SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 
emeklilikuzman@gmail.com

Ali Tezel emeklilikte yaşa takılanlar için verilen yasa teklifi hakkında ne düşünüyor?

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için tıklayın
gaxxi, 05 Kasım 2011, 43 comments
Categories: Ali TEZEL
Tags: , , ,

Ah be CHP yine geç kaldın

Seçimden önceydi ve gerek emeklilerin intibakı ve gerekse de emeklilikte yaşa takılanların sayısal olarak çoğunluğunu gözeterek, bu kesimlerin taleplerine karşılık verilmesini ve seçim beyannamesi ile mitinglerde bu kesim için yapılacakların açıklanmasını istedim. Birileri karşı çıktı dediler ki iktidara gelirsek yapamayacağımız şeyleri vaat etmeyelim”¦ Şimdi ise seçim bitti vaat edilmeyenleri Kanun teklifi olarak TBMM’ye verdiler”¦ Çok geç kaldılar”¦

***Seçimden önce vaat edilseydi ya

Seçimden önceydi seçmenlerden hangi kesimlerin hangi değişiklikleri istedikleri ve taleplerini içeren kalın sayfalı bir rapor hazırladım. CHP’nin üst yönetimine gönderdim bunlar arasında “EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR” ki sayıları 5 milyondan fazladır ve “İNTİBAK” bekleyen emeklilerin sorunlarının çözüm yerinin CHP olduğunu ve seçimi kazanır ve iktidara gelirsek hem 1999 öncesi işe girenler için emeklilik hakkı verileceğinin hem de emeklilere intibak hakkı verileceğinin vaat edilmesinin en az 10 milyon oy getireceğini de özellikle belirttim.

Bu raporumda bu önerilerime üst yönetimden birileri karşı çıktı ve dedi ki, “iktidara gelirsek yapamayacağımız şeyleri vaat olarak vermek bize yakışmaz, vatandaşa karşı dürüst olalım”. Yapabileceklerimizi vaat edelim dediler. Doğrudur yanlıştır tartışılır ama hiçbir şey yapılamaz değildir sadece siyasi tercihtir. Yani bütçedeki paraları emekliye ve emekli olacaklara mı verelim ile sermayedarlara mı verelim kararıdır. Bu sebeple isteyen iktidar istediği zaman bu yasaları çıkarabilir.

***Seçim geçti aklı başlarına geldi

Seçim bitti şimdi CHP, “EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR” için iki ayrı yasa teklifi hazırladı. Birincisi, hem prim ödeme gün sayısı hem de sigortalılık süresini doldurmuş ama son şart olan yaş şartını yerine getiremeyenlere bir kerelik emeklilik hakkı tanımak yani YAŞ şartını ortadan kaldırmak.

İkinci yasa teklifi ise kamuoyunda borçlanma olarak bilinen olay; emeklilik için sigortalılık süresini tamamlamış ama prim ödeme gün sayısı eksik olanlara da (askerlik veya yurtdışı sürelerinin borçlanılması gibi) boşta geçen sürelerden dilediği kadar gün sayısının borçlanılıp ödenmesi ve emeklilik hakkının verilmesini öngörüyor.

Bu yasa TBMM’den geçerse de mevcut 9,5 milyon emeklimize en az 4,5 milyon emekli daha dahil olur. Bu 4,5 milyon kişinin arasında halen SGK’ya prim ödeyenlerden de en az 2 milyonun olacağını da öngörürsek SGK’ya prim ödeyenlerde 15 milyondan 13 milyona düşer. Yani, 14 emekliye karşın, 13 milyon prim ödeyen şeklini alırız.

Ali TEZEL- Gazete Habertürk
Ali Tezel emeklilikte yaşa takılanlar için verilen yasa teklifi hakkında ne düşünüyor?
Ali Tezel emeklilikte yaşa takılanlar için verilen yasa teklifi hakkında ne düşünüyor?

Comments

43 Responses, Leave a Reply
  1. adem büyük arslan
    06 Kasım 2011, 02:56

    slm benim %80 iş göremez raporum var 2000işgünüm var bunun üzerine emeklilik başvurusu yaptım 07.28:2011 tarihinde başvurdum henüz sonuç alamadım nedendir

  2. ngüven
    06 Kasım 2011, 18:02

    valla hiç iyi şeyler düşünmüyoruz

  3. Ersin Öztürk
    07 Kasım 2011, 09:09

    Çalışma saatleri birçok ülkeye nazaran fazla olan ülkemizde c.tesi pazaar dahil çalışılıp yeni haftaya vardiya değişip 3-4 saat dinlenme ile bir sonraki haftaya başlama.kanuni çalışma süresi üzerinde zorla çalıştırıp imza alma tehdit gibi durumlar Türkiyemizde var. İşçinindeğeri olmayan bir memlekette yıpranma tahmin edilenden fazla olmakta. Bunun yanında bu yasayı bekleyenlerin bir çoğu 11 yaşından sonra sağda solda siğortasız çalışan yıpranmış çalışma takadı kalmamışki bu yasayı gözlemekte .takdir edersinizki güzel bir işletmede çalışıpta işine emekliliği tercih etmek sadece yıpranmış insanların tercihi olacaktır.Onlar bu saygıyı çoktan haketti. Sadece sizlerin bunu görüp bu yasayı çıkarmanızı bekiyorlar.

  4. tulin ozden
    07 Kasım 2011, 12:54

    Ali bey,agziniza saglik oyle mantikli ve real dusunler bunlar..ah chp ahhhhh..diyorum..cok oy kaybetti..yasa takilanlara emeklilik vaat etseydi..milyonlarin oyunu alirdi..cunku yasa 1999'da cikti..orn.ben 1989 yilinda memur kadrosunda ise basladim..kadinlarda 20 yil olarak ve buna odaklanarak 21 yil saglik sektorunde hizmet verdim..ailevi neden icerikli istifa ettim..oysa emekli olma hakkim vardi ve bu hak elimizden alindi..adaletsizce,acimasizca..2009 eylul den beri..maas yok,saglik guvencesi yok..bugune kadar cok zor gunler yasadim ve yasiyorum..yeniden is ariyorum,yasim 42 oldugu icin is vermiyorlar..benim gibi binlerce insan var bu ulkede..insallah,akp inatcilik yapmaz da chp nin yasa teklifini kabul eder..halk getirdi akp yi..ki..halkin sesine kulak versin ama akp kulak tikiyor milyonlarin sesine..saygilar ali bey..

  5. esin şut
    07 Kasım 2011, 17:09

    slm biz zıraat bankasından emekli olmak için kredi çektik aylıktan kesilecekti am karşımıza borç çıkartılar bu borcu ödemezseniz emeklliğniz iptal dediler lütfen ilğililere duyurun bu parayı ödeyemediğimiz için mağdur olduk

  6. nesrin gençer
    08 Kasım 2011, 20:30

    ali tezel bey daha düne kadar bu yasanın çıkmasını çok ister gibi gözüküyordu. Ne oldu da birden fikirleri değişti. bence seçimden önce bu yasanın çıkmasını istemesi tamamen kendi menfaati içindi. kendisi chp nin hatırı sayılır koltuklarından yer alamadı herhalde, şimdi hem bu yasa için hemde chp ye muhalefet yapıyor. ama inşallah hükümetimiz biz mağdurları bu sefer görecek ve bu yasaya onay verecek. ali tezel bey de mahçup olacak.

  7. FEYZULLAH SALLANDI
    09 Kasım 2011, 05:19

    BU YASA GEÇTİĞİ TAKTİRDE, EMEKLİ OLANLARIN YERİNE İŞE GİRECEK OLAN YENİ BİREYLER VE YENİ 14 E KARŞILIK 13 ARTILARI NEDEN DÜŞÜNÜLMÜYOR.AYRICA SAĞLANACAK YENİ İSTİHDAM VE İŞSİZLİK ÇÖZÜMLERİ NEREDE !!!!

  8. salih
    10 Kasım 2011, 19:10

    ali bey,
    benim sigorta başlangıcım,1983 ve 1966 doğumluyum,biz yaşa takılanların iktidara sesimizi duyurmamız için hangi kanallara mail atmamız gerekiyor,lütfen bu konuda bize yardımcı olun, ve bizlerde kendi sorunumuzu iktidar partisine iletelim.
    saygılar

  9. ısmaıl boduroglu
    10 Kasım 2011, 22:36

    ALI BEY 3. GUNLUK RAPOR KESILIRMı

  10. mehmet an
    13 Kasım 2011, 02:40

    kardeşim benim bildigim bu akp be cinslik yapar cıkarmaz bu teklifi 3 defa iktidara geldiler hala cıkaracaklar bizim hakkımızı saga sola dagıtıyorlar zor bu akp pe cıkarmaz işci köle köle gibi calışsın der bak görün

  11. faik yol
    13 Kasım 2011, 02:49

    2 sene fabrikalarda işci gibi calıştık kamudsa staj yaptık o aigortayı saymıyorlarmış yazıklar olsun bu devlete yazıklar olsun neymiş emeklilik primi yatırılmamış eee avukatların stajını niye kabul ettin devlet kadınların dogumunu niye kabull ettin hükümet bagkurlunun niye geriye dönük borclandırıp emekli ettirdin hükümet niye bizim sigortamızı başlangıc saydırmıyorsun bu haksızlık diilmi avukatlar avrupalımı onları nıye borclandırıyorsun geriye dönüp meslek liselerine niye hak tanımıyorasun yazıklar olsun yazıklar

  12. kadir akbaş
    13 Kasım 2011, 19:57

    nice benim diyemler.hak etmişlerin haklarını yiyenler.hepsi toprak oldu.unutmayın bizlerde toprak olup hesap vereceksek. hak edenin hakkını verin.yarın mahşer günü iki elim iki yakanızda olacak.hakkımı gasp eden idarecilere asla hakkımı helal etmeyeceyim.allah.adaleti. iyilik yapmayı emreder.inananlara duyrulur.

  13. Reşat özer
    16 Kasım 2011, 13:42

    21 01 169 doğumluyum ise giris tarihim 02 02 1992 prim gün sayım 6995 nezaman emekli olurum tesekkürler Ali tezel bey

  14. tulin ozden
    19 Kasım 2011, 15:15

    erken emeklilik bekleyenler %78 anket sonuclari..akp nin haberi var mi?

  15. fatma uçan
    21 Kasım 2011, 13:04

    1970 doğumluyum. 41 yaşındayım ben de madurlardan biriyim.
    fabrikamız kapatdı. işsiz kaldım kimse yaşdan dolayı bize iş vermiyor.
    lütfen biraz halkın sesine kulak verin. oysa 42 yaşında emekli olacaktım. ne yapacağımı şaşırdım kaldım.

  16. kazım öztürk
    21 Kasım 2011, 21:50

    bende 1970 dogumluyum şu anda 8650 gün prim ödemişligim var.14.06.1985 işe giriş.işyerimiz kapandı ama yaşımız 41 oldugu için iş bulamıyoruz ben hem 5000 hemde 3600 pirim ödemişim yani iki emekli kadar ama bana tam 9 yıl vurdu kızım üniversiteye oglum liseye gidiyor masrafları karşılayamıyorum yazık günah degilmi bize insanca yaşamak istiyoruz

  17. Mustafa gul
    21 Kasım 2011, 23:07

    HAKKIMIZ OLANI ISTIYORUZ ADALETİ SAGLAMAKTA AKP YE DUSER SISTEMDE SORUN VARSA SUCLUSU BİZ DEGILIZ

  18. Ayhan SARIHAN
    23 Kasım 2011, 11:38

    30 07 1969 doğumluyum 30 07 1987 yılında işe başladımki prim sayımı ve 25 yılımı doldurup emekli oulrum diye işe başladım ama neyazikki 13 yıl sonra bir kanun çıkarıp yaşa taktılar ben özel sektörde çalışıyodum çıkarıldım şimdi nereye baş vurursam yaş deyip önümü kesiyorlar sermayem yokki iş yapıyım iki çocuğu okutuyorum yani bir ailem var neyapmam gerekiyor anlayamıyorum bir an önce CHP nin kanun teklifini değerlendirip beni veya benimgibi olanları lütfen kayde alsınlar ricalar ediyoruz.Buna lütfen öemverilip gündmden düşürülmesin

  19. aytuğ
    23 Kasım 2011, 22:15

    Ben 1966 doğumuluyum,sigortaya başladığımda,25 sene 5500 iş günü doldurduğumda , emekli olacağım bildirildi,fakat 1999-2002 çıkan kanun ile emekliliğime 5 sene eklendi, bu sebeten dolayı emekli olamadım, dışarıda milyonlarca genç iş bulmak için çaba sarfaderken bizlerde emekli olup bu gençlerin iş sahibi olması için çaba sarfediyoruz,bzizm hak ettiğimiz hakkımız 1 defaya mahsus geri verildiğinde ,milyonlarca genç bizlerin yerini alarak iş sahibi olduklaı gibi işsizlik oranıda oldukça düşecektir. Her derde derman olan devletimizden ,beş milyonu aşkın bizlerinde derdine derma olması ve bu konuyuda ela alması için rica da bulunuyoruz.

  20. nejla cavaç
    24 Kasım 2011, 20:22

    emekli olmak istiyorum yaş beklemekteyim

  21. ümit can demirci
    24 Kasım 2011, 20:26

    slm ben emekli olmak için yaş bekliyorum son çıkan yasaya takıldım 20 yılımı doldurdum sayın başbakanım

  22. fatih demir
    30 Kasım 2011, 12:01

    1968 dogumluyum 01.07.1985 7100 ıs gunum var . 39 40 yaslarında emeklılık vardı turkıyede. sımdı neyı beklıyoruz. 27 yıl olmus. 5 yıl daha neden calısıyım hakkımısı ıstıyorum benım olan bırseyı ıstıyorum geregının yapılmasını ıstıyorum saygılarımla fatih demir

  23. ayşe
    30 Kasım 2011, 15:58

    ben aksıne ,kul hakkını yememeye duyarlı insanlar, milletvekilleri tarafından bu yasanın çıkarılacağını kuvvetle ümit ediyorum……hayırlısı ile …İNŞALLAH!!! kuvvetle ümit ediyorum…

  24. nesrin serdar
    01 Aralık 2011, 14:42

    ben de 1990 yılında göreve başlamış bir öğretmenim ve şuan emekliliği hak ettiğim halde yaşa takıldım.Umarım bu yasa çıkarılır ve emekli olurum

  25. asya06
    06 Aralık 2011, 10:31

    herşeyden önce BAĞKUR-KAMU-SSK emeklilik sisteminin aynı şartlarda olması büyük SAÇmaLIK.NEDEN mi,bağkurlu,zaten kendi işveren,kamuda çalışanların yani memurun primini ödeme diye bir şey yok,geriye kalıyor özel sektör ssklısı.aslında devletin bütün yükünü ssk lı işçi çekiyor,omların primleri olmasa,hiç bir devlet memuru emekli maaşı alamaz.yanlışsa söyleyin.

  26. Seval Yüksel
    11 Aralık 2011, 01:27

    Selam, ben inanıyorum ki allahın izniyle bum yasa çıkacak ve bizlerde 40 yaşını doldurmuş olup yaşınız 40 ı geçti deyip bizi işe almayanlarda utanacak. İnşallah bu yasa onaydan geçerde şu işsizlik hem ortadan kalkar, hem bizler emekli olup sıkıntılarımızdan bir nebze kurtuluruz. Lütfen yetkililer sesimizi duyun artık… stajı saymadınız… yaş haddini değiştirdiniz. bu hakka reva değil… lütfen biz iş yaşamına başladığımızda emekli olacağımızı ümid ettik. çalıştık prim ödedik. hakkımız olanı istiyoruz… yasanın geçmesini tüm kalbimle dilerim…..

  27. Muammer
    11 Aralık 2011, 12:39

    VATAN İÇİN ASKERLİkTEN KAÇAN KİŞİLERE AF GİBİ BİR KANUN ÇIKIYOR 25 YILINI DOLDURMUŞ KİŞİLERİN EMEKLİ OLMASINDA NE SAKINCA VAR? BUNUN İÇİN BİR KAMUDA BİRLİK OLMADIGI İÇİN BU KONUDA MİLLET DUYARSIZ KALIYOR HAYDİ BİRLİK OLALIM..

  28. ruşan yaylacı
    12 Aralık 2011, 09:53

    bu konuda örgütlenip birlik olmayınca kati bi sunuç alamayız diye düşünüyorum

  29. MENEŞE ERDENOL
    12 Aralık 2011, 10:07

    BU NASIL ADALET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    YOK DOĞUM BORÇLANMASI YOK ASKERLİK BORÇLANMASI DEYİP EMEKLİ EDİYORLAR. 5000 GÜN 20 YILLA YAŞI DOLDU DİYE EMEKLİ EDİYORLAR.
    BENİM GÜNAHIM 18 YAŞINDA İŞE BAŞYAYIP 8000 GÜN PRİM ÖDEMEKMİ…. DAHA DA 6 YIL VAR. ADALET BUMUUUUUUUU.

  30. RAMAZAN ŞAHİN
    12 Aralık 2011, 20:19

    sayın ali tezel ,1966 dogumluyum sigorta başlangıcım 9 11 1983 su ana kadar yatan pirim gun sayısı 9400 gündür ama yasa takılan madurlardan biriyim erken emeklilikle ilgili yapılan calişmalar var ise bilgi verirsenirim şu an halan calışmaktayım ne zaman emekli olurum saygilarımla

  31. elif
    12 Aralık 2011, 20:31

    Facebook 'da emeklilikte yaşa takılanlar grubuna üye olun arkadaşlar. 26000 kişiyiz. Orda paylaşın düşüncelerinizi. saygılar

  32. ercan şirin
    12 Aralık 2011, 20:56

    polis memururyum.yıpranamayla 25 yılımı doldurdum.1970 doğumluyum.3 yıl vurdu yeni yasa bana.aynı yılda işe başladığımız 1969,1968 dahil arkadaşlara yaş vurmadı.benim günahım 1 yıl erken doğmakmı.bu haksızlık giderilmeli.

  33. hüseyin ayar
    21 Aralık 2011, 18:11

    arkadaşlar bende yaşa takilanlardanim 1964 dogumlu olup 7500 iş günü olup emekli olamiyanlardanim bu yazimi millet vekillerinin okuması ve elini vijdanına koyup bizim hakettigimiz emekliligimizi bize versinler saygılarımla

  34. AŞIR ÇELİK
    24 Aralık 2011, 11:34

    SAYIN ALİ TEZEL 1967 DOGUMLUYUM 26 YIL OLDU PRİM7851 GÜN VAR BANA YAŞTAN VURDU HALA ÇALIŞIYORUM EMEKLİ MİLLET VEKİLLERNE BİR GECEDE 100/100 ZAM VAR BİZ HAKKIMIZI İSTİYORUZ YOK BİZ MEZARDAMI EMEKLİ OLACAGIZ SAYGILARIMLA

  35. yasatakılan
    15 Şubat 2012, 09:27

    EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR,

    **SN:ALİ TEZEL BEY ÜMİTLİ OLUN SÖZLERİ BİR KEZ DAHA HAKLILIĞININ VE DOĞRULUĞU GÖSTERDİ.

    SN:BAKAN FARUK ÇELİK BUGÜN HABERX.COM DA ,EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARIN SORUNU KABUL ETTİ.
    **38 YAŞ OLMAZ DEDİ,
    **YAŞ 44-45 OLANLAR UMUTLU OLSUNLAR,
    **ARKADAŞLAR BU YASA TURKİYENİN GÜNDEMİNE GİRMİŞTİR.
    ***BU YASA MUTLAK ÇIKACAK, GÖRÜRSÜNÜZ.

  36. YAŞA TAKILAN
    16 Şubat 2012, 15:26

    YAŞA TAKILANLAR OY GÜCÜNÜZ BİR KEZ DAHA GÖRÜN

    UMUTLU OLUN
    aLİ TEZEL,
    aLİ TEZEL MİLLETVEKİLİ ADAYI OLSUN,
    YAŞA TAKILANLAR 500.000 BİN KİŞİ TEMSİL EDER DİYE DÜŞÜNÜNLÜYOR

    ***GEÇEN YIL 2011 YILINDA FACEKBOOK EMEKLİLKTE YAŞA TAKILANLAR GRUBU 26.000 BİN CİVARIONDA, BUNU SİZ 26.000 X 10 =260.000 BİN EDER AİLELRİYLE,
    ***YAŞA TAKILANLAR GRUBU BU YIL 100.000 BİN CİVARINDA BUNU AİLELERİYLE DÜŞNÜN YÜZNİLER EDER 500.000 BİN, 900.000 BİN EDER,
    ***SN:ALİ TEZEL BUNLARI BİLİYOR,
    ***ONU İÇİN DİYOR YAŞA TAKILANLAR UMUTLU OLUN,
    ***YÜZBİNLERCE OY, SEÇMEN OYUNU , KİM HANGİ PARTİ GÖREMZDEN GELİRSE BİTER!!!!!
    BİTER!!!,BİTER!!!BİTER……

  37. yasatakılan
    17 Şubat 2012, 14:00

    ÇOK ACİL
    ***UMUTLU OLUN KARDEŞLERİM.
    ALİ TEZEL.

    ****YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR,
    ***İZMİRLİ FARUK BEYİN DÜŞÜNDÜĞÜ GİBİ,

    **sN:BAŞBAKINIZ TAYYİP ERDOĞANIN İSTANBULDAKİ EVİNE BİR GRUP TEMSİLCİ YAŞA TAKILANLAR ÇİÇEKLE EVİNİ ZİYARET EDİP, GEÇMİŞ OLSUN DESE,VE BASIN AÇILAMASI İLE BU KONUYU DA DİLE GETİRSE OLMAZ MI??
    **FENERBAHÇELİLER NASIL YAPTI.

    ****260.000 NİM KİŞİYE TEMSİLEL, ALİ TEZEL BEY,KIZGIN ADAM 5 KİŞİLİK TEMSİLCİ BAŞBAKANININ EVİNE Hİ GİTSE İNANIN KABUL EDER Ö ONLARI DİNLER,

    **SN:BAŞBAKANIMIZ ÇOK İYİ KALBLİ İNSAN.

    ***DEVLET TY YAŞA TAKILAN PRİM BORÇLARINDAN 7.5 KATRİLYON PARA TOPLAYACA. 7.500.000.000.000 TL BUNA HİÇ KİMSE HAYIR DEMEZ.
    **BU EMEKLİLİK YASASI 2012 YILINDA ÇIKACAK GÖRÜRSÜNÜZ.
    **ALİ TEZEL VE ÇILGIN ADAMA TEŞEKÜRLER.Ç.HERKESE TEŞEKÜRLER.

  38. YAŞA TTAKILANLAR
    17 Şubat 2012, 15:18

    ÜMİTLİ OLUN KARDEŞİLERİM
    ALİ TEZEL

    ALİ TZEL MİLLETVEKİLLİĞİ YAPABİLECEK OLACAK BİR İNSAN
    EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAN MAĞDURLARIN DÜŞÜNCESİ,
    **İKDİTAR İ,STERSE EMEKLİLİK YASA SI ÇIKMASI MÜMKÜN.DÜR DİYE DÜŞÜNÜYOR.

  39. yasatakılan
    17 Şubat 2012, 15:44

    Sn:ali tezel,çılgın adamın gayretleri sonuç verdi.
    ALIN SİZE YAŞA TAKILANLARA MÜJDELİ HABER
    ****ALLAH BE, MÜJDELİ HABER,MÜJDELİ HABERÜ,,MÜJDELİ HABER!!!!

    Emeklilikte YAŞA Takilanlar

    Yaşar Ziro
    selam arkadaşlar, uzun bir seyahatdan sonra buralardayım,MÜJDELEYİCİ çok güzel duyumlar aldım arkadaşlar, başbakanlık özel kalemdem, mart ayının sonunda yasa hazırlığı yapılıyormuş başbakan talimat vermiş çalışma bakanına bizimle ilgili yaşa takılanlara haksızlık edildiği konular görüşülüyormuş, detaylı bir çalışma yapılıyormuş mağduriyetlerin giderilmesi gerektiği söleniyormuş, ve burdaki arkadaşların gerek yazılı, gerek basın açıklamsı, gerek twitlerden başbakanın haberi olduğu ve bu konuda talimat verdiği duyumunu aldım hemde özel kalemden inşallah hayırlısı çıkarda kurtuluruz, bu haksızlıktan.

  40. yasatakılan
    24 Şubat 2012, 17:19

    bu yazıyı okuyun.
    EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN OĞLU İÇİN YAŞLI DEDENİN DÜŞÜNCELER,

    **POLİTİKACILAR EMEKLİ OLDUMU 7000 TKL MAAŞ ALIYORŞAR,
    **OĞLUM SEN ASGARİ ÜCRETLE EMKELİ OLDUĞUNDA 690 TL MAAŞ ALACAKSIN,10/1 İ KADAR MMAŞ ALIYORSUN
    ***onuda mı çoook görüyorlar.

    **oğlum sen namusunla,şerefinle çalışıp vergini ödemişsin, sigorta primini ödemeişsin ,yaşa takılmışsın
    **seni emkli etseler vercekleri sana bağlayacakları maaş 690 tl politikacıların aldığı emekli maaşın 7000 nin 10 da / 1 kadar bile yooook,
    690 tl yide mi çoook görüyorlar

    **çoook yazık!!! diye düşünüyolarlar

  41. HALiL YILDIRIM
    25 Şubat 2012, 17:33

    Merhaba ali bey epey zamandir takip ediyorum sizi allah razi olsun cok tatmin edici cevap veriyorsunuz benimde bir sorum olacak musade ederseliz ben 1949 dogumluyum 1967 de sSSK da sigortali olarak basladim ve 1974 dev yurt disina isci olarak gittim ve 1990 da malul oldum 01/09/1999 da emekli olmak icin muracat ettim o zamanlar gunlugu 2 dolardi 5000 is gununde dolar yatidim ve emekli oldum ve ayni ay ayni yil baska bir arkadas da ayni sekilde emekli oldu yalniz onun turkiyede hic hizmet gunu yok fakat isin garip tarafi benim 5909 Gunum var onun 5000 Gun basindan beri benden fazla maas aliyor normalmi bu SSK yaya SGK kuruluna yazi yazdim senin aldigin maas normal diyorlar sizden ricam benim ne yapmam lazim nereye derdimi anlatayim beni aydilatisaniz size minnettar olurum ayrica bu 2013 yilindaki farktan yaralancakmiyim ve ne kadar olur cok tesekkur edrim basarilar dilerim ali bey;

  42. mehmet olgaç