SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 
emeklilikuzman@gmail.com

322 TL zam alacak emekliler – TABLO

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için tıklayın

322 TL zam alacak emekliler belli oldu

İntibak Yasası’nda geri sayım başladı. Milyonlarca emekli, intibak düzenlemesinin TBMM’de yasalaşmasını bekliyor. İntibak Yasası ile 2000 yılı öncesi emekli olan 2 milyon 743 bin kişinin yüzde 70′inin aylıklarında artış meydana gelecek.

Yaşlılık aylığının hesabında Gösterge Tablosu ya da Üst Gösterge Tablosu’ndan hangisinin temel alınacağı, sigortalının son 10 yıldaki prime esas kazanç ortalamasına göre belirlenmekte. Son 10 yıllık kazanç ortalaması, Üst Gösterge Tablosu’ndaki bir göstergeye karşılık geliyorsa, emekli aylığı Üst Gösterge Tablosu’ndan hesaplanmakta. İntibak Yasası ile Üst Gösterge Tablosu’ndan aylık bağlanan 15175 gösterge ve 85 Aylık Bağlama Oranı karşılığı hesaplanan aylık ve intibak farkı tablosu ile emekliler 322 TL’ye kadar intibak farkı alacak.

Siz ne kadar alacağınızı öğrenmek için aşağıdaki tabloda derece, kademe ve göstergenize bakabilirsiniz. Emeklilerin sesi olan TAKVİM’i izlemeye devam edin. Aylık Bağlama Oranı, göstergenin hesaplandığı gösterge tablosuna göre farklı olmaktadır.

ALİ ŞERBETÇİ – TAKVİM
322 TL zam alacak emekliler -  TABLO
322 TL zam alacak emekliler -  TABLO

Comments

No Responses, Leave a Reply
  1. ayhan duran
    13 Şubat 2012, 15:23

    sayın ali bey babam bag kur emeklisi 3600 gün ile oldu verilen tabloda ne onun aldıgı maaş var neden anlayabildik biraz halkın anladıgı dilde olursa sevinirik hiç bir şey anlamış degiliz tabloya göre aldıgı maaşda yok 700 tl maaşı var çok abartılı maaaş gösteriliyor gerekli açıklama yaparsanız sevinirim
    birde ben 1966 dogumlu işe giriş tarihim 01,07,1985 dir askerligide yatırdım ama önce ssk .lıydım şu anada 8000 üzerinde günüm var nasıl emekli olurum özelleştirme maduruyum

  2. muratyaylacı
    13 Şubat 2012, 16:52

    sayın alibey ben yüzde 75-malülen emekliyim göstergem tablomda -10675 -dir -maaşım 880 milyondur .maaşım intibak yasası gerçekleşirse nekadar olur teşekkür ederim sgk haberlerini bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz

  3. Seniha Serap Gürbüz
    13 Şubat 2012, 19:33

    Gösterge 9475, aylık bağlama oranı yüzde 62, hisse oranı tam olup 01.08.2000 den itibaren emekli aylığı almaya başladım ve en düşük maaş alan SGK emeklileri arasındayım, benim maaşım yükselecekmi veya yükselmesi için ne yapmam lazım.

  4. tunay ADANIR
    13 Şubat 2012, 22:27

    merhabalar. buradaki tabloadan hiç bir şey anlamış değilim 9025 gün üzerinden mecburi tarım bağkuru emeklisiyim aldığım maaş ek ödeneği ile birlikte 611 tl acaba benim almış olduğum maaş yanlışmı hesaplanmış olabilirmi?

  5. tagı çeçe
    14 Şubat 2012, 18:46

    sayın ali bey benim1992 ssk başlangıç 4.474 pirim, var 3.600 günden 57% sakatlık raporumla özürlü oldugum için emekli oldum 2010 yılında. nekadar zam ılırım intibak yasasından şuan 820tl maaş almaktayım

  6. Feridun Fırat
    16 Şubat 2012, 01:56

    yanlışmı anlıyorum yoksa ,, bu hükümetten kim halkın iyiliyine bir takım laflar ederse hemen arkasından halka yeni bir yük yükleniyor, yani birileri ümit veriyor diyeri cebimizden biraz daha götürmeye çalışıyor, bunlardan bir h,mmet beklemek bence saflık olur diye düşünüyorum, işte yeni çalışmalarının bir tanesi. ev kiralarından vergi alabilme çalışmaları, bunun tek bir anlamı var, kiralar yükselecek, yani kirada oturanlar daha fazla para ödemek zorunda kalacak,, ev sahibi ödeyeceyi vergiyi kiracıdan almadan nasıl bu vergiyi ödeyecek? mecburen devlete vereceyi vergiyide hesabederek kiracıdan kira parası diye daha fazla para talep edecek, netice olarak kiracılardan daha fazla para alınacak vesselam, bu alınacak vergilerle, bütçedeki açık kapatılmaya çalışılacak , efendiler sayın başbakan sy . akp. bana kalırsa siz bu işi beceremiyorsunuz, sizin vatandaşa vergi yüklemekten başka yapabildiyiniz ne var ? zaten dünyada en çok vergi ödeyen bir milletiz, hükümetin istediyi harcamayı yapması için , vatandaşa vergi yüklemekten başka yapacağı işi yokmu ? devletin gelirlerini artırmak için başka çalışmalar yapmalısınız, hani devlet vatandaşı için vardı, ? siz iş başına gelirken milleti devlet karşısında korumasız olmaktan kutaracağız, güçlü millet olacakki devlet güçlü olsun diyordunuz, ,ama o gün bu gündür vatandaşın devlet karşısında güçlü olabildiyini göremedik, devlet aslan. vatandaş koyun, her geçen gün dahada kötüye gidiyor, şahsen ben sizin milletin yararına bir anyasa yapacağınızada inanmıyorum, kendi politik çıkarlarınıza göre hareket ediyorsunuz, emekçilere bir ilave fark veremeden önce o vereceyiniz ilave paranın cebimize girmeden önce gelecek zamlarla bizden alınacağını sanıyorum , ve o ilave zammı seçim yatırımı olaral ayaelayıp seçim zamanına yakın gerçekleştireceyiniz tahmin ediyorum, böylece politik ikbalinizin hesabını yapıyorsunuz, şahsen hiç bir siyasi partinin yandaşı yardakçısı deyilim, sadece iyi bir gözlemci HAKK tan yana bir kişi olduğumu biliyorum, haksızlık karşısında susan dilsiz şeytan olmak durumuna düşmekte istemiyorum, ALLAH cc. den başkada bir sığınağım dayanağım yok, şu fani ömrümü kötülerin şerrindenm ALLAHA CC. Sığınarak tamamlamaya azami gayret gösteriyorum, ALLAH gönlü gariplerin mazlumların yar ve yardımcısı olsun inş.

  7. nurgül şavran
    19 Şubat 2012, 21:25

    merhabalar, ben 1996 yılında emekli oldum. aylık bağlamaoranı % 63.9 derecesi 7 kademesi 1 göstergesi 6678 . intibak yasasına göre maaşım 20l3 yılında ne kadar olur.

  8. Hüsamettin Turan
    16 Ağustos 2012, 11:08

    Ben 1999 Yılında emekli oldum.Ekim 2007 Tekrar sigortalı oldum 51 gün çalıştım.Daha sonra tekrar 8629 gün üzerinden emekli oldum.Aynı maaşı verdiler.Ben intibak yasasından faydalanacakmıyım ve ne kadar.
    Saygılarımla
    Hüsamettin Turan