SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 
emeklilikuzman@gmail.com

Eğer intibak yasası çıkarsa maaşım kaç lira olur?

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için tıklayın
gaxxi, 23 Ekim 2011, 55 comments
Categories: SGK Haberleri
Tags: , , ,

Soru: İntibakla maaşım kaç lira olur?

1992 yılında kamudan işçi olarak (SSK) emekli oldum. 23 yıl prim ödedim ve şu an 840 TL maaş alıyorum. Eğer intibak yasası çıkarsa maaşım ne olur? Turan Coşkun

Cevap: Turan Bey, 23 yıl hizmetinizle 8280 gün üzerinden emekli olmuşsunuz. Buna göre aylığınızda 120-130 lira civarında bir artış olabilir. Tabii, sizin de zam rakamınız çalışmaların neticelenmesiyle kesinleşecek

Sadettin ORHAN – BUGÜN
Eğer intibak yasası çıkarsa maaşım kaç lira olur?

Comments

55 Responses, Leave a Reply
  1. tayfun ardanıç
    25 Ekim 2011, 23:24

    havanı alır,çok beklersin hanği hükümet sana intibak yasasını çıkaracak AKP nin tek derdi reklam bugün SOMALİ yarın Petegonya maksat reklam olsun sana ne onlardan reklam gerek reklam arkadaşım sana yapılan zammı kim duyacak rant getirmez sen umudunu mezara bırak

  2. celal sarıca
    30 Ekim 2011, 09:36

    ben 2001 de emekli oldum 9125 yani 25 yıl emekli kaydım var
    yani kısacası yurt dışından gelip dövizle emekli oldum. yukarda yazdığım yılları doldurmuş olaraktan, bu anda 930 tl emekli maaşı alıyorum, intibak yasasından nedeli faydalana bilirim

  3. Nail Deniz
    02 Kasım 2011, 01:04

    Çalışan askeri ücteli kaç para alıyor, çalışmayan emekli kaç para alıyor verilecek olsa onlara verilir.
    Adamlar para için arapları neyaptıklarını görmüyormısunuz.
    Sarozlardan bize sıramıgelir .

  4. R.K.
    03 Kasım 2011, 22:54

    İntibak yasası çıkaracağız diye, Yeni anayasaya EVET dedirecekler, tıpkı 12 eylül refarandumunda evet dedirttikleri gibi, Emekli asgeri ücretli hem ağlıyor hem akp yi destekliyor.

  5. R.K.
    03 Kasım 2011, 23:00

    - Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, yaklaşık 2.5 milyonu bulan emekliye, intibakla ilgili kanunun 2012 yılında çıkarılacağını ve maaş farklarının 2013 ylından itibaren ödeneceği müjdesini verdi. Çalışma hayatı ve sosyal güvenlik konularını işleyen köşe yazarlarıyla bir araya gelen Bakan Çelik, “İntibakla ilgili kanunu 2012 yılının ilk çeyreğinde Meclis’ten çıkarabiliriz. Ancak fark ödemesi 2013’de başlayacak.?Düzenleme tek kalem halinde değil kademeli geçiş şeklinde olacak. Ödemeler 2013, 2014’e yansıyabilir.?2000 yılı öncesine ait bütün dosyaları tarıyoruz. 2000’den sonra yaşanan hukukî süreç ile öncesi süreç çok farklı. Biz 31 Aralık 1999 öncesindeki sıkıntıları çözelim diyoruz” diye konuştu(ölmeyin emekliler intibak sizede çıkabilir.)

  6. Nizamettin Taşdemir
    04 Kasım 2011, 21:20

    bence kimse emekli olmasın çalışana Bülent Ecevitin yaptığını kimse yapamaz. çalışmaya devam

  7. nakşiye gökçen
    12 Kasım 2011, 13:49

    5045 günden 2006 emekli oldum 818 lira alıyorum intibak yasası ile maaşım ne olur?

  8. erdem yılmaz
    05 Aralık 2011, 21:09

    Doğru dürüst bir şey vereceklerine inanmıyorumverecekleri de sadakadan farkı olmaz ancak bu kadar emeklinin Bedduası onların iki yakasını bir araya getirmez bugün onlar çekmezlerse yarın nesilleri bu bedduaları çekecek

  9. Erdal Sesigür
    16 Aralık 2011, 13:47

    ben 1994 Kasım ayında emekli oldum,şu anda 1210 TL emekli maaşı alıyorum benimle aynı seviyede olup 2010 yılında emekli olan arkadaşlarım 2500 TL emekli maaşı almakta intibak denen yasa çıktığında benim maaşımında 2500 TL ya çıkması gerekli halbüki duyumlarım en fazla 200 TL zam yapılacağı yönünde bu ne biçim bir intibak yasasası anlamış değilim.

  10. ahmet erten
    16 Aralık 2011, 15:01

    2006 yılında bağkurdan (8438)günden emekli oldum 800 tl maaş alıyorum intibak ile maaşım artarmı

  11. eken gediz
    19 Aralık 2011, 00:27

    İntibak yasasına para bulmakta zorlananlar kendilerine parayı anında bulmakta sıkıntı çekmiyorlar şimdide danışmanlarına %170 zam yaptılar bire vicdansızlar kanunları torba torba çıkarıyorsunuz neden intibak konusunda tek tek incelenecek deniyor? sağ olanlarında ölmesimi bekleniyor yukarıda bir yorumda vatandaşın biri beddua dan söz etmiş çok haklı aldıkları beddua onların peşini bırakmaz bizler sadaka istemiyoruz bileğimizin hakkıyla çalıştık aslanlar gibi bizden kesinti yaptılar onlar gibi de tedavi olmak için yurt dışında tedaviye gitmedik ben hakkımı helal etmiyorum eden eder beni bağlamaz

  12. salih gökmen
    28 Aralık 2011, 21:54

    özel şirketlerden 1995 yılında emekli oldum itibakla maaşım ne kadar olur

  13. Sezai Yumuş
    02 Ocak 2012, 00:20

    AKP ye hiç oy vermedim. Ancak, gerek iktidar partisi gerekse muhalefet partileri ve hatta BDP de dahil olmak üzere, birbirlerinin izine kurşun atarken, emekli milletvekilliği maaşlarına zam söz konusu olunca hepsi birer KARDEŞ oluyor, ondan sonra da önerinin iktidar partisinden geldiğini CHP iddia ediyor. Gelen öneriye hayır demeye dilleri varmıyor. TBMM.de milletvekilliği yapmış tüm milletvekillerinde “burada ismi bende saklı kalan ve bunların dışında tuttuğum birkaç MV.hariç” bir kuruş dahi hakkım varsa HARAM ediyorum. Öbür dünyada ellerim yakalarında olacak. BİR EMEKLİ.

  14. aynur
    03 Ocak 2012, 00:32

    slm ismim aynur 6630 gun prim yatirdim 2013 yili mayis ayinda emekli olucam .eger simdi emekli olursam maasim 850 tl maas alirsin dediler buyeni intibak yasasi ile kac lira alirim tesekkurle

  15. murat
    03 Ocak 2012, 10:25

    kardeşler intibakta verseler topluda verseler biz emekliler sömürülüyoruz türkiye gibi bir yerde yaşıyoruz bunu unutmayın

  16. selahattin aslan
    03 Ocak 2012, 14:07

    %/50+raporum var+1.1.2009+emekli oldum şuanda 785 tle alıyorum bende yaralanacagımı yaralanırsam nekadar alırım tarafıma bildirirseniz memun olurum

  17. ilhami özbal
    03 Ocak 2012, 18:09

    2003 yılında malülen emekli oldum ..980 tl maaş alıyorum .. bu yasadan sonra maaşım kaç tl olacak bilgilerinize arz ederim cevap verirseniz sevinirim …

  18. dursun-kucur
    04 Ocak 2012, 19:52

    7020 gün pirimim var 2011 mart ayında emekli oldum su anda 768 TL maşş alıyorum intibak yasasıyla maşş'ım kaç TL olur BİZİ BİLGİLEN
    DİRİRSENİZ TEŞEKÜR EDERİM

  19. esra korkmaz
    06 Ocak 2012, 14:26

    1987yılında emekli oldum intibak yasasından yararlanırsam maaşım ne kadar olur. teşekkürler

  20. metin ergün
    06 Ocak 2012, 22:46

    04.11.1991 yılında emniyet teşkilatında göreve başladım, biliyorsunuz 20 yıl çalışşıp yıpranmasıyla 25 yıl üzerinden emekli ediliyoruz. yüksek okul mezunuyum 1/4 deyim . ne zaman emekli olabilirim, kaç tl emekli maaşı alabilirim. intibak yasasının zammı ne olur. (1970 doğumluyum). lütfen bana da cevp yazarmısınız. Not: memuriyet öncesinde de 1987 yılından 1 yıl 3 ay da ssk mevcuttur.

  21. remzi levent çelikkol
    08 Ocak 2012, 17:03

    2007 mart ayında emekli oldum 6800 gün priimi var şuan 825 tl maaş alıyorum banada yansıyacakmı

  22. bekir erol
    08 Ocak 2012, 17:30

    2007 yılında emekli oldum 840 tl aylık alıyorumyeni cıkan intibak yasasından sonra ne kadar maaş alırım

  23. şemsettin ışık
    08 Ocak 2012, 17:35

    bu nasıl bir adalet anlamadım 2000 yılı öncesi sonrası varmı ben 2006 yılında emekli oldum 7380 gün pirimim var 840 tl aylık alıyorum 3600 gün üzerinden emekli olan bir kişi 1080 tl aylık alıyor bunun adalet neresinde birde intibak adı altında 2000yılı öncesini baz alıyorlar bu doğru birdavranışmı

  24. Muhammed İşcan
    08 Ocak 2012, 19:36

    1976 yılında iskendirun demir çelik fabrikasına başladım.25 yıl hizmet ettim 2000 emekli oldum.İntibak yasaaından yararlanırsam maaşım ne kadar olacak?

  25. ihsan küpeli
    09 Ocak 2012, 09:28

    adalet bunun neresinde bunlar adaletin ne olduğunu bilmiyorlar. 2000 yılı öncesi emekli olanlar 2000 yılı sonrası emekli olanlardan daha çok alıyorlar. bu zihniyete yazıklar olsun.

  26. ihsan küpeli
    09 Ocak 2012, 09:42

    arkadaşlar adamlar 2000 yılı öncesi diyor.bende 2007 emekli oldum 800 tl alıyorum.yani bize bişey yok.benim gibi sizde umutlanmayın.meclis başkanı aç olduklarını söylüyor.hesap nosu versinler sadaka çıkaralım.başımız gözümüz üstüne

  27. ali akoğlu
    12 Ocak 2012, 00:53

    2007 yılında mart döneminde emekli oldum basın işkolundan 20 yılüzerinden maaşım 967 tlaylık alıyorum intibak yasasından ben ne kadar faydalanabilirim

  28. şinasi tayyar
    12 Ocak 2012, 14:18

    annem dul maaşı 680 tl alıyorintibak yasasıyla ne kadar alırım

  29. nusret şen
    13 Ocak 2012, 11:15

    2000 yılı ocak ayında müracat ettim 9015 gün üzerinden emekli oldum son sekiz yıl prim tavandan ödendi şu an (1050) tl maaş alıyorum .Bu yasa çıktığında maaşım ne olur?

  30. ali asık
    13 Ocak 2012, 15:21

    1996 yılında ssk dan işçi emeklisiyim.25 yıl 8965 gün prim ödedim.intibak yasasından ne kadar alırım.?

  31. alaattin durmuş
    17 Ocak 2012, 14:03

    2001 yılında emekli oldum 840 tl maaş alıyorum ıntibak yasasında yararlanıyomuyum açıklarsanız sevinirım

  32. misafir
    20 Ocak 2012, 23:26

    2000 yılının 12 ayın 20 sinde emekli oldum 7500 den emekli oldum ne kadar fark alırım tşklr

  33. AHMET DİNÇ
    21 Ocak 2012, 13:43

    İşçi emeklisiyim.1997 de 8814 gün ve 14425 gösterge ile emekli oldum.30 yıl çalıştım.Ne kadar fark alırım.TEŞEKKÜR EDERİM.

  34. HASAN ALTIN
    23 Ocak 2012, 19:02

    1998 yılında 9070 gün ile ssk dan emekli oldum

    KATSAYI: 14055
    DERECE: 1
    ORAN: 66,4
    BİRİNCİ: 1145
    KADEME:6
    İntibak zammında kaç lira fark alırım yeni maaşım kaç lira olur.Saygılıarımla…

  35. cengiz uğurlu
    27 Ocak 2012, 18:22

    2001 yılında emekli oldum 9670 gün çalışma sürem var 840 maaş alıyorum ben intibaktan faydalanıyormuyum ve maaşım ne olur

  36. hanife silistireli
    31 Ocak 2012, 01:55

    1996 yılında emeklı oldum 8004 gun odeme yaptım suan 985 tl maas alıyorum intıbak yasasından faydalanabılırmıyım faydalanabılırsem farkım ne olur şimdıden cv nız ıcın teşekkurler

  37. süleyman çıtak
    31 Ocak 2012, 12:17

    1980 yılında emekli oldum 900 tl maaş alıyorum. 5000 iş gününden emekliyim intibak yasasından kaç yararlanırım

  38. Bayram Gökmen
    01 Şubat 2012, 19:20

    2006 da emekli oldum. 840 lira maas aliyorum. Biz üvey evlatmiyiz, biz de intibaktan faydalanmak istiyoruz. 4 kisi bu maasla gecinebilir mi? Hükümetten destek bekliyoruz

  39. SEVİLAY BAYRAKTAR
    04 Şubat 2012, 14:44

    1998 YILINDA 5BİN İŞ GÜNÜ İLE EMEKLİ OLDUM ŞUAN 860 TL MAAŞ ALIYORUM İNTİBAK YASASINDAN KAÇ LİRA ALRIM ?

  40. MUSTAFA DEMİRCİ
    04 Şubat 2012, 15:08

    2003 yılında 9239 günden emekli oldum. İntibak Yasasından yararlanabilecek miyim ?

  41. vedat büyükekmekci
    06 Şubat 2012, 23:07

    o1.01.1992de emekli oldum 8348gün pirim ödedim.kademe 10,derece 2 ,gösterge 6150 aylık bağlanma oranı yüzde 64 … şimdiki emekli maaşım ile intibak yasasına göre maaşım kaç lira olur.vereceğiniz cevaba teşekkür ederim.

  42. yunus turgay tatlı
    08 Mart 2012, 12:38

    1998 de emekli oldum 6150 gün pirim ödemişliğim var intibaktan alacağım fark

  43. fatma gül
    29 Nisan 2012, 18:55

    6800 gün üzerinden süper emekli oldum. süper emeklilerin iptali üzerine tam olarak bilmiyorum ama tahminim 1040 tl maaş alıyorum intibak yasasına göre maaşım ne kadar olacak bilgi verirseniz çok teşekkür ederim….

  44. aldatilan emekli
    22 Mayıs 2012, 00:45

    Beyler beyler lutfen kendimize gelelim intibak denen sus payi aldadmacayla kendimizi aldadmayalim resmen kanun cikartilarak aldatildik bakin kendimden ornek vereyim imam alan kardesim 1998 de aldigi maas benim maasimdan sadece 5 lira fazla alirdi 2012 yilinda yani bugun ise tam benim maasimin 2 katini aliyor adalet hakkaniyet adil lik vs bunun neresinde bize uc kurus bir zam yapacak onuda 1 yil sonra odeyecek kendilerine gelince aninda aliyorlar ne soylersek bos. butun neden isci emeklisi oldugumuzdan kaynaklaniyor. halbuki isci calismasa uretmez ise masa basindaki maasini nasil alacak

  45. ergican alaylı
    23 Temmuz 2012, 13:59

    2003 yılında emekli oldum.1977-2003 yılları 9500 işgünü prim ödedim.1400 lira emekli maaşı alıyorum.2013 te ki yapılacak zm beni etkileyecekmi.
    Saygılarımla

  46. kasım kaya
    28 Temmuz 2012, 16:01

    1999 yılında emeklı oldum 9800 primim var su an 1200 tl maas alıyorum ıntıbak yasasından ne kadar faydalanabılırım

  47. erdoğan coşkun
    15 Ekim 2012, 12:52

    23 yıl pirim ödedim 7860 üzerinden 1990 yılında emekli oldum 1.040 tl alıyorum intibaktan yararlanabilirmiyim.

  48. atabay esengin
    27 Ekim 2012, 15:42

    23 sigortam var 2 yılda askerligim sayıldı toplamda 25 yıl ediyor acaba ben nakadar zam alırım

  49. ertunç fidan
    16 Kasım 2012, 11:48

    2001 yılında bağkurdan 6. basamaktan emekli oldum girişim 1978 askerliğide eklettim intibak yasasına göre kaç lira zam alırm teşekkürler

  50. Ümit ŞAHİN
    23 Kasım 2012, 15:20

    1995 ssk emeklisiyim. 7. kademeden 1040 lira maas alıyorum intibakla beraber kac lira olabilir yardım ederseniz Sevinirim.

  51. Ümit ŞAHİN
    23 Kasım 2012, 15:25

    Selam 1995 7. kademeden ssk emeklisiyim 1050 lira maasım var itibakla beraber ortalama ne kadar zam alabilirim ???

  52. SABRİ KILIÇ
    26 Kasım 2012, 16:40

    BEN SABRİ KILIÇ DERECE 1 KADEMEM 9 GÖSTERGEM 1400 EMEKLİYİM BANA İNTİBAKTAN NE KADAR YANSIYACAK YADA VERİLEN LİSTELERDE GÖSTERGEM 1400 OLARAK HİÇ GÖZÜKMÜYOR

  53. mustafa kuzu