaba..Eşim Sgk Kurumuna malulen emeklilik için başvuru yaptı..5 yıldır kesin tanı Ankilozan Spondilit (AS) hastası..ve 9 ay önce ev kazası sonucu sol kalça kemiği protez..sgk kurumunun yönlendirmesiyle Fakülte hastanesinden % 71 özür raporu verildi..ancak emekliliğimiz onaylanmadı..2270 gün prim ve askerlik borçlanmasıyla beraber 10 yıllık sigortalılık süresini doldurmuş durumda..bütün şartları uymasına rağmen neden emekliliği onaylanmadı ? bilgi verirseniz sevinirim

  44. ibrahim tekin
    10 Haziran 2012, 18:15

    mrb benim 1993 te prim girişim var 1,803 günüm doldu ağagıma protez takılması gerekiyor.kalbimden rahasızım mamulen emekli olabilir miyim.

  45. Nail Şenyiğit
    18 Haziran 2012, 15:08

    merhaba ben 3 aydır astım tedavi ilacları kullanıyorum iyileşme yeteri kadar olmadı ve 9 yıldır özel sektörde çalışmaktaydım rahatsızlığımdan dolayı ayrılmak zorunda kaldım sigorta girişim 15.02.1994 tarihi yaşım 13.12.1977 4400 gün primim var malulen emekli olabilirmiyim ne kadar maaş alabilirim ne yapmalıyım bana bir yol gösterirseniz memnun olurum saygılar

  46. metin yıldız
    18 Haziran 2012, 23:34

    mrb ben kronik astım boranşit hastasıyım 5300 gün pirimim var malülen emekli olabilirmiyim

  47. M.Vakıf Keleş
    19 Haziran 2012, 12:21

    Merhaba,
    1982 Temmuz SSK Başlangıç tarihim,sigortam devam ettiği süreçte 1990 yılında Ankara Yüksek ihtisas hastanesinde kalp ameliyatı oldum. sağlık durumum düzelmeyince 1994 yılında tekrar aynı hastanede 2.kez kalp ameliyatı oldum. Malulen emekli olma hakkım varmış, fakat bu konuda beni bilgilendiren olmadığından dolayı , malülen emekli olma hakkımı kullanamadım, sağlık sorunlarım ve sıkıntılarımda devam etmekle beraber, hayatımı idame etmek zorunda olduğumdan dolayı işime devam edip çalışmak zorunda kaldım. sonuç olarak 2011 ağustos ayında hizmet sürem dolunca emekli oldum. sağlık sorunlarım halen devam etmekte olup 21 mayıs 2012 tarihinde,tekrar Aort kapak ile Türisküpit kapak ameliyatı oldum, şu anda geçmiş yıllarda olduğum ameliyatla beraber Mitral, Aort ve Türisküpit protez kapak değişimiş oldu. maluliyetim çalışma sürem içerisinde olduğundan dolayı ameliyat olduğum hastanelerden maluliyet belgelerimi tamamlayıp ilgili kurumlarda işleme koyarsam , emekli olmama rağmen çalışma süremde malül olmamdan dolayı ,maluliyet maaşım olurmu veya vergi indirim hakkımdan yararlanırmıyım. konu için hangi birimlere başvuru yapmam gerekir. sorunum ile ilgili beni bilgilendiriseniz memnun olurum. saygılarımla.

  48. Erhan ÇETİN
    24 Haziran 2012, 21:55

    Mrb sgk girişim 1998 den ve bugüne kadar 3880 günüm var.2 kez açık kalp ameliyatı geçirdim ve ikinci ameliyatta kalp kapağı değişti bu durumda özürlülük hakkına sahip olabilirmiyim vede özürlü olarak emekli olabilirmiyim teşekkürler..

  49. Zahide Yıldırım
    30 Haziran 2012, 00:10

    Merhaba..Eşim Sgk Kurumuna malulen emeklilik için başvuru yaptı..5 yıldır kesin tanı Ankilozan Spondilit (AS) hastası..ve 9 ay önce ev kazası sonucu sol kalça kemiği protez..sgk kurumunun yönlendirmesiyle Fakülte hastanesinden % 71 özür raporu verildi..ancak emekliliğimiz onaylanmadı..2270 gün prim ve askerlik borçlanmasıyla beraber 10 yıllık sigortalılık süresini doldurmuş durumda..bütün şartları uymasına rağmen neden emekliliği onaylanmadı ?

  50. mehmet doğan
    26 Ağustos 2012, 13:25

    1987 işe başladım 2800 çalışmış primim var.
    sol gözüm görmüyor.sağ gözümde uzağı görmüyor
    diyabet hastasıyım.günde 5 defa insülin kullanıyorum
    nabız yüksekliğinden dolayı ilaç kullanıyorum.%60 raporum var.nasıl emekli olabilirim? ne kadar maaş alabilirim?

  51. xxxx
    28 Ağustos 2012, 12:35

    2009 da bası sıgartalı oldum 5 yıl tamamlarssam malulen rapor alsamm ne kadar maas baglanır?* yada 18000 gunu bekleyıp rapor alırsamm cunku protez amalıyatı gecırduım dıger dızımden de ıstedılerr bunu beklıyorum hangısınde yuksek maas alırımm tsskler

  52. ayşe atak
    29 Ağustos 2012, 17:22

    merhaba 1992 sigorta girişim var yüzde 40 raporum var diyabet hastasıyım 14 yıllık 1800 pirim günüm dolmak üzere engelli yada malülen emekli olabilirmiyim olursam ne kadar maaaş alırım şimdiden teşekkürler allah razı olsun

  53. yıldıray elmalı
    30 Ağustos 2012, 20:14

    40 heyet raporu emekli maası 6 ayada ne kadar artış olur mahkeme kararıyla emekli oluyorum 1700 gün ssk var

  54. serkan yıldırım
    30 Eylül 2012, 12:28

    1995 yılında sigortaya girişim yapıldı 4100 primim ödendi yüzde 45 gatadan askeriye hastanesinden raporum var malulen emekli olurmuyum olursam ne kadar maaş bağlanır

  55. ayse bilgin
    30 Eylül 2012, 17:54

    slmlar ben 1996 girişliyim 3.785 gün primim var bende malülen emekli olmak istiyorum sizce ben ne kadar maaş alabilirim malülen emekli olma sebebim onkoloji hastasıyım vede ayaklarımda falizlerim var yürümeme engel oluyor sizce malülen emekli olabilirmiyim

  56. ömer çiçek
    07 Ekim 2012, 12:39

    ben 1990 yılından bu yana çalışmaktayım 2.defa akcigerlerim potladı açık amalıyat oldum 3,defa ankrada agız ve saglıkta çene cerahinde amaliyat oldum şu anda kut hastalıgı şeker hastalıge intiutis hastalıg var şu an kendimi iyi hisetmiyorum çalışmayı sonlandırdım çalışmıyorum isizlik parası alamıyorum şu an sıkıntılarım başladı emekli ola bilirmiyim bu konuda yardım almak istiyorum

  57. FATİH ÖZER
    08 Kasım 2012, 06:44

    benim toplam 3250 pirim günüm var artı yüzde 60 sağlık korulunda almiş olduğum sağlık raporum var, ben şimdi malülen emekli olursam bana nekadar maaş bağlanır

  58. polat can
    11 Kasım 2012, 00:01

    iyi günler.malulen emeklilik maaşı alıyorum.daire aldım maaşım kesilir mi?
    teşekkürler.

  59. Mehmet özen
    12 Kasım 2012, 19:37

    18-11-2012 ile yüzde 68 raporum var birde vergi indirimi
    aldım raporumda 6 ay geçerli ibaresi yazıyor emekli olmaya müracaat etim 18-11-2012 tarihinden beri bekliyorum maaşım kaç gün içinde balanı yoksa ret cevabımı gelir,

  60. Ramazan EL
    22 Kasım 2012, 15:13

    Merhabalar, Benim sorum Babam 1985 ssk girişli ancak 190 gün prim yatırmış.Şuan Kalp kapağı değişti.Yüksek tansiyon hastası,daha önce fıtık ve prostat ameliyatı oldu.1942 doğumlu…Babamın sizce geriye dönük primlerini borçlanıp emekli olma şartı var mı.Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.

  61. esma ulu
    23 Kasım 2012, 13:59

    2190 günüm var 3sene önce meme kanseri idim. Şuanda akciğer plavra kanseriyim ve şuan raporluyum çalışamıyorum. %80 özürlü raporum var. Malulen emekli olabilirmiyim ? Olursam maaşım ne kadar olur ?

  62. hasan sağlam
    28 Kasım 2012, 18:03

    iyi akşamlar sadettin bey babam 1960 doğumlu 09.11.2012 de iş kazası geçirdi gözünü kaybetti 1986 ssk başlangıcı var prim gün sayısıda 2560, biz askerlik borçlanmasını ve diğer kalan prim gün sayısını ödesek emekli olabilirmi yada rapor almasına gerek varmı malülen emekli olmasını istemiyoruz özürlü raporumu alması gerekiyo veya nasıl emekli olabilir ve ne kadar maaş baglanır yardımcı olursanız çok sevinirim

  63. tacettin ulug
    05 Aralık 2012, 05:14

    Akdeniz anemisi var bende 27 yıldır biliyorum 2 sefer apantis diye amaliyat oldum cocuk yaşlarda ve 6 yıl önce ataklar yüzünden dizimden aynı yıl içinde 2 sefer amalıyat oldum sene 2 kez diz kapagımdan su aldırıyorum sıksık atak geciriyorum emekli olma ihtimalim varmı 2565 günüm var

  64. cengiz cobanoglu
    10 Aralık 2012, 14:48

    merhaba ben cengız cobanoglu 10 10 2011 de iş kazası yaptım 1350 gunum var sag elın ikıncı parmagımı kayb ettım 3ve4 .parmaklarım platınlı calısmıyor halende raporluyum emeklılık için ne yapmam gerkıyor bılgilendirmeniz icin tşk ederim

  65. Zahide Yıldırım
    16 Aralık 2012, 19:14

    Merhaba..Eşim Sgk Kurumuna malulen emeklilik için başvuru yaptı..5 yıldır kesin tanı Ankilozan Spondilit (AS) hastası..ve 9 ay önce ev kazası sonucu sol kalça kemiği protez..sgk kurumunun yönlendirmesiyle Fakülte hastanesinden % 71 özür raporu verildi..ancak emekliliğimiz onaylanmadı..2270 gün prim ve askerlik borçlanmasıyla beraber 10 yıllık sigortalılık süresini doldurmuş durumda..bütün şartları uymasına rağmen neden emekliliği onaylanmadı ?

  66. mustafa akkaş
    16 Aralık 2012, 19:17

    4000 gün pirimim var kaç para maaş alırım

  67. LEMAN DERELİÇAY
    17 Aralık 2012, 15:04

    SLM BEN İŞE 18.04.2000 YILINDA GİRDİM VE DE 3 YAŞINDA İTİBAREN İŞTİME ÖZÜRÜM VAR. VE ONDANDA 2010 YILINDA RAPOR ALDIM. RAPORUMDA İSE %50 OLARAK BELİRLENDİ. BEN NE ZAMAN EMEKLİ OLBAİLİRİM.. rica etsem hemen cevaplarmısınız….tşk…

  68. salih genc
    07 Ocak 2013, 15:34

    merhaba hocam malulen emeklı olmak ıcın ssk dan 2916 gunum var
    yurt dısından 1361 gunum var yurt dısı gun sayımdan 600 gun aldım.
    akcıger rahatsızlıgım var. malulen emeklı olursam ne kadar maaş alabılırım.