SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 
emeklilikuzman@gmail.com

Ali Tezel emeklilikte yaşa takılanlara nasıl ümit verdi?

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için tıklayın
gaxxi, 09 Nisan 2011, 82 comments
Categories: Ali TEZEL
Tags: , , ,

Emeklilikte yaşa takılanlar ümidinizi kaybetmeyin

Ali bey, emeklilikte yaşa takılanlar olarak ilk eylemimizi Ankara’da yapmıştık, şimdi sizin desteğinizle ikinci eylemimizi 3 Nisan 2011 günü İzmir’de Gündoğdu meydanında yaptık. Aslında beş milyona yaklaşan emeklilik için gereken süre ve primi tamamlayıp, yaşı bekleyenler olarak ümitliyiz ama bazıları bu iş olmaz diye moralimizi bozuyor. Sizce seçime kadar sonuca ulaşır mıyız? İsmi Saklı

Sayın okurum, ben de sizler gibi emeklilikte yaşı bekleyenlerdenim. 1999 yılında nasıl emeklilikte yaş kuralı getirilmişse aynı şekilde TBMM’den çıkacak bir karar ile de ortadan kaldırılabilir. Konuyla ilgili güzel bir fıkra var. Günlerden bir gün kurbağaların yarışı varmış. Hedef, çok yüksek bir kulenin tepesine çıkmakmış. Kurbağalar da arkadaşlarını seyretmek için toplanmışlar. Yarış başlamış. Gerçekte seyirciler arasında hiç biri yarışmacıların kulenin tepesine çıkacağına inanmıyormuş. Sadece şu sesler duyulabiliyormuş:
“Zavallılar”
“Hiçbir zaman başaramayacaklar!”

Yarışmaya başlayan kurbağalar kulenin tepesine ulaşamayınca teker teker yarışı bırakmaya başlamışlar. içlerinden sadece bir tanesi inatla, yılmadan kuleye tırmanmaya çalışıyormuş.

Seyirciler bağırıyorlarmış:
“Zavallılar” Hiçbir zaman başaramayacaklar!…

Sonunda bir tanesi hariç, diğer kurbağaların hepsinin ümitleri kırılmış yarışı bırakmışlar. Ama kalan son kurbağa büyük bir gayret ile mücadele ederek kulenin tepesine çıkmayı başarmış.
Diğerleri hayret içinde bu işi nasıl başardığnı öğrenmek istemişler.

Bir kurbağa ona yaklaşmış, sormuş bu işi nasıl başardını diye. O anda farkına varmışlar ki… Kuleye çıkan kurbağa sağırmış!
Bu sebeple, olumsuz düşünen insanları duymayın, onlar kalbinizdeki ümitleri çalarlar!

Ali TEZEL – Gazete Habertürk
Ali Tezel emeklilikte yaşa takılanlara nasıl ümit verdi?

Comments

82 Responses, Leave a Reply
  1. şahnaz sağlam
    10 Nisan 2011, 12:46

    Devletimizin hem bizleri özelleştirme nedeniyle suçsuz günahsız işten atması, atarken de adam ayırması üstüne üstlük yaş nedeniyle emekli olamamız karşısında zaten şimdiye kadar mağdur ettiği insanları belki seçimlerden dolayı yine kendi çıkarları için bu yasayı çıkarması şart oldu zira bizler 3-5 kişi değil milyonlarca işsiz insanlarız bizlerin aileleri sülaleleri artık bu seçimde sesimizi çok ses getirecek şekilde oylarımızla göstereceğiz şimdiye kadar ne yediğimiz ne içtiğimiz nasıl geçindiğimiz devletin umrunda olmadı ama olma zamanı çok yakın zaman da geliyor haydi 12 HAZİRAN göster kendini….

  2. yülse karakaş
    10 Nisan 2011, 16:41

    1988 sigortalıyım yaş 46 ya taşı kaldırın primleri dolmuş olanları emekli edin ya da bizlere ailemizi geçinderecek kada alacağımız maaşlı iş bulun bu yaşta iş ararynalar yaştan dolayı hiç nbir yer iş vermiyor bir çok iş başvuruma yaş takıntısından işe alınmadım

  3. GÜLCAN BAHAR
    10 Nisan 2011, 22:29

    SN: ALİ TEZEL BEY EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR GRUBUM ADINA SİZE TEŞEKKÜR EDERİM VERDİĞNİZ DESTEKLERDEN DOLAYI.HAYDİ KURBAĞLAR KULEYE AZ KALDI TIRMANALIM.

  4. Reşit TUTAR
    11 Nisan 2011, 22:33

    bağkur .hizmetim ……………5 yıl 8 ay tarih giriş 01.01.2003
    askerlik borçlanması……. 2.yıl yatırdım.
    ssk olarak halen calışıyorum. 790 gün mevcut halen çalışıyorum.
    nezaman yaştan emekli ulabileceğim. artık çalışmakta zorlanıyorum. bir yol güsterseniz saygılarımla

  5. Mustafa GÜL
    11 Nisan 2011, 23:15

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgesinde tam 10 yılım geçti, en güzel çağlarımı bu vatanın eşkiyalardan temizlenmesi için harcadım, Orada geçen 10 yıllık ömründen 3 defa 10 yıllık ömür geçti, 42 yaşında olmama rağmen 60 yaşında gibiyim. Ey hükümet yaş haddini çıkardınız, şimdi sürünüyorum, herhangi bir gelirim de yok, AKP merkezine, Başbakana, Cumhurbaşkanına defalarca e-mail attım, hepsinden aynı cevapları aldım, biz kanun koyucu değiliz kanunları meclis çıkartır dediler, EEEEE Mecliste kimin çoğunluğu var, Cumhurbaşkanı hangi partinin üyesiydi (MV) idi. Tabiki AKP “nin, doğuda her hanedeki aile fertlerine devlet maaş veriyor, öğrenim yardımı yapıyor, Sosyal yardımlaşma fonundan yardımlar aktarıyor, herkes yeşilkartlı,bize geldimi, var olan şeyler yok oluyor nedense, Devletin Emekli sandığına bugünkü SGK ya 22 yıl boyunca maaşımdan kesinti yapıldı, emekli etmedikleri gibi bir de Emekli Sandığında ki birikimime bile el koydular, onu bile hakkım olduğu halde vermiyorlarki, inanın açık yüreklilikle itiraf ediyorum, hiç bir birikimim yok, iki çocuk okutuyorum, evim kira hani derler ya …. inanın o haldeyim, duy hükümet duy, şurada seçime 2 ay kaldı, bugün Millet Vekili Dediğin aslında bizim vekilimiz olmayan sizin atadıklarınız . ( MUSTAFA)

  6. IŞIK ARIK
    12 Nisan 2011, 11:38

    SYN.ALİ TEZEL BEY SİZLER BAŞIMIZDA LİDER OLARAK BİZLER YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİZ.SİZLER BU KONULARDA HEP
    BİLGİLİ HEMDE MEVKİ SAHİBİ KİŞİLERSİNİZ.SİZ DESTEK OLURSANIZ SESİMİZ DAHA GÜR OLUR.

  7. RECEP
    13 Nisan 2011, 21:40

    AK PARTİ SEÇİMDE GÖRÜŞÜRÜZ

  8. murat-58
    14 Nisan 2011, 00:56

    SADAKA degil HAKKIMIZI istiyoruz…..!!

  9. Kasım SAZAK
    15 Nisan 2011, 14:08

    Sayın Ali bey, Vergi mükellefi olupta Bağ-Kurlu olmayan biz madurlara bir yol göster.Geçmiş yılları kaçırdık!…Çoluk çocuğu okutmanın telaşı ile bir önceki yılın ne getireceğini düşünemedik.Vergi mükellefi iken vergi borcumuzu,eşimin maaşına haciz koyarak tahsil eden bu devlet mükellefiyet süremizide değerlendirmek zorunda!…SSK geçen sürelerin zaten faizini alıyor.Bu devlet(SSK) bu vatandaşlarınında maaduriyetini gidermek için bir şans daha tanırsa o zaman büyüklüğünü hissederiz. Sizin aracılığınızla yetkililere bildiriyoruz,SAYGILARIMLA.

  10. salih
    16 Nisan 2011, 22:39

    Ali bey ,
    Bizelerin ne yapması ,nereye nasıl müracat etmesi hakkında bilgi verirseniz memnun oluruz.

  11. bilakuçal
    17 Nisan 2011, 11:04

    Ali bey ben 1985 yılında işe girdim 1995 yılında yaş büyütüp 1963den 1961e yüksettim 31ocak2011de emekli oldum fakat ssk bana 1963 doğumtarihi geçerli diyerek maaş bağlamadı ben 1ağustos 2012yılına kadar maaş alamayacağım benim ne yapmam gerekiyor bende yaşa takıldım torba yasada yaş büyütene emeklilik varmı beni bilgilendirirsen memnun olurum saygılar

  12. alibiltekin
    18 Nisan 2011, 20:52

    01/20/1957 doğumluyum adım mustafa çağan
    ssk girişim 09/09/1974 pirim gün sayım 1050 dir
    şuanda 11 yıldır balıkçılık kooperatifinde çalışıyorum ben emekli olabilirmiyim cevaplarsan memnun olurum teşekürler

  13. İLKER ERDOĞAN
    04 Mayıs 2011, 23:12

    BEN ASKERİ PERSONELİM BU MESLEĞE 20 YIL SONUNDA EMEKLİ OLABİLİRİM ÜMİDİYLE GİRDİM GİRERKEN 20 YILDA EMEKLİ OLACAĞIM SÖYLENDİ ANCAK ŞİMDİ BU KANUN YÜZÜNDEN (ALLAH ÇIKARANI BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN) 5 YIL DAHA ÇALIŞMAK ZORUNDAYIM BİZİN NE ZOR ŞARTLARDA ÇALIŞTIĞIMIZI BİLMEDEN BU KANUNU ÇIKARDILAR BİZİ DE İÇİNE KATTILAR İNŞALLAH BİR HAL ÇARESİNE BAKARLARDA DÜZELTİRLER HANİ VERİLMİŞ HAK ALINMAZDI

  14. bayram ali atasoy
    14 Mayıs 2011, 15:20

    sayın hocam ben yaşla 15 yılda emekli oldum 9 yıl tarım diger günlerim esnaf …esnaf günlerimi aylık 250 lira pirim ödedim ama 6 ay önce ilk maşımı 430 lira aldım şaşırdım benimle beraber emekli olan bir arkadaşım tarım bagkurlu o 530 tl maş alıyor onun bagkura ödemesi 17 bin benim ödemem 30 bin nasıl hakımı arayabilirim bilgilendirirseniz sevinirim saygılar….

  15. kemal kara
    31 Mayıs 2011, 14:12

    1985 yılında sigortalıoldum dört ay çaliştıktan sonra ayrılıp askere gittim bir süre araverip 1991 yılında memuriyete başladım şuanda çalışıyorum askerliğimide yatırdım acaba nezaman emekli olabilirim

  16. osman yavuz durak
    05 Haziran 2011, 00:23

    Ali bey bu kanun çıksada emekli olsak yaşım 46 kimse iş vermiyor para desen kalmadı ne yapacağım bilmiyorum 3 sene durupdururken beklemeye mahküm olduk ne güzel 3 ayım kalmıştı

  17. Kadir Cengiz
    04 Ekim 2011, 11:48

    Emeklilikte hizmet süresi erkeklerde 7000 prim gunü bayanlarda ise 5000 pirim gunünü dolduranlar yasa bakılmaksızın emekli olmaları gerektiğini düşünüyorum hükumetten de bu konuda meclis kararı ile düzeltilmesini bekliyoruz umarım devlet bu konuda yasa degisikligi yapar

  18. Kenan KESKİN
    06 Ekim 2011, 15:11

    Bence sayın tezel yasa maddelerinin geriye işletilmesi sebebiyle yaş şartına taktırılan emekli adaylarını harekete geçirebilmek için elinden gelen tüm gayreti kullandı. Eğer seçim öncesi hedefimize odaklanıp birbirimizi suçlamaya kalkışmasaydık "EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR" gurubu olarak hakkımız olanı almak çokta zor olmazdı.
    Ali Bey' e bu çalışmalarından dolayı teşekkür ediyoruz.

  19. yusuf taş
    10 Ekim 2011, 22:57

    ALİ bey bu kademeli yasa cıktıgında yasa geriyedogrumu calışıyor ben ilkokul mezunuyum böyle biyasa olmaz coba versinler deyneyi oda cıkartır böyle biyasa işten cıkardılar 46yaşında diye işe almıyolar neyapmamlazım iki tane cocugum var sen karar ver teşekürler….

  20. EMİNE ÇARESİZ
    13 Ekim 2011, 21:23

    MERHABAB BEN 1993 TE 18YAŞINDA İŞE BAŞLADIM 20 YIL SONRA EMEKLİ OLACAĞIMI BİLEREK İŞE BAŞLADIM ANCAK HOP BİR YASA ÇIKTI KADEMELİ OLSA BİLE 32 YIL SONRA EMEKLİ OLABİLECEĞİM GERÇEĞİNİ YÜZÜMÜZE VURDU ANCAK BU YASAYI ÇIKARANLAR BİR BAYANIN ÇALIŞAN KADIN OLMASI YANINDA EV HANIMI ANNELİK GÖREVLERİ OLDUĞUNU DÜŞÜNMEDEN YIPRANMA PAYIMIZI DÜŞÜNMEDEN EN 12 YIL DAHA ÇALIŞMAMIZA NASIL YÜREKLERİ EL VERECEK .BEN DE 20 YILIMI BİTİRİP EVİMDE ÇOCUKLARIMIN BAŞINDA OLMAK İSTİYORUM NE OLUR YAŞI BİZDEN BÜYÜK AYNI TARİHTE İŞE GİRENLERE GÖRE BU KADAR YIL ÇALIŞMAMIZ ADALET Mİ DUYUN SESİMİZİ LÜTFEN.

  21. ali
    18 Aralık 2011, 18:34

    şuan 2300 tl maaş alıyorum.emniyet personeliyim.yıpranmayla 25 yılımı doldurdum ancak yaş mağduruyum. 3 yıl vurdu.emekli olunca maaşım1100 tl olucak.ve ben yinede emekli olmak istiyorum. 3 yıl fazla çalışmak istemiyorum.bıktım emir almaktan.hakkımızı istiyorum.yeter artık.

  22. E.E
    23 Aralık 2011, 22:13

    5000 den 8000 e çikardılar gece yarısı verdiğim vergiler haram olsun

  23. Emine
    28 Aralık 2011, 13:04

    Sayin Tezel,sizin butun yazilariniz cok mantikli ve akici tesekkurler..Sayin Basbakanim cok adil bir insan,,,Once Allah Sonra Sayin basbakanimiza adalet konusunda guvenim sonsuz,,,umut ediyorum ki,1999 da cikarilan emeklilik kademeli yas uygulama yasasinin geriye yonelik kapsayarak milyon sayida insani magdur ederek haksizlik yapildigi anlasilacak ve bu adaletsiz uygulamaya cok yakinda son verilecektir..Allah hukumetimize zarar ziyan vermesin..kul hakki yemiyeceklerinden eminim..saygilar…

  24. BİRGÜL ÖZDEMİR
    28 Aralık 2011, 19:51

    MERHABA ALİ BEY BENDE YAŞIMI BEKLİYORUM PRİM GÜNÜMÜ DOLDURDUM AYRILDIM 1992 YILINDA İŞE BAŞLADIM 2010 DA AYRILDIM BAYAN OLDUĞUMUZDEN DOLAYI 2 KATI ÇALIŞMIŞ OLUYORUZ YANİ 20 OLUYOR 40 YIL BAŞBQKANIMIZ SEÇİMDN ÖNCE SÖZ VERMİŞTİ BİR DEFAYA MAHSUS PRİM GÜNÜ DOLMUŞLARA YAŞI KALDIRACAĞIM DİYE BU SÖZE İSTİNEDEN İNANIN OY VERDİM AMA NERDE SÖZ SİZİ KONYA YADA BEKLİYORUM BENİM GİBİ BİRÇOK ARKADAŞIM VAR İNANIN TELEFONLARINA ULAŞSAM ARAYACAĞIM BENCE BU YAŞ OLAYI YASADAN ÖNCEKİLERE VURMAMALI DIŞARDA KARDEŞLERİMİZ İŞSİZ GEZERKEN HALEN YAŞ DENİYOR BİZ AVRUPAYA ÖZENİYORUZ (YAŞTA) AMA ONLAR GİBİ SOSYAL HAKLARIMIZI BAŞKA BİRÇOK ŞEYLERİ NEDEN ÖRNEK ALMIYORUZ KENDİLERİNE GELİNCE GECE OTURUP SABAH ÇIKARIYORLAR MİLLETVEKİLİ DAYIN OLSUN MAAŞIN 4 5 MİLYAR OLSUN ŞÖFOR FALAN FARKETMEZ

  25. YAŞA TAKILAN
    03 Ocak 2012, 17:51

    bu yasa mutlaka çıkartılmalı

    **1986 YILINDA SSK İLE İŞE BAŞLAYAN
    **25 YIL PRİM ÖDEYEN (1986 YILINA TABİİ 5300 PRİM.)
    ***25 YIL HİZMET YILINI DOLDURANLAR,
    ***31 ARALIK 2011 TARİHİNE KADAR 44 YAŞININ DOLDURANALR İÇİN BİR DEFAYA MAHSUS EMEKLİLİK YASASI ÇIKARTILMALI,,,

    YASA ÇIKARSA,

    DEVLET 7.5 KATRİLYON PARA TOPLAYACAK PRİM BORÇLARI BOŞLIKLARINDA
    **BİR SÜRÜ İNSANIMIZ İŞ SAHİBİ OLACAK.

    AVUKATLAR BİRLİĞİ BAŞKANI ALİ ÖZCAN YAŞA TAKILANLAR İÇİN AİHM GİDERİZ DİYOR.

  26. ATİLA SELVİ
    04 Ocak 2012, 11:22

    sayın Alı bey ben 15.10.1964 dogumluyum 22.05.1989 bagkur ve 15.02.1994 ssk gectım bagkurumu ssk aktardım ve halen calışmaktayım yasa cıkarsa dırek emeklı olabılıyormuyum yoksa askerlıgımı saydırmam gerekırmı askerden sonra bagkurum başladı saygılar

  27. YAŞA TTAKILANLAR
    18 Ocak 2012, 15:00

    **Atilla selvi arkadaş,emekli olma durumuz mümkün olabilir eğer yasa çıkarsa, nasılmı?

    1.) 89 yılı olduğu için yasa 1986 yılı diyor, yani 25 yıl hizmet süresi arıyor buna göre
    ***askerliği 2 yıl yatırısanız, 2 yıl geriye gider.10 ay beklerseniz emekli olmanız mümkün.

    ***birgül özdemir hanım bayanlarda ssk emeklilik 20 yıl hizmet süresi
    ****yasa çıkarsa ,2012 yılının sonunda emekli olmanız mümkün , ama yaşınız 40 varması gerekebilir.prim borçlanması ödemeniz gerekebilir.

    **bu işte yine devlet kazançlı ve karlı olacaktır.

    nasılmı?

    1.) vatandaşın devlete yapacağı ödemelerden,devlet prim borçlanma dan , 7.5 katrilyon para toplayacak.
    2.)emekli olacakların yerine alacakları işcilrere daha düşük maaşla eleman alacak.

    3.) emekli olsan dahi bağlayacağı i ssk işci emekli maaşı 750 geçmeyecektir.

    *** bu işte devlet karlı olacaktır. 7.5 katrilyon hazineye devletin cenine para girecek. o paralarla super yatırırmlar ,yol,fabrika, boğaz 3 köprü,adacıklar,demiryolları her şey yapılır.

  28. Miray YILMAZ
    21 Ocak 2012, 02:04

    Ali bey bizlere verdiğiniz desteklerden dolayı size müteşekkiriz.İlk işe girişim: 15.10.1985, toplam bu gün için 5427 prim günüm var.Askerliğim ilk işe girişimden sonradır. Sorum: Askerlik 1. derecede kamu hizmeti ise neden bu bedelin karşılığını devlet tahsil ediyor da karşılamıyor? Birde Askerden sonra ilk işe girenler e yıl ve gün kazanma hakkı hangi adaletin terzi köfesine sığdırılabilir.Allahın adalet terazisini yok sayanlara siz sorarmısınız.Saygılarımla.

  29. yasatakılan
    13 Şubat 2012, 17:37

    YAŞA TAKILANLAR MAĞDURLAR,

    1.) CUMHURBAŞKANLIĞINA,BAŞBAKANLIĞA,550 MİLLETVEKİLİNE ,ÇALIŞMA BAKANLIĞÜINA E MAİL YAĞMURU BAŞLATALIM MI?

    2.) 26 ŞUBAT2012 PAZAR GÜNÜ ANKARA GENÇLİK PARKTA BASIN AÇIKLAMASI YAPILSIN MI?
    1986 SSK İŞE BAŞLAYA,25 YIL DODURAN,44 YAŞININ DOLDURANLARA BİR DEFAYA MAHSUS EMEKLİLİK YASASI ÇIKACAKMIŞ,
    **DEVLET PRİM BORÇLARINDAN 7.5 KATRİLYON PARA TOLAYACAKMIŞ.
    **ANAYASA MAHKEMESİ BAĞKURLULARA TORBA YASASININ KISMI İPTAL ETTİ BU NA GÖRE YASAL DÜZENLEMELER ANAYASANIN 10 MADDESİ SSK LARDA FAYDALANDIRILMALI DİYE DÜŞÜNÜNLÜYOR

    **BU YASANIN ÇIKACAĞINA HERKES CANI GÖNÜLDEN İNANSIN, BU YASA ÇIKACAK DİYE DÜŞÜNÜNLÜYOR

  30. yasatakılan
    15 Şubat 2012, 11:35

    sN: ALİ TEZEL BEYİ CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUZ.
    SN:bAKAN FARUK ÇELİK ,
    **EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARIN SORUNU KABUL ETTİ. 38 YAŞ OLMAZ DEDİ.
    **EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR KONUSU SORUNU TÜRKİYE GÜNDEMİNE GİRDİ.
    **BUNU HERKESE TEŞEKÜR EDERİZ.
    **DEVLET 7.5 KATRİLYON PARA TOPLAYACA.
    44-45 YAŞ LAR, EMEKLİ OLACAKLAR ÜMİTLİ OLUN BU YASA ÇIKAR GÖRÜRSÜNÜZ.
    **SN:ALİ TEZEL SÖZLERİ ÇIKTI, DEDİKLERİ YAVAŞ YAVAŞ OLUYOR.

  31. CEMALETTİN ÖZKAN
    15 Şubat 2012, 20:18

    1969 DOGUMLUYUM 1987 İŞE GİRDİM 7000 GÜN SSK VAR İŞE GİRELİ 25 YIL OLDU UMARIM BU YASA ÇIKATRDA EMEKLİ OLURUM MAHKEMEYE VERSEK EMEKLİ OLABİLİRMİYİZ TEŞEKKÜRLER

  32. yasatakılan
    17 Şubat 2012, 10:32

    ***YAŞA TAKILAN MAĞDURLARIN DİKKATİNE
    ÜMİTLİ OLUN
    ALİ TEZEL

    ****EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR,
    **İZİMİRLİ FARUK BEYİN DEDİĞİ DÜŞÜNDÜĞÜ GİBİ,

    *****YAŞA TAKILANLAR BUGÜNDEN TEZİ YOK!!
    ***SN:BAŞBAKANININ İSTANBULDAKİ EVİNE ÇİÇEKLE GİDİP GEÇMİŞ OLSUN DEYİP,BASIN AÇIIKLAMASI İLE D.İLEKLERİNİ DİLE GEİTRMELİLER,

    ***BAŞBAKANIMI ZİYİ KALPLİ BİR İNSAN ,YAŞA TAKILANLAR FACEK 2011 GRUBU 260.000 KİŞİ TESMİSEL 5 KİŞİLK TEMSİLCİ ALİ TEZEL,ÇILGIN ADAM BAŞBAKANIMIZI ZİYARET EDEBİLİRLER,
    BU İŞ OLACAK GÖRÜRSÜNÜZ, EMEKLİLİK YASASI ÇIKACAK,

    **YAŞA TAKILANLAR FENERBAHÇELİLERNASIL ZİYARET ETTİLER.BASIN AÇIKLAMASI YAPTILAR DİYE DÜŞÜNÜNLÜYOR

  33. MACİT AKDENİZ
    17 Şubat 2012, 23:00

    Sayın Tezel,
    3 Nisan 2011 günü yaptığınız eyle bu sene niye yapmıyorsunuz türkiye genelinde sadece izmir değil

  34. haydar yaşar
    19 Şubat 2012, 17:44

    5/3/1983 ten ssk başladı ve yıl 2012 şu anda işsizim nereye gitsem yaşım 44 işe almıyorlar birde alsalarda asgari ücretle çalışsam emeklilik maaşım düşüyor neyapmalıyım 8120 günümvar.

  35. yasatakılan
    20 Şubat 2012, 16:37

    emeklilikte yaşa takılanlara müjdeli haberler

    BİR VATANDAŞIN HABERİNE GÖÇRE : BAŞBAKANLIK özel kalem e talimat verilmiş, emeklikte YAŞA TAKILANLAR MAĞDURİYETLERİN GİDERİLMESİ MART AAYINDA BU YASANIN ÇIKARILMASI İÇİN HUMMALI BİR ÇALIŞMA BAŞLATILMIŞ, SN:BAŞBAKAN YASA TAKILANLARIN HAKLI OLDUĞUNU ,BU SORUNU ÇÖZÜLMESİ GEREKTİĞİN SÖYLEMİŞLER KONUŞULMUŞ,
    *****ALİZE TEZEL BEYİN VE KIZGIN ADAMIN SÖZLERİ HAKLILIĞI BİR DEFA DAHA ORTAYA KONDU.

    ** emeklilikte yasa takılanlar yasası bu yıl 2012 bu yıl çıkarılacakmış.

    **EMEKLİLİKTE YASA TAKILANLAR YASASI MEMLEKETİMİZE HAYIRLI UĞURLU OLSUNÇ.
    DEVLET BU YASAYLA HALKTAN 7.5 KATRİLYON PASRA TOPLAYACAK, 7.500.000.000.000 TL BU PARAYA DÜNYAIN KRİZ OLDUĞU BİR ORTAMDA HİÇ BİR İKRİDAR HAYIR DEMEZ,

    ** BU 7.5 KATRİLYONUN, SACEDE 6.5 KATRİLYONUN İLE 6.500.000.000.000 TL İLEÖ , 25.000.000 MİLYON YİRMİ BEŞ 25 MİLYON CUMHURİYET ALTININ ALINDIĞININ BİLİYORMUYDUNUZ.

    **ECEVİT ÇIKARTI, ÖZAL DÖNEMİNDE BÖYLE ARADA BİR YASALAR ÇIKARILDI.
    **ARKADALAR ASLA ,ASLA,ASLA,ASLA,ASLA ÜMİDİNİZİ KAYBETMEYİNİZ,
    **YAŞA TAKILANLAR EMEKLİLİK YASASI ÇIKTIĞIMI KENDİ GÖZLERİNİZLE GÖRECEKSİNİZ.
    YASA TAKILANALR 1 MİLYON KİŞİİ BU KONUYU TAKİP EDİYOR:ALIN İSPATI:http://www.emeklilikhaber.com/yazi/emeklilikte-yasa-takilanlar-bu-haberi-okusun

    BU SİTEYİ 1.000.000 MİLYON KİŞİ ZİYARET ETMİŞ.

    SN:CUMHURBAŞKANINA,BAŞBAKANA,BAKANA, 550 MİLLETVEKİLİNE HER AKŞAM E MAİL,MEKTUP,FAX GÖNDERİN DİYE DÜŞÜNÜNLÜYOR

  36. Kasım Özirkin
    21 Şubat 2012, 16:30

    Doğum tarihim 01.03.1970 ilk işe giriş 01.03.1986 bir fabrikada çırak işçi olarak çalışmaya başladım. Yani okuldan staja gitmedim bir fiil haftalık 45 saat çalışarak iş hayatına başladım o dönemlerde ssk müdürüne sorduğumda sigorta numaranı aldığın tarih emeklilik başlangıcın sayılır demişti. Ancak sağlık primi yatırıldığı için şimdi başlangıç olarak sayılmıyor. Kendimi devlet tarafından sömürülmüş kandırılmış hakkı gaspedilmiş gibi görüyorum. 01.03.1988 tarihinden itibarende normal sigortam devam etti askerlik borçlanmamı 540 gün üzerinden ödedim. Şu anda 8371 gün prim var iş hayatına başlayalı 26 yıl doldu 2 yılımız gaspedildi 24 yılımıza şükrediyoruz ancak okuldan staj için çalışanlar gibi değerlendilmeninde doğru olmadığını düşünüyorum. Bu tür sorunlarımıza çözüm bulunmasını ve erken emeklilik yasasınını dört gözle bekliyorum.

  37. YAŞA TAKILAN
    23 Şubat 2012, 09:44

    ÇOK ÖNEMLİ,

    **turkiye sayılı sgk uzmanı ali tezel bu işe olu veriyorsa bu iş bitmiştir.iş cumhurbaşkanına,başbakanda,çalışma bakanına, mecliste,kalmıştır.
    ***EMEKLİLİKTE yaşa takılanlar dikkat bu haberi mutlaka okuyun.

    yapılacaklar,

    1.) kızgın adam ve ali tezel,yaşa takılanlardan 3 temsilci ,gab gazeteciler başkanı, acilen başbakan recep tayyip erdoğnı ziyaret edip belge dileklceleri verip durum hakkında taleplerinin iletmelidirler.
    2.) değerli arkadaşlar, bu yapılan anket ,**vatandaşlarımız çoğu internet olarak bu sayfayı bilmediğinden,girmediğinden,anket katılıpm az olacaktır.,***geçen emeklilerle ilgili siteyi ziyaret eden sayısı 1.000.000 milyon 1 bir milyon,anket te 1 milyon çıkmıyorsa,katılıp az demektir. geçen ben o siteyi gözlerinizle görün diye adresinin buraya yazmıştım.

    **GAP Gazeteciler Birliği Başkanı Zeynel Abidin Kıymaz'ın, çalışma bakanı faruk çelik e söylediği düşüncleri,Bir emeklilikte yaşa takılanlar meselesi var. Güneydoğu'da vatandaş terör örgütünün eline düşmesin diye gayret gösterirken, emeklilikte yaşa takılanlar ismi altında bunca mağdurun varlığı, terörü besler.

    ***ARKADAŞLAR TURKİYENİN SAYILI EN ÖNDE GELEN SGK UZMANI ALİ TEZEL BU İŞE OLUR VERİYORSA .
    **BU İŞ BİTMİŞTİR.SN:CUMHURBAŞKANIMIZA,BAŞBAKANIMIZA, 550 MİLLETVEKİLİMZDE BİTECEK BU İŞ.ONLARA KALDI BU İŞ.

    ***SAKIN BU İŞİN PĞEŞİNİN BIRAKMAYIN.
    **2012 YILINDA YAŞA TAKILANLAR EMEKLİLİK YASASI ÇIKACAK.
    DEVLET 7.5 KATRİLYON PARA TOPLAYACAK. BUNU GÖRÜRSÜNÜZ.
    **önemli e mail web adresleri:
    1.)cumhurbaşkanlığı web site adresi:http://www.tccb.gov.tr/sayfa/iletisim/ e mail adres:cumhurbaskanligi@tccb.gov.tr
    2.9 başbakan recep tayyip erdopanın web site form adres:http://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx e mail adresi.bimer@basbakanlik.gov.tr

    3.) tbmm başkanı cemil çiçek ve 550 milletvekilinizi ulaşacabileceğiniz web site istmi tıklayın listen seçin e mail gönderin.:http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/milletvekillerimiz_sd.liste

  38. yasatakılan
    24 Şubat 2012, 08:54

    YAŞ TAKILANLAR SİZE ALIN DİLEKÇE ÖRNEĞİ,GEREKLİ LAZIM E MAİLLERİ DE DÜN YAZMIŞTIK. BURDA VAR. E MAİL GÖÇNDERİN YETKİLİLERE BU DİLEKÇE ÖRNEĞİNİN GÖNDERİN.
    **NOT BU DİLEKÇE ÖRNEĞİ HER İLDEN 25 AK PATRİ,,CHP,MHP PATİLERNİNİN, MİLLETVEKİLLERİNE GÖNDERİLMİŞİTR.
    24 Şubat 2012

    YURTTA SULH CİHANDA SULH
    Atatürk.

    Yaş yasansının çıkarıldığı dönemde d o zamanın çalışma sosyal güvenlik bakanı yaşar okuyan bile, o günün şartlarında jet hızıyla çıkardık ama, emeklilik yasanının düşünülmesinden yana olduğunu düşünüyormuş.yeni yasayla emeklilik yaşı düşürülmeli diye düşünüyormuş.

    Sokaktaki Vatandaşın duydukları ve düşünceleri.

    Allah rızası için bu yaşa takılanlar ve prim boşlukları olanlar için prim borçlandırılması için emeklilik yasasının bu yıl çıkması için yardım etsinler,bittik,yettik,çoluk,çocuk,eşim,hep mağduruz,iş yok,iş bulsan sigorta yapmıyorlar,geç yapıyorlar,,ne yapa caz bilmiyoruz, çaresiziz.bu yasa tek umudumuz.

    Sokaktaki vatandaşın düşüncesi.
    Sn:Tbmm Meclis Başkanı Cemil Çiçek
    Sn:Millletvekilleri.

    konu: Yaşa takılanlar emekli yasa tasarısı

    yaşa takılanlar ve prim boşluklarını borçlanarak emekliliğe hak kazananacak durumda olanlar için çıkarılacak olan emeklilik yasası hk.devlet bu yasayla 7.5 katrilyon hazineye gelir sağlayacak diye düşününlüyor.

    Saygı ve sevgilerimiz sunarız.böyle Türkiye halkının acı ızdırap tan, mağduriyetten kurtaracak yasa çıkarılması memleketin,devletin,milletin iyiliğine olacağını düşünüyor halkımız
    Halkımızın yaşa takılanlar ve prim boşluklarını borçlanarak emekliliğe hak kazana nacak durumda olanlar için çıkarılacak olan emeklilik yasası hk. Düşünceleri ,ve önceki yıllarla ilgili bilgiler:

    *****önceki yıllar 1976-1981 yılındaki emeklilik sistemi, Türkiye'de Çalışan Emekliliği Sistemi
    Emeklilik yaşı prim günü şartları
    Sigorta Primi Ödeme Başlangıç Tarihi Yıl ve Prim Gün Sayısı Şartı Emeklilik Yaşı Şartı
    Erkek ; 08.09.1976 ve öncesi 25 yıl ; 5000 gün yaş şartı yok
    Kadın ; 01.04.1981 ve öncesi 20 yıl ; 5000 gün yaş şartı yok
    Erkek ; 09.09.1976 ~ 23.05.1979 25 yıl ; 5000 gün 44 yaş
    Kadın ; 01.04.1981 ~ 08.09.1981 20 yıl ; 5000 gün 38 yaş
    Erkek ; 24.05.1979 ~ 23.11.1980 25 yıl ; 5000 gün 45 yaş
    Kaynak: http://tr.wikipedia.org/wiki/Emeklilik
    **VATANDAŞ YASANIN AŞAĞIDAKİ HALİYLE YASA TEKLİFİ MECLİSE SUNULMASI HALİNDE MUTLAKA KABUL EDİLECEĞİNE İNANIYOR . BÖYLE DÜŞÜNÜNYOR.
    Halkın Çıkmasını İstediğiemeklilik Yasa Tasarısı:şartları :
    **1986 ssk başlangıç şartı
    **25 yıl hizmet süresi
    **5200 prim ödeme şartı (ara boşlukları ödeme şartı.para yatırarak

    1.) 1 Ocak-31 Aralık 1986 yılında ssk sicil no ile işe başlayanlar,
    2.)1 Ocak -31 aralık 25 yıl prim ödeyenler 5200 prim ödeme şartı, 1986yılına,tabi olarak,5200 prim boşluklarını ödeyerek tamamlayacak olanlar, ile, geriye dönük prim borçlanması ile toplu para ödeyecek olanlar, prim boşlukları,askerlik gibi,bağ kur ve SSK birleştirme kolaylığı,her ikisinden de sigortası olanlar için,ara prim boşluğunu ödeyerek tamamlama,

    3.)1 Ocak – 31 aralık 2011 tarihi itibarıyla 44 yaşının dolduranlar için emeklilik yasa tasarısı çıkarılmasını istiyorlar.
    Bu Yasa Çıkarsa,
    1.)Devlet bütçesine 4.5 katrilyon ile 7.5 katrilyon arası para katkısı sağlayacak, 5200 prim boşluğunu ,ara boşluk bağ kurdan ,ssk geçişte, prim boşluk,askerlik borçlanması prim boşluklarının halkımız emekli olacaklar ödeyeceklerinden ,devlet kasasına bu krizde 4.5 ila ,7.5 katrilyon para girecek.hazineye ek gelir sağlanacak.
    2.)DEVLETİMİZ YASANIN İLK UYGULANDIĞI TARİHDE TAKRİBEN TOPLAYACAĞI 6.5 KATRİLYONPARAYLA HAZİYEYE,. katrilyon hazineye altın ve dolar alınıp altının ve dolar para stoku yapılıp,devlet yeni yollar,köprüler, üniversiteler,fabrikalar yapacak.ekonomiye çok büyük canlılık Getirecek.
    **6.5 6.500.000.000.000 TL İLE 25.000.000 TL LİK CUMHURİYET 25 MİLYONLUK CUMHURİYET ALTININ ALINIR DİYORLAR.
    3.)**bu emeklilik yasası ile devletimiz toplayacağı en düşük rakam üzerinden takriben, 6.5 katrilyon ile devlet hazinesine 40.000.000 milyon adet cumhuriyet altını alıp hazinede stok yapabilir.DEVLET KIRK MİLYON CUMHURİYET ALTINI ALIP HAZİYENE KOYABİLİR.BU EMEKLİLİK YASASINDAN GELECEK PARAYLA.
    4.)**DEVLETİMİZ YÜZLERCE FABRİKA KURABİLİR BU PARAYLA,BİNLERDE İŞADAMINA ,,VEYA İŞ KURMAK İSTEYENLERE KREDİ VERİP FABRİKA KURULMASININ TEŞVİK EDEBİLİR.
    5.)**YÜZBİNLERCE EN AZ 1 MİLYONDAN FAZLA KİŞİ İŞ SAHİBİ OLABİLİR İŞ VEREN OLABİLİR.
    ***ANAYASA MAHKEMESİ TORBA YASASNIDA BAĞKURLULARA GERİYE DÖNÜK YAŞA TAKILANLAR İÇİN ÇIKARILAN YASASYI SSK LEHİNE İPTAL ETMİŞ, BUNA GÖRE SSK KURUMLU SİGORTALILAR İÇİNDE ANAYASANIN 10 MADDESİ EŞİTLİK İLKESİNE GÖRE MECLİSCE BİR DÜZENLEME YAPILAMASI ZARURİYETİ DOĞMUŞTUR.
    **bu yasa gerçekten Türkiye deki yaşa takılan çok mağdur durumda olan vatandaşlarımızı mağduriyetten kurtaracak bir yasadır.
    ***Türkiye şartları gereği bu yasanın çıkarılması zaruret halinin almıştır.diye düşünülüyor.
    **İLKETAP DA devlet 6.5 katrilyon para toplayacak,askerlik borçlanması,geriye dönük ödemelerden.
    **18-40 yaş arası gençlerimiz ,emekli olanların yerine işe girecek. yeni iş istihdam alanı açlıkmış olacak.yasanın bu 3 maddelik haliyle mecliste meclis komisyonunda görüşülmesi halinde , yüce meclisim iniz550 milletvekilleriyle kabul edileceği düşünülüyor,

    Sn:milletvekilim yasanın yukarıdaki gibi düzenleme yapılarak çıkarılmamsını vatandaşistiyor.. . ve Sn:milletvekillerimizin halkımıza yardımcı olacağına inanıyorlar..
    Sizlerden Allah razı olsun. Sağlığınıza duacıyız.

  39. yasatakılan
    28 Şubat 2012, 09:38

    EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR,DİKKATİNE,

    **HEP AĞLANIYONUZ,HEP YAKINIYONUZ AMA ANAYASAL HAKKLARINIZI KULLANARAK HİÇ BİR ŞEY YAPMIYONUZ??

    ***KIZGIN ADAMIN,ALİ TEZEL İN ÇALIŞITIĞININ % 5 YÜZDE BEŞİ ÇALIŞSAYDINIZ BU İŞ ÇOKTAN BİTMİŞTİ.
    ***UYUYORSUNUZ,UYUYYORSUNUZ.

    ***ALLAHININ SEVEN SÖYLESİN, AŞAĞIDAKİ DİLEKÇEYİ ,ANAYASAL HAKLARININ KULLANARAK KAÇ KİŞİ E MAİL,MEKTUP,FAX GÖNDERDİ??
    **AĞLANMAYA GELDİMİ DÖRT NALA KOŞUYORSUNUZ

    ***AĞLANMAKLA OLMAZ,BURAYA YSAAZDIKLARINIZI YETKİLİLEREDE GÖNDERİN.DİYE DÜŞÜNÜNLÜYOR

  40. zafer özer
    29 Şubat 2012, 12:40

    inşallah dediğiniz gibi olur bizlerde dört gözle bekliyoruz

  41. yasatakılan
    29 Şubat 2012, 15:08

    yaşa takılanaların dikkatine önemli yeni haber,,

    **yaşa takılan prim boşluklarıyla ilgili mhp kahramanmaraş milletvekili emekli yasa tasarısının meclis başkanlığına sundu,

  42. yasatakılan
    05 Mart 2012, 09:53

    EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR MÜJDELİ HABERLER,

    ***KIZGIN ADAM VE ALİ TEZEL BU İŞİN ,% 90 LIK BÖLÜMÜNÜN BAŞARDILAR.!!!

    **1.) ANKARADAKİ HABERLERE GÖRE, SN:BAŞBAKAN , ÖZEL KALEME TALİMAT VERMİŞ, EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARIN İÇİN HUMMALI ÇALIŞMA BAŞLATMIŞ, AK PARTİLİ MİLLETVEKİLLERİDE BU İŞİN OLMASININ İSTİYORLARMIŞ.

    2.) CHP MİLLETVEKİLLLERİ CHP 2 YENİ YASA TASARISI VERDİ, 135 CHP MİLLETVEKİLİ TBMM GENEL KURULDA YASANIN ÇIKMASI YÖNÜNDE OY KULLANACAKLARINA DAİR KARAR ALMIŞLAR,

    3.)MHP PARTİSİ SON OLARAK YİNE YAŞA TAKILANLAR İÇİN YASA TASARISI VERDİ.,
    52 MHP MİLLETVEKİLİ YAŞA TAKILANLARIN EMEKLİLİK YASASI MECLİS GENEL KURURLUNA GELDİĞİNDE EVET OYU KULLANACAKLARINA DAİR KARAR ALMIŞLAR,

    ***ÇOOK UMUTLU OLUNMALI,

    **BU 2012 YILIN İÇİNDE YAŞA TAKILANLAR EWMEKLLİLİK YASASI ÇIKACAK.

    **AMA ÇABUK BİR AN ÖNCE ÇIKARILMALI,

    ***DİYE DÜŞÜNÜNLÜYOR.

  43. yasatakılan
    07 Mart 2012, 09:40

    egemenlik kayıtsız şartsız milletindir.
    ATATÜRK.

    yaşa TAKILAN MAĞDURLAR,

    **KIZGIN ADAMIN VE ALİ TEZELİN ÇALIŞMALRI MEYVELERİ VERDİ.
    ***2012 BU YIL BU YASA ÇIKACAK.

    ****lütfen kuruntuları bırakalım.
    ***yaşa takılanların % 90 yakın bilgisayar kullanması bilmiyor,
    **yaşa takılan % 90 kızgın adamın ali tezelin çaılşmalarından haberi yok.

    ***SONUÇ:

    ***BAŞTA CUMHURBAŞKANI APDULLAH GÜLE GÜVENİN ÇÜNKÜ SİZ ONA OY VERDİNİZ!!!O MAKAMA SİZLERİN OYLARI SAYESİNDE GELDİ.

    2.) AK PARTİYE BAŞBAKAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN A GÜVENİN , ÇÜNKÜ SİZ OY VERDİNİZ % 51 ORANINDA, O MAKAMA SİZLERİN OYLARI SAYESİNDE GELDİ.

    3.)CHP PARTİSİNE YE KEMAL KILIÇDAROĞLUNA GÜVENİN ÇÜNKÜ SİZLER OY VERDİNİZ,O MAKAMA SİZ GETİRDİNİZ.
    4.) MHP PARTİSİNE DEVLET BAHÇELİYE GÜVENİN ÇÜNKÜ OY VERİP ONLARI O MAKA SİZLER GETİRDİNİZ.
    5.) TBMM MECLİSİNDEKİ 550 MİLLETVEKİLİNE GÜVENİN ÇÜNKÜ ONLARA SİZ OY VERDİNİZ SİZLERİN OYLARIYLA ŞU AN 20.000 BİN YTL KADAR MAAŞ ALIYOR.
    **HİÇ BİR GÖRÜŞ,FİKİR AYIRIMI YAPMADAN GENEL OLARAK TOPLUMUN HER KESİMİNDEN HERKES 550 MİLLETVEKİLİNE OY VERMEDİMİ VERDİ.
    **BUGUNKU MECLKİ S TABLOSU OLUŞMADIMI OLUŞTU,

    ***NETİCEDE SİZLER DSP,DYP,ANAP,BİR ZAMANLAR OY VERDİNİZX MECLİSDEYDİ, OY VERMEDİNİZ MECLİS DIŞI KALDILAR.
    **BUNLARI NİYE ANLATILYIOYR , 72 .000.000 MİLYON, TBMM MECLİSİNDEKİ 550 MİLLEVEKİLİNİN SEÇEN O MAKAMI VERENDİR.

    ***OYLARINIZI BU SEÇİMDE SİZİN HAKLARINIZI KİM SAVUNURSA ONA VERİRSİNİZ OLUR BİTER,

    **HİÇ AĞLANMAYIN.

    **SİZ GÜVENİN BU YASA ÇIKACAK.
    **İNANININ
    **YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR ÖNCE İNANMAK!!!İNANMAK!!!!İNANAMAK
    **ALAHA DUA EDİN,
    **ÇALIŞIN ÇABALAYIN
    **BU YASA ÇIKACAK BU İŞİN GERİ DÖNÜŞÜ YOK
    **AMA ÇABUK ÇIKMASI İÇİN E MAİL,MEKTUP,TELEFON TRAFİĞİNE DEVAM EDİN DİYE DÜŞÜNLÜYOR.

  44. mustafa özdemir
    19 Nisan 2012, 15:27

    Sayın Ali Bey;
    Ben iki dönemdir ak partiye oy verdim tüm sülalamle bereber fakat bu yasa çıkmasın artık ak partiye oy yok

  45. yaşa takılanlarr
    19 Nisan 2012, 20:54

    pirim günü ve 20 ylı dolduranları etkillemezz heralde bu borçlanma işi lütfen biri açıklasınn ..adı üstünde yaşa takılannlar

  46. mustafa özdemir
    20 Nisan 2012, 17:32

    Arkadaşlar çok büyük bir organizasyon yapıp tekrar sesimizi siyasilere duyurmak için neler yapabiliriz bizler erken emeklilik falan istemiyoruz hakkımızı istiyoruz.

  47. HACI EKER
    23 Nisan 2012, 11:20

    BENDE YAŞA TAKILANLARDANIM 1987 DE SİGORTAM BAŞLADI 2012 DE 25 YILIM DOLUYOR FAKAT 1999 DA ÇIKAN YASADAN DOLAYI 8 YIL ETKİLENDİM TOPLADIĞIMIZDA TOPLAM 33 YIL BEKLEME GEREKİYOR FAKAT AYNI TARİHTE SİGORTASI BAŞLAMIŞ OLAN BAŞKA BİR ŞAHIS SİGRTASI GEÇ BAŞLAMASINDAN DOLAYI 25 YILDA EMEKLİ OLUYOR BİZİM SUÇUMUZ SİGARTAMIZIN ERKEN BAŞLAMASIMI SUÇ OLDU BU HAKSIZLIK DEĞİLMİ SİZDEN YARDIM BEKLİYORUZ ALLAHA EMANET OLUN ŞİMDİDEN ALLAH RAZI OLSUN

  48. nafiye ercetin
    25 Nisan 2012, 16:44

    bu yasa muhakkak çıkarılmalı başbakanımıza güvenelim

  49. mustafa tekin
    25 Nisan 2012, 19:19

    akp yi mail yağmuruna tutalım bu sorunu onlar isterse hemen cozerler yılgınlık yok devam hakkımızı alana kadar bizim sonuna kadar hakkımız hakkımızı yedirmeyelim benden az calışmış olanlar yıllardır emeklı maası alkıyor haksızlık değilmi

  50. n guven
    26 Nisan 2012, 10:33

    ali bey sizde aynı şeyleri ısıtıp ısıtıp önümüze sürmeyin somut birşey varsa yazın yoksa laf olsun diye aynı şeyleri yazmayın binlerce defa okudum bu yazıyı

  51. mehmet gökkaya
    06 Mayıs 2012, 19:47

    bende mağdurum 1984 girişliyim bende emekliliği bekliyom ali bey ne gerekiyorsa yapalım !!!

  52. murat taş
    12 Mayıs 2012, 16:21

    Arkadaşlar kendinizi hiiiç yormayın bende yaş mağduruyum sigorta ve hizmet sürem dolmuş bekliyorum hiç kimseyede ağız eğmenin anlamı yok sandıklar önünüze gelince karar verin saygılarımla.

  53. nurol demirtaş
    18 Mayıs 2012, 15:04

    sayın ali bey ben 1983 çırak olarak başlangışım var am a 1986 olarak görünüyor 1969 doğumluyum sorarım size benim günahım erken sigortalı olmammı ve 2 ay önce işyeri çıkış verdi 9sene çalıştığımız iş yeri ve 5kuruş vermeden paramız yok diyerek işkura baş vurduk işsizlik ödeneği için 43 yaşında kimse işe almıyorlar biz ne yapalım bizdemi uludereyemi gidelim orda ölürsek geride kalanlara devlet iyi para veriyor benim ne adalete nede millet vekillerine güvenim kalmadı seçim zamanında asla benden oy çıkmaz avrupa bizi almasın çünkü biz hak etmiyoruz bizde insanlar eş değerde değil birde müslüman toplumuz türkiyede saltanat içinde yaşayan halkını düşünmeyen kişiler savaş çıkınca acaba onlarmı önden giderler hayır yine bizim gibi ezilen halk gider allah yardımcımız olsun

  54. halil özdemir
    21 Mayıs 2012, 14:25

    ali bey ben 12,02,1966 d.lym 1984 ssk girişim var 177 gün daha sonra 1986 ve 87 askerlik borçlandım 1991 yılından bu yana memurum dah bana 5 yılın var diyorlar nasıl lur

  55. ercan kabtan
    23 Mayıs 2012, 11:25

    kendilerine olunca yasa bir gecede geçiyor zam olsun emeklilik olsun ama iş millete gelince cimriliği tutuyo vekillerimizin hepsi değil ama büyük bir bölümü ama olsun gün gelir devran döner bu millette bunun cevabını bir şelilde verir saygılar

  56. dursun ali kaçak fatsa
    26 Mayıs 2012, 19:44

    bende 1967 doumluyum işe giriş tarihim 01-05-1987 bende 25 yılı dolmuöş emekliyi bekleyen bir vatandaşım ama ben işe başladıımda bu türkiye cumhuriyeti hükümeti sen pirimlerini müntazam öde 25 yıl emeklisin dedi ve bizlere verilmiş haklarımızı elimizden yine bu türkiye cumhuriyeti hükümeti aldı ama ana yasamızda verilen hak geri alınmaz ibaresini yazmışlar demekki bu yazı hiçe sayılıyor bunuda bir türk vatandaşı olarak kınıyorum ve bu haklarımızın yeniden biz madur vatandaşlarına verilmesini arz ediyorum bu sözlerimi de sizin gibi duyarlı sorumlularımıza yazarak sesimizi onlara duyurmanızı istiyoruz saygılarımla

  57. ergün tunca
    01 Haziran 2012, 19:58

    1986 dan ssk lıyım 8400 günüm var normalde 1 yıldır emekli maaşı alıyor olacaktım.4 yıl daha bekleyeceğim. iş bulamıyorum.

  58. Mustafa Kemal Canbekli
    09 Haziran 2012, 21:55

    SAYIN ALİ BEY 11-10-1964 DOĞUMLUYUM SSK İŞE BAŞLAMA TARİHİM 1-2-1985 SSK HİZMETİM 170 GÜN 1986 DA ASKERDEN GELDİM 1-10-1987 DEN BELLİDE BAĞKURLUYUM.
    NE ZAMAN EMEKLİ OLURUM ???

  59. İŞSİZ MAAŞSIZ EMEKLİ
    11 Haziran 2012, 08:10

    Duyan duymayana haber versin AKP emeklilikte yaşa takılanlara hiç bir çözüm getirmezz. Faruk çelik kendisi diyor bana bu konuda gelmeyinn.Sağlıkta dahi çözüm getirmedilerr.Srçmlerde ister başbakanlıkseçimi ister beledye seçimleri olsunn.akp ye sakın oy vermeyelimm ben kendim vermemm

  60. LUTFİYE YILDIRIM
    22 Haziran 2012, 10:07

    İŞE GİRİŞ 01.02.1990 LÜTFİYE BENDE YAŞA TAKILANLARDANIM 15.01.2010 AYRILDIĞIM TARİH 23.03.1969 DOĞUMLUYUM 7600 İŞ GÜNÜM VAR FAKAT YAŞTAN DOLAYI MAAŞ ALAMIYORUM İŞ BAŞVURUSUNDA BULUNDUĞUMDA SEN YAŞLISIN NEDEN EMEKLİYE AYRILDIN DİYORLAR BANA HELEKİ ANTALYA GİBİ YERDE YAŞIYORSAN İNSANLAR ÖZELLİKLE İŞ VERENLER YAŞI KÜÇÜK KENDİ İSTEDİĞİ GİBİ KULLANABİLECEĞİ ELEMAN ARAYIŞINDALAR YANLIŞ ANLAMAYIN BEN MUHASEBE VE BİLGİSAYAR KONUSUNDA ÇOK İYİYİM AMA YOK KARDEŞİM DÜNYANIN ÇİVİSİ ÇIKMIŞ BİRDE BAŞBAKANIMIZ 3 ÇOCUK İSTİYOR BEN 4 YILLIK EVLİYİM EŞİM ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİSİ 400 TL KİRA VERİYORUZ SORUYORUM KENDİ KARNIMIZI DOYURAMAZKEN ÇOCUĞA NEYİLE BAKACAM ONU DÜŞÜNÜYORUM BEN DEVLET BABADAB HAKKIMIZ OLANI GERİ VERİLMESİNİ İSTİYORUM BİZLERDE BU MEMLEKETE 21 YIL HİZMET VERMİŞ KİŞİLERİZ BİZİMDE SORUNUMUZA BİR DEFA OLSUN EL ATILSA BİR YILDIR BİR CÖZÜME KAVUŞURDU ŞUNUDA SÖYLEMEDEN GEÇEMEYECEĞİ ARTIK BEN YORULDUM BİR BAYAN OLARAK BU YÜKÜ DAHA FAZLA TAŞIMAKTA İSTEMİYORUM ÇOK ZOR DURUMDAYIZ EVİME NERDEYSE İCRA GELECEK BİRDE GARİBAN AİLENİN KIZIYSAN YANDIN O ZAMAN KOCADA YOK SENDE YOK … BARİ EŞİM RAHAT ETSİN MAAŞIM ONA BAĞLANABİLİYOR BARİ BİR ÇOCUK VEREMEDİM BENDE ANNE OLAMADIM O RAHAT ETSİN BU SÖZLERİMİDE BAŞBAKAN VE BAKAN FARUK BEY İYİ OKUSUNLAR TV LERDE DEMEÇ VERMEK HAYATI YAŞAMAKTAN DAHA KOLAYDIR BU ÜLKEDE SADECE KENDİLERİNİ DÜŞÜNMEKTEN VAZ GEÇSİNLER MECLİSTEKİLER BİRAZDA ETRAFA BAKSINLAR BİZİM GİBİ BEKLEYENLER MAAŞ ALMAYANLARA BİR DEFA HAKKIMIZI VERSİNLER ÇALIŞAN ZATEN ALIŞIYOR PTT DELERDE 57 YAŞINDA KADIN HALA ÇALIŞIYOR ÇÜNKÜ GÖZÜNÜ PARA BÜRÜMÜŞ HİÇBİR İHTİYACIDA YOK AMA BENİM MAAŞIMA İHTİYACIM VAR LÜTFEN YORULDUM ARTIK BİZLERİDE DÜŞÜNÜN HOŞCAKALIN !

  61. NECDET GÜVEN
    22 Haziran 2012, 13:33

    sayınali bey 27.10.1957 d0ğumluyum.işe giriş tarihi 1976.2 2994 gümüm var.askerlik borçlanması yapmadın.ssk bana 55 yaş 3600 gün var dedi fakat tarih vermedi.4 ay önce müracat edip yaşı sorduğumda 55 bitince56 girdiğinde3600 günle dedi 1ayönce müraca edince 54 bitince 55 girince 1ay çalışarak 3600 günle olursun dedi.acaba hangisi doğru.

  62. durmuş
    27 Temmuz 2012, 09:16

    1999 yılı öncesi çalışanlanların haklarını geri iade edelim lütfen sayın çalışma bakanım duy sesimizi.ön tarafı boşaltınki geridekilere de iş imkanı açılsın sen anadolu insanısın anla halimizden sayın bakanım.

  63. turgay
    10 Ağustos 2012, 22:19

    işallah birdaha sandıkta görüşürüz oturdugunuzyerde konuşmak kolay oluyor saatin beşinde yolara koyulunda göriyim sizi iki gün mejliste mesai yaptınız çok zor geldi biz ömürboyu mesai yapıyoruz yorgun adam turgay

  64. yorgun adam turgay
    10 Ağustos 2012, 22:32

    bakan çelik diyorki böyle birşey olamaz bizler sustukça işte böyle darbeler yiyoruz avrupa standartlarından bahsediyorlar avrupadaki sosyel imkanları bize sunun bizde hiç emekli olmayalım devletim bana sahip çıkacakki bende devletime sahip çıkayım lütfen bizi ciddiye alın çalayan bi akarsa birdaha durmaz 1999 çıkan kanun sonrasını kaplar öncesini degil

  65. yorgun adam turgay
    10 Ağustos 2012, 22:45

    bi avrupa sıtandarları tutturdunuz gidiyorsunuz zaten yıllardır buhayelle yatıyoruz kalkıyoruz birazda hz ömer adaletine bakın halkının hiçbirzaman hakkını yememiştir bizler artık bıktık askeri ücretle nereye kadar dayanırız bilmiyorum ben 44 yaşındayım milletin agız kokusunu çekmekten bıktım yeter yoruldum artık tok açın tabiki halinden anlamaz

  66. erol
    17 Ağustos 2012, 22:34

    yerer artık calış nerayakadar bunun sonu erken emeklilik istiyorum yaş sınırını kaksın bizde rahat edelim bizde rahat edelim emeklimi rahat ermek istiyorum ömrumü gerikalanı rahat ermekistiyorum

  67. y.a, turgay
    18 Ağustos 2012, 00:35

    gerçek dot kara günde belli olurlafı acaba doğrumudur arkadaş suriyedeki göçmenler hayatından çokmemnun nasaıl olsa bedavadan vadandaşın parasıyla yatıp kalkıyolar bide başımıza arakan çıktı onadakabul elhamdürüllah hepimiz müslümanız tbiki elimizden geldiğince yardım edicez şimdi içimizdeki meseleye gelelim herkeze yardım eden büyüklerimiz inşallah bizede yardım edecegine inanıyorum bu insanların nasıl yardıma ihtiyacı varsa bizim zor şartlarda geçinen müslümanlarında artık emekli olmaya ihtiyacı var ben kendimi nasıl sınırdışı edilmiş hakları elinden alınmış suriyelilere benzetiyorum yorgun adam turgay

  68. y.a, turgay
    18 Ağustos 2012, 00:51

    alibeye burdan sesleniyorum bizim bu yorumlarımız hani kendi çalıp kendi söyleyen sanatçılara benzemesin buyorumların gideceyi yerleri siz daha iyi bilirsiniz yoksa boşuna yorum yapmıyalım yogun adam turgay

  69. y.a, turgay
    19 Ağustos 2012, 23:26

    bizleri ülkemizden soğuttunuz ya arkadaş ülkemizde güzel şeylerde oluyor ama vadandaşın cebine giren birşey yok hep cebinden çıkan şeyler var aynı hakkımız olan emeklilik gibi ateşe barutla gitmeyin yorgun adam turgay

  70. y.a, turgay
    20 Ağustos 2012, 21:48

    yaşatakılanlar hakımız olan emeklilik içinsonuna kadar mücadele edelim ölmek var dönmek yok gerekirse hukikiyoldan hakkımızı arayalım yogun adam turgay

  71. ıss
    25 Ağustos 2012, 21:15

    yorgun adam turgaya katılıyorum ve desteklıyorum tebrık edıyorum acık yureklılıgı ıcın arkadasalr hakkımızı arıyalım burdan yada baska bı yerden alı tezel beyede guvenıyorum emeklılık yasası bır an once cıksın

  72. y.a, turgay
    26 Ağustos 2012, 20:25

    yaz yaz nereye kadar artık hak aramazamanı geldi eskiden bir hikaye vardı birde hikayenin kahramanı adı polyana hayatta herşeyden bir mutluluk çıkarırdı artık polyana bile bu hayattan mutluluk çıkaracak birşey bulamıyor yeterki romanı yazan abiler mutlu olsun son.

  73. y.a.turgay
    26 Ağustos 2012, 20:40

    bu ülkede nekadar çok oturduğu yerden para alan varki özel sektörden bahsetmiyorum arkadaş adam gelmiş atmış yaşına hala çalışıcam diye uraşıyor nasılolsa bi emek sarfetmiyor bu insanlar tabiki emekli olmak istemez ya arkadaş bizler hakkımızı istiyoruz sadaka değil heryere büççe var bitek bizemi yok yogun adam turgay

  74. y.a, turgay
    29 Ağustos 2012, 18:29

    inanın akşam yatarken sabah kalktıgım zaman allaha dua ediyorum allahım insanlara sabır ve yaşama sevinci ver banada ümit ettigim emekliligi çünkü hayattan herkezin bir beklentisi var ben hak ettigim emekliligi alamıyorum birileri çıkacak biz hastanelerin kalitesini arttırdık insanların ömrü uzadı diyecek neyin kalitesini arttırırsa artırsın olan tek şey insanların umutsuzlugunu arttırmak ben hakkımı helal etmiyorum yorgun adam turgay

  75. orhan akyol
    08 Eylül 2012, 10:13

    yerel seçimler yaklaşıyor 2013 ekim bir siyasi partiyi arkamıza alalım.. üç dönem bende akpye oy verdim. bende yaş mağduru emekli astsubayım. bunlara günlerini gösterelim. geçmişe yönelik kanun çıkmaz koskoca bir ordu olduk ses getirebiliriz mahkeme yolları, birem mesaj, faks çekin. artık valla midem bunaldı. bir de dalga geçiyorlar 53 e yükseltelim diye

  76. MKE İŞCİSİ
    21 Eylül 2012, 05:47

    30 yıllık kamu işcisiyim.Ortaokuldan sonra 2 yıl çırak okulu ve işcilik 17 yaşından 47 yaşına kadar, bende yaşa takılanlardanım.

    5 yıl uzattılar.Benim işyerim ağır işyeri iken itibari hizmetten memurlar yararlandı.İşcilerin ağır işciliği kaldırıldı. Ağır işciliğimde sayılırsa 40 yıllık işciyim. Kamu işcisiyim.Sabah 6 akşam 6 12saat iş için zaman ayırıyoruz.Ve otuz yıldır yoksulluk sınırının altında çalıştım. Emsalimiz kurumlar 2 katım maaş alıyor.

    Sağlığımız bozuldu psikolojimiz bozuldu çoluğumuzun çocuğumuzun psikolojisi bozuldu.Emeklilik yaşı bekliyorum 1,5 sene var.Şu son dört beş senedir çektiğim ekonomik sıkıntıyı 26 sene çekmemiştim. yüzde üç zam veriyor 7. ayda zamlı maaş 6. ayın maaşından da ha düşük.ya yüzde 27 vergi olurmu hiçmi imanınız yok.neyse yaz yaz bitmez.en son şunu söylüyorum beni otuz yıldır yoksulluk sınırının altında çalıştıranlar

  77. YAŞ TAK
    17 Ekim 2012, 10:59

    1.) 7 EKİM 2012 TARİHİNDE ANKARA KIZILAYDA 150 KİŞİYLE BAŞLAYAN BASIN AÇIKLAMASI ANAYASAL HAK KULLANILMI HAK ARAMA KAMPANYASI,

    2.) 11 KASIM 2012 TARİHİNDE İSTANBUL TAKSİM MEYDANINA YAPILMASI İSTENİLEN BÜYÜK BİR BASIN AÇIKLAMASYLA DEVAM EDECEK
    **İSTANBULDA 11 KSAIM 2012 TAKSİM BASIN AÇIKLAMASI İÇİN VALİLİKTEN İZİN ALACAK,BU KAMPANYAYI DÜZENLEMEYE YARDIMCI OLACAK ARKADAŞLAR VARMI???

  78. yogun adam turgay
    17 Ekim 2012, 20:28

    arkadaş eger kabus görmek istemiyorsan oyunu akpartiye vermede kime verirsen ver bakan çelik zaten akp nin sonunu hazırlıyor benim canımı sizmi verdiniz milletle dalga geçer gibi pardon bu milletlede hakikatten dalga geçilir ya kardeşim kimsedende tepki yok ben şurda dört sene nasıl gelicek diye düşünüyorum birilerinin keyfi olucak diye bi dört sene daha bekliycem bu kanun üzerinde çalışma yapanlar kendi emekliliklerini uzatırlarsa karadelik olur beyaz delik zaten vatandaş cebinde delik göre göre alıştı

  79. ergin yılmaz
    28 Ekim 2012, 14:58

    sn. ali tezel ben 07 08 1985 girişli bir calışanım doğum tarihim 29081967 şu anda 4800 pirim günüm mevcut cıkacak olan yasada banada yasa vuruyormu cevplarsanız sevinirim

  80. aysun ...
    31 Ekim 2012, 12:24

    bende yaş bekliyorum birleselim birik olalaım hakkımızı geri alalım

  81. yorgun anne
    17 Aralık 2012, 17:04

    Bende yaşa takılıp emekli olamayanlardanım. Artık benim de AKP ye verecek oyum kalmadı. Akp benle birlikte nerdeyse 100 oy kaybedecek. Mecliste milletvekilleri 2 yılda süper emekli olup neredeyse bir emeklinin 10 katı maaş alıyor ve devlete yük olmuyor ama biz devlete yük oluyoruz. Adalet partisi bu mu sizin adaletiniz. Karnınız tok keyfiniz yerinde ama bu dünyanın öteki dünyası da var . Mazlum haklarımızı kul haklarımız size helal etmiyoruz. Bizi emekli etmeyip te mecliste süper emekli yaptığınız milletvekillerinin burnundan kul haklarımız fitil fitil gelir inşallah.

  82. fatma peker
    25 Aralık 2012, 18:44

    unkapani SGK da yapilan haksizliklara kim dur diyecek.nereden yardim alabiliriz lütfen bildirin.