SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 
emeklilikuzman@gmail.com

Emeklilikte yaşa takılanlar bu haberi okusun

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için tıklayın
gaxxi, 15 Şubat 2012, No comments
Categories: Emeklilik Hesabı
Tags: , , ,

Emeklilik yaşı bekleyeni üzecek haber

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, yaşa takılanların emekli olmasına yönelik bir yasal düzenlemenin gündemlerinde olmadığını söyledi.

TBMM Genel Kurulunda milletvekillerinin sözlü soru önergelerini yanıtlayan Bakan Çelik, kıdem tazminatının 1936 yılından beri çalışma mevzuatından bulunduğunu hatırlatarak, ancak işten ayrılanların yüzde 92′sinin bu haktan yararlanamadığını kaydetti.

Çalışanların haklarını koruyan, tüm çalışanların yararlanacağı ve çalışma barışını güçlendiren bir yöntem üzerinde çalışmalarını sürdürdüklerini anlatan Çelik, ”Sosyal taraflarla görüşerek önümüzdeki günlerde gündemimize alacağız” dedi.

Çelik, kamu kurum ve kuruluşlarında 44 bin 189 özürlü memur çalıştırma zorunluluğu bulunmasına rağmen, çalışan özürlü memur sayısı 20 bin 829 olduğunu belirterek, 23 bin 360 özürlü memur açığı bulunduğunu bildirdi.

Özürlü memur sınavının 29 Nisan’da yapılacağını kaydeden Çelik, özürlü personelin Mayıs sonu ya da Haziran başında yerleştirilmesinin planlandığını belirtti. MİLLİYET
Emeklilikte yaşa takılanlar bu haberi okusun
Emeklilikte yaşa takılanlar bu haberi okusun

Comments

No Responses, Leave a Reply
  1. NECATİ FİLİZ
    15 Şubat 2012, 12:16

    YAŞA TAKILANLAR HAKKINDA BİR DÜZELTME YAPILMASI ŞART. ADALETSİZLİK YARATTIĞI DÜŞÜNCESİNDEYİM. BENİM BİR FİİL 7.300 GÜNÜM VAR 5500 GÜN YATIRMAM EMEKLİ OLMAM İÇİN YETERLİ. ANÇAK HALA EMEKLİ OLABİLMEM İÇİN 10 YILA İHTİYACIM VAR. BEN EMEKLİ OLANAKADAR 10.000 GÜNÜ BULACAK PRİMİM. ANÇAK BEN 10.000 GÜNLE EMEKLİ OLURKEN. 3.600 VE 5500 GÜN YATIRAN DİĞER KİŞİLER BENDEN AYNI BENLE EMEKLİ OLACAK. MAAŞLARIDA HEMEN HEMEN AYNI ALACAK. BENİM 5.000 GÜN FAZLA YATIRDIĞIM GÜNDE BOŞA GİTMİŞ OLACAK. BU NEDENLE BİR DÜZENLEME YAPILIP. BİR FİİL 9.000 GÜN YATIRANLARIN YAŞA BAKILMAKSIZIN EMEKLİ EDİLMESİ GEREKİYOR. BU ŞEKİLDE ADALETSİZLİK ÖNLENMİŞ OLUR

  2. aynur ergen
    15 Şubat 2012, 13:43

    ben de emeklilik için yaş bekliyorum normalde 5350 gün
    yeterli ama emekli etmedikleri için çalışmak zorundayım.
    üstelik çalıştıkça prim yatırdıkçada emekli maaşım her ay fazla primden dolyı
    kesintiye uğruyor.Bu mu adalet bu mu kalkınma

  3. filiz otsukarcı
    15 Şubat 2012, 13:46

    BEN DEFALARCA KEZ YAZIYORUM,YİNE YAZACAĞIM, PRİM DOLU FAZLADAN ÇALIŞILAN GÜNLERDE ÜSTELİK MAAŞI DÜŞERECEKSE NEDEN HALA EMEKLİ OLAMIYORUZ.BİZE FAZLADAN ÇALIŞMANIZ VAR MAAŞINIZ DÜŞECEK DENİLİYOR, BİR DE ALAY EDER GİBİ EMEKLİ ETMİYORSUNUZ, YANİ PARA ÇIKMASIN DEĞİL Mİ, EL İNSAFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

  4. özlem aktaş
    15 Şubat 2012, 13:50

    kesinlikle çok doğru ama niye 9.000 onu anlıyamadım.
    benimde 7365 günüm var ve 3 yıl daha yaşımı beklemek zorundasınız diyorlar. büyük adaletsizlik söz konusu. benimle birlikte de 5500 günden emekli olanlar ile de 50 tl bile maaş farkımız olmayacak..buna acil bir önlem ve karar alınması gerekiyor. yaşı bekleyenlerin direkt olarak emekli olması lazım diye düşünüyorum.

  5. METİN GÜRDAL
    15 Şubat 2012, 13:52

    9000 GÜNÜ GEÇMİŞ GÜN SAYIM VAR HALA EMEKLİ OLAMADIM.ADALET BUNUN NERESİNDE.BU ADLETSİZLİĞİN BİR AN ÖNCE DÜZELTİLMESİNİ İSTİYORUM.

  6. orhan
    15 Şubat 2012, 14:06

    tabi tuzunuz kuru mağdurolmanın ne demek olmasını bilmezsiniz. tok açın halinden ne anlar

  7. NAİME GÜLEN
    15 Şubat 2012, 14:25

    KESİNLİKLE KATILIYORUM YAPILAN YORUMLARA 1999 YILI YASA ÇIKTIĞI ANDAN ÖNCEKİLERİN KESİNLİKLE OLMASI GEREK BÖYLE BİR ADALETSİZLİK OLMAZ FAKAT BEN SN.BAŞBAKANIZMIN BUNA EL ATACAĞI KANISINDAYIM HALEN..

  8. Sadık Olcaysoy
    15 Şubat 2012, 14:47

    Madem bizi Emekli <etmiyorlar > Bize iş bulsunlar Bizlerde YAŞ ENGELLİYİZ bizede iş bulabilmemiz için Kontenjan açılsın..

  9. Vahap KUNT
    15 Şubat 2012, 15:35

    Emekli olabilmek için yaşı bekleyenler işsiz oldukları için sadece kendilerinin değil çocuklarınında geleceği çalındığı için haklarının gasp edilmesine sebep olanlara Şahsen hakkımı helal etmiyorum kimki benim hakkımı yediyse onlarıda ALLAH ‘a havale ediyorum

  10. n guven
    15 Şubat 2012, 15:39

    çalışanların hakları ancak hakları verilince korunur ama onlar dahaçok kendi haklarını koruyorlar ama gündeminize vekil maaşlarını aldınız .iktidar muhalafet kabul etti çünkü konu kendi çıkarları olunca kabul ederler haram zıkkım olsun bu milletin iki eli yakalrında olsun

  11. MESUT TİRYAKİ
    15 Şubat 2012, 15:43

    BAKAN BU KONUYLA İLGİLİ OLARAK HİÇ ARAŞTIRMA YAPMIŞ MI ? YAŞ BEKLEYEN BU GRUB UN DIŞINDA KALANLARDAN FARKI NE? NEDEN BU ZORUNLU ÖZVERİDE BULUNDURULUYORLAR. BU YAŞ GRUBUNUN GÜNAHI NE BU YAŞ GRUBUNUN KAYIPLARINI NASIL KARŞILAYACAKLAR BU GRUBUN MAAŞLARI ÇALIŞIYORLARSA ALACAKLARI AYLIK EMEKLİ MAAŞLARI DÜŞERKEN ACABA MAKAM ARACININ 1KM DAHA AZ BENZİN YAKMASI İÇİN KISA YOLU TERCİH EDEBİLİYOR MU? VEYA İÇTİĞİ BİR TAS ÇORBA YI DAHA UCUZ BİR YERDE İÇEREK DEVLETE 1 LİRA DAHA AZ ÖDETİYOR MU ? BU NU DEVLETİ İÇİN YAPIYOR MU ACABA. KENDİNE BU CUVALDIZ BATSADA ACITMAYACAĞI İÇİN ASLINDA BELKİDE HAVAYA YAZIYORUM ANCAK BU YAŞ GRUBUNU EĞER BİR GRUP ALTINDA TOPLAYA BİLİRSEM BELKİ KENDİSİNE DURUMU DAHA İYİ ANLAMA İMKANI VERCEKTİR.BU YAŞ GRUBUNDA HİÇ BİR İNSAN HAKKI OLMAYAN BİRŞEYİ İSTEMİYOR HERKEZ HAKKINA RAZI AMA KÖTÜ YÖNETİMLERİN CEZASINI NEDEN BU YAŞ GRUBU ÇEKSİN ?

  12. fahri kuru
    15 Şubat 2012, 16:54

    45 yaş üzerinde olup çalışmakm isteyen işsize yaşın çok yaşlısın denilip işe alınamıyorlar bu vatandaş gençsin diye emeklide edilmiyor bu insanlar ne yiyip ne içecek çoluk çocuk nasıl geçinecek muhtaçmı kalsınlar bu nasıl vicdansızlıktır. insanlar haklarını helal etmiyorlar bu vebal altında kalıp ezilenler elinizi vicdanınıza koyun kendinize bizlerin yerine koyun bir daha yoksa birdaha düşünün ve ona göre karar verin yeter artık hep bana hep bana demeyin birazda muhtaçlara el uzatın hayır duası alın

  13. BIKTI ARTIK
    15 Şubat 2012, 17:13

    Merhaba,
    Diyorsunuz ya bıktırana kadar mail atın, telefon edin, önlerine çıkın, ANLATIN, ANLATIN, ANLATIN..
    Evet anlatıyoruz ama ?! ;
    Bazı vekillerimiz bizi duymazdan, görmezden, bilmezden gelmek için çözümü; iletişimi ENGELLEKMTE buluyor. O kadar çok mesaj atmışız ki bunalmışlar.” Aynı mesajı defalarca atmak haklılık değil.Mesajınızı ilettiniz ” Diyerek mesaj atmamızı engelledi. Neden defalarca attık peki. BİR KELAM CEVAP alamadık, dikkate ALINMADIK , dikkat çekmek PARALADIK kendimizi.. Cevap verip ATMAK neden ?
    DİKKAT mi ? ÇEKTİK!
    Ve ENGELLENDİK.
    ÇÖZÜM ? ! Ne GÜZEL değil mi? TWİTTER den engel çektiler.
    O kadar alakasız mesajlara cevap dönülüyor ve bizden görmezden geliniyor ki şaşırıp kalıyorum. Yaşıma bakıyorum, yaşlarına bakıyorum ve şaşırıp kalıyorum . Sorun bende sanırım.
    NE OLURSA OLSUN VAZGEÇMEYECEĞİZ.. Sn. Bakanımız diyor ya “ GÜNDEMİMİZDE YOK” işte GÜNDEM ! Yoksa niye almıyorsunuz. Bu insanlar 20-25 denmiş 25-30 yıl çalışmış. 5000 prim denmiş 7000-10000 prim ödemiş. Geçmişin hatalarının FATURASINI bu insanlara KESMEK NİYE ? ALLAHIN ADALETİNE SIĞINIYORUZ..

  14. Macit Akdeniz
    15 Şubat 2012, 17:20

    Daha önce verilmiş olan emeklilik yasasını değiştirip kademeli emeklilik sistemi geirdiler.Madem yaşa takılanlar için hiç bir şey yok niye mart ayı sonunda süper emeklilik yasası çıkartabiliyorlar üstelik onların yaşla bir ilgisi yok sadece yüksek prim ödemek nerde adalet nerde devlet

  15. MURAT ÖZAYDIN
    15 Şubat 2012, 17:26

    Milletin vekilleri kendilerine gelince kıyak maaş kıyak emeklilik hemen oyluyorlar padişahlık gibi, biz yaşı bekleyenlerin hakları yendi hakkımı helal etmiyorum bizi özel sektörün önüne attılar eti senin kemiği benim özel sektör 55-60 yaşına kadar çaliştırmaz, yıldırma taktikleri ile işi bırakmamızı sağlıyorlar belli bir yaştan sonra iş bulmak ta imkansız devletimiz bizi kurtların önünden kurtarması gerekir

  16. hüseyin deliküççük
    15 Şubat 2012, 20:28

    çok haklısınız kardeşim hükümet gurubuna hakkımızı helel etmiyorum allah hizmetimi doldurduğum halde emekli olamadığım ve yaşa takıldığımdan dolayı bütün hükümet kabinesi ve başta başbakandan öbür dünyada hesabını sorsun inşallah tabi en baştada o yasayı çıkartan allah cezasını versin.

  17. berrin gürbüz
    15 Şubat 2012, 20:52

    1990 yılından itibaren,22 yıldır özel sektörde hemde borçlar kanununa göre çalışıyorum.Kıdem tazminatı hakkım olmadığı gibi,iş güvencem de yok.
    Ayrıca yaş haddinden dolayı emekli de olamıyorum.Yetkililerin acil olarak bu mağduriyeti ve haksızlığı çözmelerini bekliyorum

  18. Hasan CAN
    15 Şubat 2012, 22:41

    İLK GENEL SEÇİME KADAR ÇOK GÜZEL ORGANİZE OLMALIYIZ ARKADAŞLAR HER GEÇEN GÜN YAŞI BEKLEYENLERİN SAYISI KATLANARAK ARTIYOR. ÖYLE BİR BİRLİK OLMALIYIZ Kİ SES GETİRMELİYİZ GERÇEKTEN İSTERSEK OLUR. SEÇİME GİRECEK BÜTÜN BÜYÜK PARTİLERİN BÖYLE BÜYÜK BİR TOPLULUĞU GÖRÜNCE OY UĞRUNA AĞIZLARININ SULARI AKACAK GÖRMEZ GÖZLER GÖRÜR DUYMAZ KULAKLAR İŞİTİR OLACAK ÇÜNKİ BUNLAR HİÇ BİR ZAMAN KAZ GELECEK YERDEN TAVUĞU ESİRGEMEZLER. OLURSA İLK GENEL SEÇİMDE OLMAZSA BİR DAHA ASLA OLMAZ. GELECEK İLK GENEL SEÇİM BİZİM İÇİN EN BÜYÜK VE EN SON FIRSAT. HAK VERİLMEZSE ALINIR YETERKİ ALMASINI BİLELİM. BİRLİK OLALIM. ALAHA EMANET OLUN

  19. bekir şenci
    15 Şubat 2012, 23:07

    başbakanımızın bir lafını hatırlatmak istiyorum,demiş tiki maç oynanırken kural değiştirilmez avrupa ya bizi almadıklarında böyle ifade etmişti.şimdi ben soruyorum siz değiştirdiniz işte benim emekli olma hakkım yendi,önce iğneyi kendine sonra çuvaldızı başkasına batıracaksınız.

  20. siz hatayınızı yaşayın biz açlıktan ölsekte fark etmez ben 47 yaşındayım yaş bekliyorum bana bu yaşta hangi iş veren iş vericek bununda cevabını verin yada siz bana iş bulunda çalışayım kendi maaşınıza zam yapıcak olunca gece yarısı meclisten geçirmesini biliyorsunuz

  21. SEDAT ARSLANTAŞ
    16 Şubat 2012, 08:17

    SAYIN BAŞBAKANIMIZA SESLENİYORUM ŞİMDİYE KADAR OYUMU BU İNSANLARA VERDİM AMA BUNDAN SONRAMI TÖVBE İNSANDA BİRAZ VİCDAN BİRAZ MERHAMET OLUR BİRAZDA ADALET OLUR 10,000 GÜN OLMUŞ HALA 5 YILIN VAR DİYORLAR ALLAHTAN KORKUN KENDİNİZE HEMEN ÇIKIYOR YASALAR BU ÇOCUKLARA SİZMİ BAKIYORSUNUZ YAZIKLAR OLSUN BAŞKA BİR ŞEY DEMİYORUM.

  22. Recep ALTUN
    16 Şubat 2012, 08:55

    Bize gelince SOSYAL POLİTİKALARI bozuluyormuş.Kendilerine gelince bir gecede istedigi yasayı geçiriyorlar.8700 gün prim ödedim 29 senedir sigortalı çalışıyorum ama ben hakkımı alamıyorum.Hakkımı helal etmiyorum.Yazıklar olsun.

  23. beyhan bişi
    16 Şubat 2012, 09:32

    sayın bakanım ben 01 01 1966 dogumluyum 2008 yılında işten cıktım işyerim iflaz ettegi için boşta kaldım ve oğün beri işsizim ben ne yapayım bu saatten sonra her halde artık hırsızlık yapacağız nereye baş vuruyorsam yaşın büyük diyorlar bu iş için bir önce el atmalısınız..

  24. nazım bulut
    16 Şubat 2012, 09:59

    kendiniz 2 yıl milletvekilliği yapıp emekli olun.vatandaş 40 yıl çalışsın emekli olabilmek için.ALLAHINIZDAN BULUN İNŞALLAH.

  25. MESUT TİRYAKİ
    16 Şubat 2012, 12:09

    UMARIM BU SAYFADA YAZILANLAR BAKANA ULAŞMASADA DANIŞMANLARINA ULAŞIYORDUR.BU YORUMLAR BU SİTEDEN HABERDAR OLAN GRUBUN TEPKİLERİ BİRDE BİZLERİN DIŞARIDA TEPKİSİNİ DİLE GETİREMEYENLERİN TEPKİLERİ OLACAK İNŞALLAH BU GRUBUNDA BİRLEŞMESİNİ SAĞLYACAK ORTAMLAR VEYA SİVİL BİT TOPLUM GRUBU OLUŞTURABİLİRSEK BELKİ KAÇ KİŞİ OLDUĞUMUZU DAHA İYİ ANLARLAR.ANLAMAZLAR İSE BURADAN BU YAŞ GRUBUNDA OLAN VE BU KONUDAN MADUR OLAN HERKEZE ÇAĞRI YAPIYORUM SİYASİ GÖRÜŞÜNÜZ NE OLURSA OLSUN BU DAVADA KİM BİZİM YANIMIZDA YER ALMIYORSA BİZDEN UZAK DURSUN KİME HAKSIZ YARDIMLARI VERİYORLARSA ONLARA GİTSİNLER İŞÇİNİN EMEKÇİNİN ALINTERİNİ BUNLARA ZEM ZEM DİYE İÇİRMEK LAZIM.RİCA MİNNET SADAKA İSTEME DURUMDA DEĞİLİZ BİZ HAKKIMIZIN ARKASINDAYIZ

  26. n guven
    16 Şubat 2012, 12:52

    işçi sendikaları ne yapıyorlar bu konudaherkes küpünü doldurmaya bakıyor

  27. n guven
    16 Şubat 2012, 12:57

    çelik efendi ,sizin tuzunuz kuru nasıl olsa 2 yıl sonra emeklisiniz . konu sizler olunca sosyal politikalara aykırı olmuyor bu konuda iktidarada muhalafetde hakkımı helal etmiyorum iki dünyada iki elim yakalarında olsun.

  28. Sinan PAZARCIKLI
    16 Şubat 2012, 16:46

    Bu hükümet emekliliği hak etmeyenleri emekli etmek için gayret göstermektedir.25 yılını doldurmuş ve prim gününü tamamlamış olanlar bu asalaklara bakmaya devam edecektir.Allaha havale ediyorum.

  29. durgun çeltek
    16 Şubat 2012, 17:40

    Sn.çelik,sizden sadaka beklentimiz yok, şuan işkura kayıtlı işsizim 3 yıldır beklenti içerisindeyim,geriye dönük hakları nasıl aldıysanız iade etmenizi bekliyoruz,hakkımızı iade etmediğiniz takdirde Adalet kalkınma partisi değil Partisi olduğunuzu düşünmeye başlayacağım, 2015 de tarih olmak istemiyorsanız gündeminize alırsınız. bu konuda Mhp ve Chp kadar duyarlı olamadınız.

    verilmiş hakları almanın kul hakkı olduğunu Sn.başbakan çok iyi bilir.mahkemeyi kübraya bırakmayalım

  30. İBRAHİM KAYHAN
    16 Şubat 2012, 18:53

    KENDİLERİNE 10 SANİYEDE 2 YILLIK ÇALIŞMA İÇİN EMEKLİLİK HAKKI TANIDILAR BUNLARI HERKES GÖRÜYOR YAZIKLAR OLSUN ALDIĞI MAAŞLARI ALLAHA HAVALE ETMEKTEN BAŞKA ÇARE YOK SEÇİMLERDE HERKES NEDE OLSA AKP YE VERİYORLAR NE DİYELİM ALLAH BİLİR SN.TAYYİP ERDOĞAN SİZİ HAK YEMEZ OLARAK BİLİYORUM ÖNCE ALLAHA SONRA SİZE HAVALE EDİYORUM.SAYGILARIMLA

  31. kamile dogan
    16 Şubat 2012, 18:53

    demekki bu kadar vatandaşı ve sorunlarını dikkate almıyorsunuz helal olsun size yazık ya bu kadarda olmaz. çocuklarımı yanlız gece 12 lere kadar evde bırakıp nöbet tututuyorum yazık değilmi biz bayanlara yada erkeklere

  32. korkak
    16 Şubat 2012, 21:13

    ALLAH büyüktür. dürüst vatandaş çalışacakki asalaklara pirim verilsin. biri 3-5 gün çalışsın pirimle emekli olsun diğeri 20-30 yıl çalışın 3 kuruş emekli maaşı alacak diye mezarda emeklilik çıkarsın. meclisteki vekillerimize helal olsun süper emeklilik tek gecede çıkar, zamları gene aynı,diğer taraftan 3 kuruş zam verilecek emekli ve memur halen zam bekliyor.gerçekten helal olsun çok çalışıp yoruluyorlar tek gecelik yasalar için

  33. ramazan BİLİR
    16 Şubat 2012, 22:11

    ADELAT KALKINMA PARTİSİ DİMİ SEMPOLİNİZ NASIL ADELET BU KENDİNİZE GELİNCE KANUN YÜRÜYOR BİZ YAŞA TAKILANLARA KANUN GECMİYOR SİZE SESLENİYOR BU KADAR MAGDUR BİR DAKKANIZI VERİNDE BİR GÖZDEN GECİRİN GELEN YORUMLARI OKUYUN BELKİ VİCDANINIZ SIZLARDA HAK VERİRSİNİZ .

  34. leyla korkmaz
    20 Şubat 2012, 19:16

    sayın bakanımız ve başbakanımız, sizlerin bu konuda duyarsız davranacagınızı zannetmiyorum, bir devlet memuru olarak ve birde bayan olarak artık evimizle çocuklarımızla ilgilenmek istiyoruz .lütfen bize emekliliğimizi verin saygılar

  35. n guven
    21 Şubat 2012, 10:34

    ya emeklilik yaşını bence 100 yapın nasılsa zaten millet emekli olmadan mefta oluyor böylece sizde sosoyal politikalara aykırı davranmamış olursunuz sizler emekli olun bu millet emekli olmasada olur. insanın biraz yüzü kızarır hiçmi utanma arlanma yok anlamıyorum bu kadar insan yaşı beklerken kendilerini 2 yılda emekli ediyorlar

  36. hamza erbaş
    21 Şubat 2012, 15:45

    ya emeklilik yaşını bence 100 yapın nasılsa zaten millet emekli olmadan mefta oluyor böylece sizde sosoyal politikalara aykırı davranmamış olursunuz sizler emekli olun bu millet emekli olmasada olur. insanın biraz yüzü kızarır hiçmi utanma arlanma yok anlamıyorum bu kadar insan yaşı beklerken kendilerini 2 yılda emekli ediyorlar

  37. Muhittin
    21 Şubat 2012, 17:19

    Sayın bakanım biz yasa değil sizin 2002 de çıkardığınız pardon gasp ettiğiniz hak mahrumiyetine takılıyoruz yasalar geriye kul hakkı yemek içinmi çalışıyor 1983 den beri prim yatırıyorum bizmi sgk yı zarar ettiriyoruz hak etmeden kazanç elde edenlere söleyin hak sahiplerinin haklarını en erken vermezseniz her geçen gün için haram olsun

  38. MESUT TİRYAKİ
    22 Şubat 2012, 08:04

    DEĞERLİ MADUR DOSTLAR BİZLERİN YAŞ GRUBU HARİÇ HİÇ BİR YAŞ GRUBU BU FEDEKARLIĞI YAPMAK ZORUNDA BIRAKILMADI HEM YAŞ BEKLİYORUZ HEMDE ALACAĞIMIZ MAAŞLARDAN KAYBEDİYORUZ.BU YAZIMI OKUYAN VE YAŞ MADURU OLAN HERKESİ BU PLATFORMDA GENEL TEPKİYE DAVET EDİYORUM LÜTFEN BAŞTA BAŞBAKANLIK OLMAK ÜZERE BÜTÜN İLGİLİ BAKANLIKLARA CUMHUR BAŞKANININ E-MAIL ADRESLERİNE BU KONUDAKİ MADURUYETİ MİZİ DİLE GETİRELİM BİZLER TEPKİSİZ DURURSAK NASILSA KABULLENİLMİŞ DEYİP KİMSE HAREKET ETMİYOR LÜTFEN DÜZENLİ OLARAK EN AZ GÜNDE BİR KERE İLGİLİ MAKAMLARA TEPKİMİZİ DİLE GETİRELİM.BAŞKALARININ HATASINI NEDEN BİZ ÖDEYELİM.İNTİBAK YAPACAĞINA BİZİ BEKLETMESİNLER EFENDİM BU NASIL BİR İŞ.

  39. YIPRANMIŞ İŞ KADINLARI
    22 Şubat 2012, 21:25

    kamuda 20 yılımı dolduran bir bayanım ancak yaşım genç diye 12 yıl daha çalıştıktan sonra emekli olabileceğim peki günahım ne benimle aynı dönem işe yaşlı girenler yanında bu da başka bir adaletsizlik değil mi.çoluğumuza çocuğumuza zaman ayırmak istiyoruz artık bir kadın için ki kadın her yerde mağdur bu ülkede 32 yıl hizmet bir iş kadını hem ev hanımı hem de anne olan kadersiz kadın için çok fazla değil mi 20 yılı doldurduk artık çocuklarımıza anne olmak istiyoruz bunu ALLAH kabul eder mi 20 yıla 32 yıl genç olabiliriz ancak 20 yıl kamuda hizmet evde hizmet çocuklara annelik hizmeti yıpranmışlık payı yok mu el insaf 20 yıla 32 yıl ALLAH KABUL ETMESİN BU YASAYI ÇIKARANLARA

  40. AHMET GÜNDÜZ
    23 Şubat 2012, 13:15

    SAYIN TÜRK ANALARI KARDEŞLEİRİMİN BİLGİLERİNE:3201 sayılı yurt dışında ev hanımlığı yapan ve bir gün dahi çalışmayan hanımlar yurda kesin dönüş yaptıklarında yurt dışında 20 yıl süre ile kaldı ise kesin dönüş yaptığı için SGK na 3201 sayılı yasa gereğince borçlanması hemen kabul edilmektedir.Bankadan kredi talebi ile borçlanma ghünlerinden emekliliğine yeterli gün kadar borçlanmak sureti ile hemen emekli olabilir.LÜTFEN ŞİMDİ DİKKAT EDİNİZ:TÜRKİYEDE YAŞAYAN VE EVLİ OLAN YAŞ DURUMU MÜSAİT OLAN TÜRK ANALARI.Yurt dışında ev hanımlığı yapan bayanlar kadar anne mi değil.o bayanlar kadar ev hanımı mı değil.Bu durum ANAYASANIN 10/11 nci maddesi eşitlik ilkesine ayrıdır.NEDEN MAHKEMEYE VERİLP TE BU HAKKI ALMIYORSUNUZ.? ESKİŞEHİR BEN DEDE Türk anaları bu haklarını alırsa ki yasal bir hak. Mağdur olan bayanlar TV kanallarında gezmekten de vaz geçerler böyle nitelediğim için özür dilerim SAYGILARIMLA

  41. n guven
    23 Şubat 2012, 17:46

    sayın ahmet gündüz bey sizi tebrik ediyorum bravo söylediklerinizin hepsine katılıyorum .ama bu konuda malesef bizim ansanımız duyarsız kalıyor.

  42. AHMET GÜNDÜZ
    25 Şubat 2012, 09:30

    SAYIN mUHITTIN BEY:Sizin yazdıklarınızda haklı olduğunuz tarafları izah etmeye çalışacağım.Sizin sigorta başlangıcınız 2008 yılındanönce olduğu
    için siz 506 sayılı SGK na tabi olmalısınız. ama burada paraya olan ihtiyaçtan dolayı güvenlik kurumları bu hakkınızı verme taraftarı değiller.ORTADA DEVLETİN MENFAATİ VAR.tÜRKİYEDE YAŞAM YILI BİR ÇIRPIDA SÖYLEYİŞ ile 70 yaşına çekildi.Bu lafla olmaz.Halı hazırda yaşam yılı 64 tür.70 olması için bu tarihte doğan kişi normal beslenişr ise ancak ona uygulanabilir.Çalışmalarda işe girmeniz bu yaş ile mümkün değildir. 40 yaşından sonra sizi kimse işe almaz bu nedenle yaşa takılanlar mahkemeye müracaat ederlerse SGK yasasının 5510 ve 506 sayılı yasayı kapsadığı için eömekli olabilirsiniz ama mahkeme kararı gerek.SDAYGILARIMLA -ESKİŞEHİR BEN DEDE

  43. türkan
    29 Şubat 2012, 08:55

    bende yaşa takılanlardanım 20 yılını doldurmuş bir bayanım neden bu kadar işsiz varken hala sigorta primi dolanları emeki etmiyorlar.

  44. i.koçak
    29 Şubat 2012, 15:10

    bu ülkede 20 litre süt üretip belgelendiren 18 000 tl ödeyerek emekli ediliyor.adam enayi mi 30 yıl prim ödesin.çoğu da bu parayı bankalardan temin etti.
    5 yıl sonra bankaya olan borcuda biter ve paşa paşa emeklilik yaşar.
    biz de böyle yaş dolsun diye bekleriyoruz.

  45. recep şahin
    03 Mart 2012, 12:52

    ben eski bir çalışan olarak önce yaşar okuyan dan darbe yedim birde yaşı bekleyen olarak 2008 sonrası emekli maaşı hesaplama sistemiyle birde siz darbe vuruyorsunuz oylarımı hep size veriyordum şimdi biraz düşün mem gerekecek yada siz mi biraz düşünseniz diyorum . ALLAH her şeyi bilendir…

  46. n guven
    06 Mart 2012, 21:00

    sayın bakan akıl oyunlarıyla insanları oyalamayın sine i millete dönün

  47. nurdan kendirlioğlu
    09 Mart 2012, 08:23

    asıl emeklilik yaşını doldurmuş ama pirimlerinde eksikler olanlar mağdur eşim ekonomik krizler yüzünden dükkanını kapatmak zorunda kaldı 6 yıl açığımız var bunu kapatıp emekli olabilecekmi acaba
    teşekkürler

  48. bahattin kartal
    27 Mart 2012, 13:25

    maç oynanırken kural değişmez diyenleri göreve çağırıyorum. 16yıl sonra çıkarılan yasayla tüm haklarımızıa el koydunuz

  49. ismail şahin
    03 Mayıs 2012, 11:41

    kimsenin hakkını istemiyoruz kendi hakkımızdan bahsediyoruz 8500 pirim günüm var 25 yıllık hizmet sürem dolmuş nediye bekliyeyim yasa çıktığı tarihten itibaren geçerli olmalıydı 86 yılında sigortalı olanın suçu ne inşallah bu işi düzeltirsiniz iyi düşünün

  50. EROL YILMAZ
    03 Mayıs 2012, 16:58

    ESNAFIN DERDİNİ SORAN YOK 27 YIL 9600 İŞ GÜNÜ ÖDEDİK VERİN HAKKIMIZI.

  51. irfan cankurt
    10 Mayıs 2012, 13:42

    sayın bakana boyle bır haksızlık olmus olsaydı gercekten ne dusunurlerdı merak edıyorum turkıyede sartlar bellı 5000 gunu ozel sektorde doldurman cok zor devamlı ıs bulmanda zor ısten ayrıldıgında ıs bulman dahada zor tum bu zorluklara ragmen gununu doldurup bekletmelerı buda bır baska zor

  52. ali aksüt
    10 Mayıs 2012, 15:49

    eskiden işçnin hakkı alınteri kurumadan verilirdi.şimdi işçiden artan para beşyıldızlı otellerin loş salonlarında harcanıp eğlencelerle sarf ediliyorsa,boynuzsuz keçinin boynuzlu keçiden alacağının ödendiği o muhteşem güne hakkımızı bırakmak istemiyorum.bu günde hak ihlali varsa elinde yetki olan herkeste bir sorun var diyorum

  53. erdal pirli
    11 Mayıs 2012, 19:23

    hakımı asla helal etmem ben 25 yıldır pirim ödüyorum ama bizler bunu hak ediyoruz sayın bakan cok haklı
    sakın gündeme almao güzelim her gün büyüyen ekonominize bir zaval gelemsin bizler 10 yıl daha calışırız sizler rahat olun sayın bakan

  54. HÜLYA SENOL
    17 Mayıs 2012, 13:05

    MİLLET VEKİLLERİ İÇİN BUNDAN ÖNCE HAKKI OLMAYAN 1 DÖNEM VEKİLLİK YAP VE EMEKLİLİK HAKKI KAZAN OLUNCA GÜNDEMİNİZDE HEMEN YER BULABİLİYOR, ANCAK HAK SAHİBİ OLUPTA SİZLERİN DEĞİŞTİRDİĞİ BİR KANUNLA HAKLARI ELİNDEN ALINMIŞ 25-35 YILDIR ÇALIŞMIŞ GEREKENDEN BİLE FAZLA PİRİM ÖDEYEREK PİRİM GÜN SAYISI DOLDURMUŞ, ARTIK YAŞLANMIŞ, YIPRANMIŞ, BAZILARI İŞSİZ – SAĞLIKSIZ, SAHİPSİZ (DEVLETE GÖRE GENÇ-İŞVERENE GÖRE YAŞLI) BU İNSANLARIN SESİNİ DUYARSANIZ NEVRİNİZ DÖNER.

  55. AKIN BULUT
    24 Mayıs 2012, 15:43

    YAŞI, PİRİMİ DOLMUŞ BİR İNSANI EMEKLİ ETMEK KADAR DOĞRU BİR İŞ, BAŞKA NE OLABİLİR,ÇÜNKÜ HAKKI HAK EDENE VERİRKEN, İŞ İSTEME HAKKI OLAN VATANDAŞADA İŞ VERMİŞ OLURSUN, BUDAN DAHA DOĞRU BİR İŞ, DAHA NE OLABİLİR.BU KONUNUN BİR AN ÖNCE HAYATA GEÇMESİNİ SAYGILARIMLA ARZ EDERİM.7000 BİN KÜSÜR PİRİMİM VAR SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

  56. naci adacalı
    24 Mayıs 2012, 22:38

    ben 1984 yılından beri calışıyorum ve 4 yıl 8 ay daha calışacağım yaklaşık 11 bin küsür pirimim olacak alın terini bırak göl olmuş o terler bu dünya değil öbürtarafta necevap verecekler onu düşünmeklazım.

  57. yıldırım
    24 Mayıs 2012, 23:13

    bu sorunu cozene de cozmeyene de mılletın derdıne deva olana da olmayana verebılecegımız tek bır cevap var arkadaslar kullanacagımız oylarımız bu boyle bılıne , boyle bılınmelı kı sorunlar cozule ıste demokrası bu arkadaslar benım tek oyumla ne olurkı demeyın sakın sayınızı kucumsemeyın emeklı oldugu halde dusuk maas alarak zor durumda olan yada hakları yapılan yasalarla ellerınden alındıgı ıcın emeklılıkte yası bekleyen ınsanların sayısı cok fazla ve gun gectıkce de artacak…

  58. SERPİL BİLİR
    29 Mayıs 2012, 14:33

    BİZLER SADAKA DEĞİL ZOR ŞAŞTLARDA ÇALIŞIP DAHA SONRADA EMEKLİMİZİ BEKLERKEN MAĞDUR OLAN İNSANLARIZ 6500 PRİM ÖDEYİP 2009 DA EMEKLİ OLACAKKEN DAHA 2016 YI BEKLEMEK EN BÜYÜK HAKSIZLIK ÖZEL SEKTÖRDE CANIMIZI DİŞİMİZE TAKARAK ÇALIŞTIK ÜLKENİN MALİYETİNİ BİZİM GİBİ GARİBANLARIN ÜSTÜNEMİ YÜKLÜYECEKSİNİZ SAKIN ALLAH CELLE CELELUHUYUUNTMAYINÖZEL SEKTÖR ÇALIŞTIRDI YILLARCA SIRTIMIZDAN GEÇİNDİDAHA SONRA İFLAS ETTİM DEYİP MALESEF TAZMİNATIMIZIDA YEDİ DEVLETTE EMELLİĞİMİZİ7 8 YIL UZATTI LÜTFEN GÖRÜN BİZİM HALİMİZİÖLDÜLTEN SONRAKİ EMEKLİ SİZLERİN OLSUN

  59. gökhan çiçek
    29 Mayıs 2012, 14:54

    arkadaşlar hakkın razı olmadığına biz neden razı olalım ama sayın millet vekillerimiz dikkat edin (bizim yani milletin vekilleri)kendi emeklilikleri için bir gecede yasa çıkartıyorlar,asıl olan biziz onlar bizim vekilimiz bizim için bişeyler yapmak zorundalar bize bu yasayı çıkarmak zorundalar yok öyle yağma.

  60. ayşe
    01 Haziran 2012, 14:47

    Bu kanun yaşar okuyan zamanında hazırlandı.. Anayasa mahkemesi itiraz etti kaldı eşitlik iradesine uymadığı için öncekiler maaşını alıyor emekli oldular aynı şartlarda bizimkisi askıda kaldı.. yazıklar olsunn..hakımız sizlere haram olsun iki elimiz yakanızda olur inşallah öbür dünyada ..AKPYE OY VERMEYECEM ARTIKK YETERRRRRRR Millet vekilleri kendi maaşlarını ve emekliliklerini bir gecede hal ettiler bu Allaha revamı..HAKKIMMIZ HARAM OLSUNNN

  61. mustafa çakmak
    08 Haziran 2012, 12:06

    ben 1967 de yusufelinde doğmuşum 12 yaşımda babam rahmetli oldu okuma imkanım olmadı kendimi bildim bileli en büyük hayalim sigortalı işde çalışıp emekli olmakdı emekli olunca yangelip yatmak değildi hedefim hedefim çalışmağa devam ederek ailemi açlık sınırı nın seviyesine yükseltmek 1985 de çalışmağa başladım2001 de o hayalide çok gördüler o hayalimi 2016 ya yani 6 yıl ertelediler ömrümüz varsa onuda görürüz ondan sonrada o hakkımızı gasp edenlerle o hakkımızı geri verme yetkisi ve gücü olupda vermeyenler düşünsünler tabii gözü var görmüyor kulağı var duymuyor deyilseler çünkü kimsenin kimsede hakkı kalmayacak büyük bir günün hayali deyil gerçeyi var. bakıyorumda şimdiki gençlerin o hayali kurma gücü yok ekonomii düzeliyoor teknolojii ilerliyoor ondanmıdır acaba yahuuuu

  62. iBRAHİM MACOLAR
    28 Haziran 2012, 17:01

    Yeryüzünde yaşayan ve halen mevcut toplunlar arasında bir kere olsun çalışan ve emekçinin yararına kanun düzenlendiğini gördünüzmü ki bu kanun çıksın ve uygulansın.Şayet olmuş olsa hayatım değişecek ve kesinlikle daha özgür ve mutlu olacağım.Hadi bekliyoruz.Bir kez olsun dönüp geldiğiniz yeri ve o insanları hatırlayın! Hadi.

  63. Metin Kebapci
    29 Haziran 2012, 14:39

    Benim emekli olmama altı ay kaldı korkum bunlar bir katakulli çevirip bu haklarımızı elimizden alırlar.

  64. ibrahim yüksel
    16 Ekim 2012, 19:53

    ben 1966 dogumluyum 1985 yılında 12 ayında ssk oldum ozamandan berı hep ozel şirketlerde çalıştım boş kaldım iş buldum yanı bu gune geldım hep kendı çabalarımla 46 yaşındayım devlete faydam mısal on sa zararım 0.1 olmuşturt.c kurulalı yaklasık 90 yıl oldu durmadan mıllet vekıllerı seçılıp duruyor o gun bugun hesaplayın kaç mıllet vekılı olmustur hepsı mıllet vekılı maaşı alıyorda devletın parası yetıyor ama halkın emeklı olacagı zaman para yok odemeyecegız dıyorlar 1920 bugune 2012 yılına kadar hukumetlerın hepsı okumuş akıllıdıye ankaraya gonderdık ama t.c buhale getıren halk degıl onlar utanmıyorlarda hale televızyona çıkıyorla durmadan yasa mılletın …..kendı menfaatları ıçın gundem yalan oluşturuphalkı oyalıyorlarzam yapılıyor yuzde on maaşa petrole elektrıge dogalgaza falan fılan yuzde yetmiş nasıl adalet bu nasıl ınwsanlık bu bır ata sozu papaz hep pılav yemezmış gelmiş geçmiş ve bugünkü mıllet vekilleri bakanları ve başbakanlarının bugun gucum yok ama obur dunyada yakalarına yapışacam gucum seçımlerde olacak hiç birine oy yok

  65. Özlem Ateş
    18 Ekim 2012, 12:03

    Maliye Bakanı Mehmet Şimşek in yaptığı emeklilik yaşına yeni kademeler oluşturacağı hakkındaki açıklaması içler acısı bir durum. Bu kadar da biz lere yüklenilmez ki zamanında Yaşar Okuyan ın hazırladığı ile zaten 9 yıl fazladan çalışıp prim ödedim. Halen yeni bir yaşa çıkacaksa bu 9 yılın üzerine bu muhalefete ve bu iktidara yazıklar olsun diyorum. CHP koltuğunda oturanlar ne duruyorsunuz artık İşçinin-Emekçinin yanında ne zaman olacaksınız? Bizlere yazık değilmi neden bütün açıklar bizlerin üzerinden kapatılmaya çalışılıyor. beni geç emekli yaparsan ve küçülmeye gidersen işsizliği nasıl önleyip istihdam sağlamayı düşünüyorsun. işsizlere yeni işsizler ekliyeceksin. kendi maaşlarınıza gelince tüm bütçeler uygunda bizlerin emekliliğinde mi sürekli açık veriyoruz. vicdan olsun ALLAH korkusu olsun başka birşey demiyoruz.

  66. ahmet altan
    18 Ekim 2012, 12:12

    eyyyy ahalli UYAN ARTIK, UYAN. Nasıl beklersen insanlardan başka insanların haklarını korusun diye.
    Nedir bu ahmaklıya seni iten. UYAN Artık UYAN ki çoçukların ahmaklığının açısını çekmesin. Para yok
    demiyorlar mi bizleri sömürmek için. Dalga geçermiş
    gibi bizlere açlık sınırın altında maş aklıyorsunuz deyip de miktarı onlar belirlemiyorlar mi. UUYAN artık UYAN ki insan gibi yaaşayasın. Sen deyilmiydin
    bile bile oyunu veren. EYYY AHMAK neden sızlıyorsun, ağlıyorsun. Ektiğini biçiyorsun, hak olan dır bu sana. UUUUYan ARTIK UYAN ki aynı hatayı bir daha yapmayasın ki, kimse sana AHMAK diyemesin.

  67. faruk celik
    18 Ekim 2012, 12:50

    ZAMAN gelmiştir seçimleri facebook,twitter gibi sozialpaylaşım sitelerinden yapılmasına.
    ZAMAN gelmiştir halk kararlarını, seçimlerini parlementoya dikte edebilmesine.
    ZAMAN gelmiştir halk kaderini kendi belirlemesine.
    SAVAŞLAR artık olmayacak (kimse kendisi veya çoçukların savaşa gitmesine oy vermeyecektir)
    SİYASETCİLERİN yolsuzluk dönemi bitecek (çünkü kararları artık halk verecek)
    PRLRMENTONUN karar verme yetkisi artık olmayınca (tümü halkın iradesinde olunca, miletvekili maşlardan tutun, emekli maşlarına kadar halk kendisi sozialpaylaşım sitelerinden belirleyebilir ve haksızlıklar, ayrıcılıklar ortadan kalkar.
    Böylece parlemento üye sayısı 70 milliyona cıkar ve sıfır milletvikili maşı olur. (Yan giderlerle milyarlarca
    yeni TL oldğunu dikkate alırsanız bütçe acığını kapatma firsatı doğduğunu görüsünüz.)
    DiKKAT edilmesi gereken
    ceyranların seçim anında kesilmemesine.
    Bilgisayların kilitlenmemesine.
    saygılar
    yarınları bugünler belirlediğini unutmayın

  68. ismet
    05 Kasım 2012, 17:04

    1989 da işe başladım.ama yaşa takıldım neden yazık değilmidir.Suçum ne anlamadım.Kanun çıktığı tarihden sonra hüküm ifade eder geriye yönelik olmaz ne biçim adalettir bu kademeli emeklilik olurmu.Biz işe başlarken böyle bir olay yoktu 20 yıl sonra emekli olacaksın dendi ben bu hakkımı istiyorum. Yeni giren ise kanun neyse ona göre emekli olur. Ama bizi mağdur etmeyin hakkımızı verin artık yeter. Hergün bizim lehimize bir haber çıktımı diye internete bakmaktan usandım usandık artık.Sayın Başbakanın iki dudağı arasında ne olur yardımcı olun.Elinizi vicdanınıza koyun maç oynarken kural değişmez.yazıktır.Artık güvenimiz kalmadı seçimler yaklaşıyor hepimizin çevreside var bir düşünün bence ….Dua almak yerine bence bunlarca emekli bekleyenin bedduasını almayın…….EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARA GÜZEL HABERİ VERİN BENCE YILBAŞINDAN ÖNCE………

  69. akif çay